Да се включа и аз по темата. Някой беше питал за регулиране. Предварително казвам, че това регулиране е валидно само за карбуратор или моноинжекцион. Не съм карал инжекциони и не знам дали се получава

. Необходим Ви е и втори човек.
Значи процедирам така:
1. Развивам врътката към плочката докрай;
2. Стартирам двигателя (загрял) и от винта на изпарителя за празен ход нагласявам тихите обороти 950 - 980 - 1000, който колкото иска.
3. Вторият човек вдига между 2000 - 2500 оборота и задържа така.
4. Започвате да навивате врътката, докато двигателя леко започне да мени оборотите надолу.
5. Спирате навиването и връщате 1/4 оборот.
6. Пробвате за мощност на двигателя. Ако нещо не Ви харесва(вървене или разход), отвивате или завивате по 1/4 оборот.
Малка подробност - при мен в плочката влизат 2 маркуча, но на тройника е само 1 реглажен винт.
Дано съм бил полезен
