Здрасти ,събота и неделя ходих два пъти до София и обратно ,парното е толкова жестоко че не можеш да си държиш пръстите на духалките повече от 30-40 секунди независимо с каква скорост се движа,правя баня заради малкия но на жена ми не и понася ,спирах по пътя да си взима въздух,пиша всичко това за да стане ясно че би трябвало да няма проблем освен ЧЕ .......
Стрелката на таблото неще да мръдне.....все едно че току що съм запалил при условие че се движа по магистралата с 140 -160 км.!!! На място загрява до 90 градуса по стрелка на таблото,като меря в разширителното казанче с живачен термометър температура от 80-85 градуса съответно на таблото стрелката показва 85-90 .Термостата отваря точно на 84 С,проверено е ....по време на движение спрях парното за проба и стрелката се покачи едва забелижимо примерно с 5 градуса,прави ми впечатление че при първоначално палене загрява бързо парното,за отсечка от 1200 метра (толкова е до детската градина) духа топло,стрелката стига около 70-80 градуса след още 1-2 км. и после пада около 60 градуса особено като карам на дълго.Термостата ми е Вахлер и е отскоро !!! Линк с премеждията около смяната на моите термостати http://forum.vwclub.bg/viewtopic.ph ... highlight=
Не се съмнявам в показанията на таблото и същевременно се съмнявам че термостата отваря навреме но не затваря когато трябва ,очаквам мнения....
Парно,да те заболи главата от жега а температурата .РЕШЕНО
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Парно,да те заболи главата от жега а температурата .РЕШЕНО
Последна промяна от Ronin на Нед 12 ное 2006 22:38, променено общо 1 път.
- popodopolo
- Мнения: 230
- Регистриран на: Сря 26 апр 2006 10:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
И мойто парно е така колега. Колата ми загрява на 70 гр. и там остава т.е. малко след като излезе от бялата зона, обаче парното ми е супер. Ако го пусна да духа срещу мен направо ми става лошо, затова обикновено го пускам в краката. Най вероятно и при мен проблема е в термостата щото перката се пуска малко след 90 гр. т.е. отчитането е нормално, но пък съм пипал долния маркуч преди да стигне 70 гр. и е студен значи термостата работи само дето отваря по-рано, но иначе от разхода съм много доволен и като си имам парно и за сега не го пипам термостата. Иначе сме го коментирали това и според колегите е бъгав термостат, макар че някои колеги са на мнение че такива са нарочно във италия. Но иначе за парното явно тия 70 градуса са повече от достатъчни.
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Съгласен съм ,не ми пречи даже напротив спокоен съм че не може да прегрее НО все пак мотора е предвиден да работи на 90 г. т.е най-малко износване и разход на гориво и ред други ,имах един учител по ДВГ в Автотранспортното училище в Пловдив който казваше че един двигател е по добре да е леко по топъл отколкото по студен !
- Само предполагам че е така т.е че отваря на време но не затваря когато падне примерно под 84 г. А и лятото стрелката стоеше на 80-85 г. още като го сложих !!
http://snimka.bg/album.php?album_id=74854&photo=8
http://snimka.bg/album.php?album_id=74854&photo=4
Искаш да кажеш,че и той е боклук и остава отворен след някой друг месец
- Само предполагам че е така т.е че отваря на време но не затваря когато падне примерно под 84 г. А и лятото стрелката стоеше на 80-85 г. още като го сложих !!
http://snimka.bg/album.php?album_id=74854&photo=8
http://snimka.bg/album.php?album_id=74854&photo=4
- Ronin
- Мнения: 1025
- Регистриран на: Съб 10 юни 2006 16:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив Kia ceed 16V 109 к.с
- Контакти:
Събота и неделя обърнах внимание на проблема ! Смених термостата с нов (Vernet ) za 10 лв. температурата закова на 90 градуса,занесох стария Wahler в магазина на SNT на бул.6 ти.септември в гр.Пловдив до офиса на пещерска гроздова и от там ми казаха че ако термостата не бил монтиран в техния сервиз гаранцията била в Франция !!!!! Аз им отговорих че 25 лв.не съм дал за техния сервиз щото на моя голф термостата се сменя толкова трудно и бързо колкото и въздушния филтър на двигателя ама това е друга тема !! След обстоен тест в домашната лаборатория се оказа че Wahler-а се отваря точно на 85 С. !!!!!!!!! На второ четене с комшията установихме че когато термостата отвори големия кръг трябва да затвори малкия кръг (един отвор към главата ) ама уви .......Втората клапа от другия край на термостата стои на криво поради това че пресата (малката клапичка е пресована към бронзовата ос) при производството на термостата е ударила на криво и е изкривила цялата ос на термостата,той отваря големия но не затваря малкия кръг(клапата стои на криво върху отвора и не прилепва плътно) и ето ти проблем !!
Като ми остане време ще пробвам с един чук да оправя оста а ако работата не стане......вече съм пил три студени води,толкова са ми термостатите в шкафа и един на колата= 4 бр.Тотала е 10лв.Vernet +10 лв.Vernet+28 лв.Wahler + 3 литра антифриз 15.60 лв бензина не го броя 63.60 лв общо и неудобствата ама много се отплеснах вече....и за Wahler не ща и да чуя вече, да не говорим за SNT магазина !!!
Като ми остане време ще пробвам с един чук да оправя оста а ако работата не стане......вече съм пил три студени води,толкова са ми термостатите в шкафа и един на колата= 4 бр.Тотала е 10лв.Vernet +10 лв.Vernet+28 лв.Wahler + 3 литра антифриз 15.60 лв бензина не го броя 63.60 лв общо и неудобствата ама много се отплеснах вече....и за Wahler не ща и да чуя вече, да не говорим за SNT магазина !!!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19709
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
IVD написа:Хора и аз го имам същия проблем - карам 25км градско и колата не загрява. Парното работи като лудо, а температурата <80 градуса - тръбата към радиатора е студена / т.е. термостата е затворен/
Батенце, спирачки и бегом марш към някой сервиз!
Да си се е бъгнала стрелката и да показва по-малко е едно, ама да не ти отвори термостата...за толкова градско... Е те тва вече е лошо!
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 91 госта