Смяна съединител на Пасат Б5 АФН

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Смяна съединител на Пасат Б5 АФН

Мнениеот bangobango » Нед 21 окт 2012 22:08


Здравейте колеги!
Може ли някой да ми каже какъв съединител да търся, че да понася по-голямото натоварване заради чипа? Усещам го моя, че започва да буксува по баирите.
Благодаря !




Потребителски аватар
juve
Мнения: 2255
Регистриран на: Вто 07 мар 2006 22:43
Автомобил: Pasat B3-Seat Leon TDI
Двигател: AAZ - ALH
Местоположение: Пловдив

Re: Смяна съединител на Пасат Б5 АФН

Мнениеот juve » Пон 22 окт 2012 6:41


че ти много бързо го прежали твоя.... на баира "чипсовите" :wink: :lol: коли им се случва да замиришат, особено като ги изненадаш на по висока предавка с нарасналия момент, ама ....променяш си малко културата на каране и всичко се нарежда.... когато ходих към Узана, моята гадина я пропуших бая пъти, ама после като поуспокоих топ....педала ;) и от тогава не съм помирисал нищо , хеле пък на равното... и си върви :beer


Потребителски аватар
bangobango
Мнения: 442
Регистриран на: Пет 26 сеп 2008 22:59
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN

Re: Смяна съединител на Пасат Б5 АФН

Мнениеот bangobango » Пон 22 окт 2012 7:45


Е то е ясно, че от толкова малко няма да го хвърля, но явно нещата са на път да се случат в не далечното бъдеще. Предполагам, че съединителя от помпа-дюза 131 коня ще свърши работа?


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Смяна съединител на Пасат Б5 АФН

Мнениеот samo_pechka » Пон 22 окт 2012 8:16


Май не си проверявал за съвместимост двата, единият е на 228 мм ( твоя), а другия е 240 мм . Не е съвсем слагаш-тръгва :wink: .Има Сакс Пърформънс съединители ,удържащи на по-голям въртящ момент http://www.sachsperformance.com/Sachs-P ... 2_367.html . В другия вариант ( по-евтин естествено ) е твърд маховик от ACE мотор + феродов +як притискател .


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Смяна съединител на Пасат Б5 АФН

Мнениеот stefan4o » Пон 22 окт 2012 8:25


Има и помпа-дюза с 228мм съединител - AWX (130к.с.). Не зная обаче дали ще е съвместим, но има вероятност да е (все пак това не е Ситроен). С различни номера по ЕТКА са им частите. Имаш вариант и с ПД 115 коня, който като гледам е със същите чаркове като при 130-коньовия AWX, ако разбира се, пак казвам - паснат нещата на твоя мотор. Ако можеш в някой магазин да сравниш двата комплекта съединители да видиш дали физически ще пасне :!: Само че не зная дали ще има файда от цялата работа и дали ще издържи повече от стандартния за твоя модел кола :roll:
6-степенните кутии са вече с 240мм, както е казал колегата по-горе :beer


brum
Мнения: 3529
Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
Автомобил: Golf Mk4
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Смяна съединител на Пасат Б5 АФН

Мнениеот brum » Вто 23 окт 2012 21:22


Все тая от кое 1.9ТДИ ще сложи ако е на 228мм. Обаче ако имаш интерес продавам почти нов (на 10 000км) закс перформанс за твоя мотор и феродов диск на същите километри. Има и лагер в комплекта - той почти не е каран (<100км). И цялото нещо е 250лв. Според сайтовете на Закс ще държи до 385Nm. Заводския издъхва на 300 и малко.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 40 госта