Проблема е следния :
- вчера на връщане от морето започна леееееко да присветква лампата за акумулатора при по-високите скорости ( обороти )
- След около 100 км лампата започна да си свети при 170, после при 160....и така докато не паднахме до 80 ( това е в рамките на 10 км ) и почна да си свети нон-стоп.
Проверката ( в 12 през нощта )

- Ремъка си е ок, не свири не е топъл, не приплъзва и всичко си се върти ( водна помпа, алтернатор )
- Лагерите на колектора най-вероятно са ок ( няма странично биене, в сравнение с това на водната помпа

- По едно време си викам дай да стигна да се прибера до София пък утре ще се кара на ремонт и газ на газ => обратно пропорционалната случка. Вкарваш педала в ламарината и лампата изгасва, иначе си свети ако не я бримчиш. Вече като се намаах в 2-3 по малки дупчици в Сф и всичко си заспа ( сигурно е лоша връзка някъде...ама все пак )
Въпросите са ( понеже и без това си лежа болен в нас ) :


- четките
- реле-регулатора
- като се махнат четките ще се види и как е колектора
- ще провериме как е напрежението ( то това първо де )
- Снимката е гепена от друга тема, но конфигурацията при мен е същата. Реле-регулатора се вижда - това е ок. Къде се развива за да изпадне целия четкодържател ( не ми казвайте, че е на 1 пръст вдясно от стрелката
