Така.Малко по малко след много убеждения от различни хора,включително и един инженер реших да сменя амперметъра с волтметър

.За мой късмет човека в магазина от където бях взел амперметъра ми го смени.Знам че има и други теми за такива уреди,но мисля няма лошо да използвам тази да споделя и аз как точно ще инсталирам уредите така че да се вписват горе долу с интериора на колата - Голф 2.Първо си набавих парче пластмаса от някаква предна броня от френска кола

,добре че французите още не са се научили как се прави

та пластмасата се оказа доста мека и лесна за обработка,а в това число използвах само макетен нож,малко шкурка и поялник
Първо изрязах предварително измерените и сметнати парчета,



след това огънах с пистолет за горещ въздух по-голямото парче (и пистолет трябва

,ама той само за малко) и с поялника слепих двата - вече получени елемента.


За съжаление обаче пространството дето е на барчето става неизползваемо,но и така ше свикана

Не са за пренебрегване и остатъците от рязането,които дойдоха като допълнителен матриял за лепенето.







След това тъкмо се чудех дали да боядисам получилото се нещо или да му лепна карбоново фолио една вечер на по ракия с компанията и един приятел ми се скара - да не се излагам и да му залепя кожа

.Викам си : верно бе.На другия ден след обяд си купих една тубичка хелми,взех малко изкуствена кожа от друг приятел

,абе живи и здрави да са момчетата

и го налепих.Първо според инструкциите с шкурката матирах повърхностите,след това ги изчистих със спирт и мазане и лепене и пак мазане.



И за моя изненада се получи доста добре



Сега остава само да намеря плюс след контакта за да ги свържа.Този дето трябва да е за касетофона или го няма или не го намирам

Та някой,ако ми помогне малко няма да му се рзсърдя

.Че много кабели изпод таблото много нещо
