Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Вто 23 окт 2012 18:19


Дойде времето и аз да си газифицирам колата(Голф 3 1.6-101 коня АЕК),
да кажа на кратко за какво става дума баща ми имаше Голф 2 1.3 карбуратор но ще заминава за скрап и искам да му сваля газовата уредба и да я сложа на колата ми,въпроса ми е следния от къде да си купя плочка,емулатор и още какво ще ми трябва за да трансплантирам газовата на моя Гошко? :banghead:




Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот niki1_j » Вто 23 окт 2012 19:46


Не, че нещо ама няма да ти хареса резултата. Прави се с не много усилия, но не след дълго ще съжалиш. С инжекцион нещата с тая кола са много добре.

Инъче се прави с "пръстен" на входа на смукателния колетор непосредствено преди дросела, на самия пръстен е и клапата наречена "гърмилка". Преправя се малко и потока на въздуха към стъпковия мотор.

И след това започват ядовете :)


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот zdravko » Вто 23 окт 2012 20:30


niki1_j написа:Не, че нещо ама няма да ти хареса резултата. Прави се с не много усилия, но не след дълго ще съжалиш. С инжекцион нещата с тая кола са много добре.

Инъче се прави с "пръстен" на входа на смукателния колетор непосредствено преди дросела, на самия пръстен е и клапата наречена "гърмилка". Преправя се малко и потока на въздуха към стъпковия мотор.

И след това започват ядовете :)

Какви ядове по-точно? Тук нали дебитомера не е механичен? Или греша?


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Вто 23 окт 2012 21:02


zdravko написа:
niki1_j написа:Не, че нещо ама няма да ти хареса резултата. Прави се с не много усилия, но не след дълго ще съжалиш. С инжекцион нещата с тая кола са много добре.

Инъче се прави с "пръстен" на входа на смукателния колетор непосредствено преди дросела, на самия пръстен е и клапата наречена "гърмилка". Преправя се малко и потока на въздуха към стъпковия мотор.

И след това започват ядовете :)

Какви ядове по-точно? Тук нали дебитомера не е механичен? Или греша?



Я кажи кой дебитомер е механичен и кой не е,че не ги знам кой какъв е ? :beer


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот niki1_j » Вто 23 окт 2012 22:01


Ядове от всякакво естество. Имам го същия с обикновенна газ. Разхода ли не се покачва безпричинно, обороти ли не играха, проблеми с паленето ли не се появиха, инжектори ли не спекоха, ламбдата ли не цъфна ... мисля, че не са малко ядовете. Дебитомера не е механичен, но само с него не съм имал ядове :mrgreen:


Потребителски аватар
zdravko
Мнения: 241
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот zdravko » Сря 24 окт 2012 7:30


Speedy86 написа:
zdravko написа:
niki1_j написа:Не, че нещо ама няма да ти хареса резултата. Прави се с не много усилия, но не след дълго ще съжалиш. С инжекцион нещата с тая кола са много добре.

Инъче се прави с "пръстен" на входа на смукателния колетор непосредствено преди дросела, на самия пръстен е и клапата наречена "гърмилка". Преправя се малко и потока на въздуха към стъпковия мотор.

И след това започват ядовете :)

Какви ядове по-точно? Тук нали дебитомера не е механичен? Или греша?



Я кажи кой дебитомер е механичен и кой не е,че не ги знам кой какъв е ? :beer

На мотор 2Е е механична клапа, която се отваря повече или по-малко в зависимост от количеството въздух, което преминава и тя задвижва един реостат, който си променя съпротивлението. Има и дебитомери на друг принцип, с нажежаема жичка, която си мени температурата също в зависимост от въздуха, който преминава. Може да има и по-модерни - не знам...
:beer


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Сря 24 окт 2012 7:34


Ахам сега разбрах моя не е механичен,все още събирам инфо за въпросната газова че след малко започвам да я свалям


Потребителски аватар
MiTe
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 21 апр 2009 13:50
Автомобил: VW Golf
Двигател: 2.0 16v ABF
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот MiTe » Сря 24 окт 2012 8:47


Пламене на моята кола (същата като твоята) съм с обикновенна метанова без инжекцион и имах горе долу същите гореспоменати проблеми (придърпваше,менеше си оборотите,висок разход на гориво дори веднъж ми спука кутията на въздушния филтър) отидох обаче при един маистор в дупница (само похвални неща мога да кажа за него) от тогава не съм имал никакви проблеми с колата.Мен лично ако ме питаш няма смисъл да влагаш излишни средства за инжекциони и тем подобни ако искаш мога да ти дам номера на човека доста разбира от тези уредби и тои ще ти каже кое е наи добре да сложиш и кое не.


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот niki1_j » Сря 24 окт 2012 11:36


Не съм съгласен, че не си заслужава ГИ, но всеки сам си преценя бюджета и какво иска да си причини на колата.

Само казвам, че по - горе споменатите проблеми се появяват на всички сложили обикновенна газ на този мотор (може да не са на куп, но все пак).

За сравнение - АЕК с обикновенна газ под 9-10 разсход на АМ Тракия не е виждал.
Същия мотор с не много висок клас ГИ (Тамона) - 7.6 при еднакъв стил на каране.

Вадете калкулатора и смятайте (7,6*1,4=10,64 / 9,5*1,4=13,3, което на 10 000км е 260 -300 лв.). И ако прибавите, че с ГИ доста повече се щади бензиновата инсталаци, не знам. Все пак всеки сам си преценя де. Аз само давам мнение и лични наблюдения.

Поздрави.


Гергин
Мнения: 1360
Регистриран на: Вто 22 май 2007 15:07
Автомобил: Passat 4
Двигател: AGG
Местоположение: София

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Гергин » Сря 24 окт 2012 11:51


Какво имаш предвид под ... "Преправя се малко и потока на въздуха към стъпковия мотор" ?


Потребителски аватар
niki1_j
Мнения: 671
Регистриран на: Нед 12 юли 2009 21:22
Автомобил: Golf MK IV
Двигател: ASZ
Местоположение: Sliven
Контакти:

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот niki1_j » Сря 24 окт 2012 16:46


Прави се байпас на една пластмасова тръба, която тръгва от мъркуча на входящия въздух и стига до стъпковия мотор. Също така се пробива лсед дросела за да се прекара газ за ниските обороти. При интерес ще снимам какво имам предвид, че го обясних така, че чак аз не го разбрах :)


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот muns61 » Сря 24 окт 2012 19:17


При добър монтаж и настройка този мотор върви отлично с обикновена газ. Митовете са приказките за фрапиращата разлика в горене и вървеж, сравнени с ГИ. Ако зимата караш на късо, с ГИ половината ти е на бензин, та си смятай. Щом имаш наблизо добър майстор, върви при него.


Потребителски аватар
kiriko
Мнения: 185
Регистриран на: Сря 01 авг 2007 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот kiriko » Сря 24 окт 2012 19:24


:да:
muns61 написа:При добър монтаж и настройка този мотор върви отлично с обикновена газ. Митовете са приказките за фрапиращата разлика в горене и вървеж, сравнени с ГИ. Ако зимата караш на късо, с ГИ половината ти е на бензин, та си смятай. Щом имаш наблизо добър майстор, върви при него.




Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Сря 24 окт 2012 19:29


muns61 написа:При добър монтаж и настройка този мотор върви отлично с обикновена газ. Митовете са приказките за фрапиращата разлика в горене и вървеж, сравнени с ГИ. Ако зимата караш на късо, с ГИ половината ти е на бензин, та си смятай. Щом имаш наблизо добър майстор, върви при него.


Чаках това да го каже някой друг,защото е точно така,относно монтажа ще я слагаме с един приятел наясно е с нещата и преди три дни монтира обикновенна газова на Нисан Алмера 2000година и се справи отлично,също е монтирал и обикновенна газова на BMW 525 6 цилиндров и то няма никакъв проблем вече 3 месеца,днес си поръчах симулатора и плочката за газовата обаче имам един проблем самата бутилка за газовата е много голяма и трудно я събиам в багажника а и не искам толквоа голяма бутилка само място ми заема,интересуа ме също така с този симулатор не се изключва бензиновата помпа нали само се прекъсва напрежението към инжекторите и бензина се върти през рейката и пак в резервоара?


Потребителски аватар
Speedy86
Мнения: 1606
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 20:05
Автомобил: Audi A4 1.8 20V
Двигател: ADR 1996
Местоположение: samokov

Re: Обикновенна газова на Голф 3 1.6 АЕК

Мнениеот Speedy86 » Сря 24 окт 2012 21:45


Сетих се още нещо да попитам има ли някакъв начин нивомера на газовата да се свърже с уреда на таблото дето ми показва колко бензин имам в колата така че като съм на газ да ми показва колко газ имам в бутилката :banghead:



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта