


пасат Б5 АФН 97 проблем с подгрев на горивото
- intro110583
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 8:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
пасат Б5 АФН 97 проблем с подгрев на горивото
Здравейте колеги горд собственик съм на поредния си VW пасат б5 АФН 97 в добро състояние ! Има нещо побългарено и то е, подгревните свещи не се включват автоматично при ниски температури( не ми светва и да гасне автоматично лампата за подгрев) а е изведено копче на средната конзола до подгрева на седалките ! копчето явно заобикаля температурния датчик(можеби) .До този момент не съм имал проблеми, задържам го 10тина секунди и TDIто пали от раз зимата ! но мисля че е време това да се поправи! Кажете от къде да почна, да проверя температурния датчик или? VAG-COMa не дава грешка!
Последна промяна от intro110583 на Чет 18 окт 2012 20:02, променено общо 2 пъти.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: пасат Б5 АФН 97 проблем с подгрев на горивото
Нещо не ми стана ясно , искаш да кажеш ,че подгревните свещи на главата са с " ръчно" задействане нали? Щото нашите машини нямат електрическо подгряване на горивото .Не знам какво е заобиколено при теб и как е изпълнено .
- intro110583
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 8:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б5 АФН 97 проблем с подгрев на горивото
нямали някой наясно с инсталацията ? какво командва подгревните свещи ( датчик, реле , комфорт модул)?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 АФН 97 проблем с подгрев на горивото
Управляват се от компютъра според температурата на мотора. И да - има реле, но не съм сигурен за номера
.
Има два типа подгрев - преди паленето на мотора и след това за известно време докато достигне по-смислена работна температура и почне да работи стабилно. Ако са ти премахнали заводската инсталация и пуска подгрева само през копчето вторият тип подгрев ти липсва. При втория тип подгрев може свещите да поработят и няколко минути след запалването на мотора. Зависи на каква температура е било паленето.
И малко пояснение - не подгряват горивото. Подгряват вътре в цилиндъра за да се улесни процеса на самозапалване на гориво-въздушната смес.

Има два типа подгрев - преди паленето на мотора и след това за известно време докато достигне по-смислена работна температура и почне да работи стабилно. Ако са ти премахнали заводската инсталация и пуска подгрева само през копчето вторият тип подгрев ти липсва. При втория тип подгрев може свещите да поработят и няколко минути след запалването на мотора. Зависи на каква температура е било паленето.
И малко пояснение - не подгряват горивото. Подгряват вътре в цилиндъра за да се улесни процеса на самозапалване на гориво-въздушната смес.
- intro110583
- Мнения: 16
- Регистриран на: Сря 25 яну 2012 8:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б5 АФН 97 проблем с подгрев на горивото
колата я ползвам вече почти 2 години двигателя си работи перфектно така че предполагам само първия вид подгрев ( преди палене не работи). А къде мога да видя схема за да се ориентирам какво е прескочено( какво не работи) за да сложат това копче за ръчно подгряване?
-
- Мнения: 3529
- Регистриран на: Съб 07 май 2005 3:05
- Автомобил: Golf Mk4
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: пасат Б5 АФН 97 проблем с подгрев на горивото
В аутодата. Ама ще ти е по-лесно ако просто проследиш копчет. От ЕКУто трябва да идва жица която управлява реле. В твоя случай като гледам тая жица или е заменена от жица идваща от копчето, или към оригиналната жица е закачена и тази от копчето. При втория вариант заводският подгрев би трябвало да работи. Ако не работи - по първият вариант си.
Има и краен вариант - да ти е липсващо/повредено релето и кочето да върши неговата работа. При тоя вариант кабелите от копчето ще са дебели и ще отиват директно на свещите.
Има и краен вариант - да ти е липсващо/повредено релето и кочето да върши неговата работа. При тоя вариант кабелите от копчето ще са дебели и ще отиват директно на свещите.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 44 госта