Здравейте колеги,за жалост първата тема която пускам във форума ви е свързана е проблеми.
Наскоро си купих въпросното поло,нямаше никакви проблеми,вчера му сменихме ангренажен ремък,пистов ремък,ролки и водна помпа.Наляхме му нов антифриз(мисля че малко прекалихме с него защото наляхме 3л концентрат за -72 градуса + достатъчно количество вода).След всичко запалихме колата,изчакахме я да загрее до 92 градуса,перката заработи и всичко беше наред.Но по-късно през деня докато си карах забелязах че стрелката сочи 110 градуса,излязох да проверя,а перката не работеше,После всичко се оправи.Днес цял ден работеше нормално но преди да се прибера пак направи същия номер,забелязах че няма значение дали съм в движение или не проблема го прави когато си реши.Барнах радиатора горещ е,значи водата стига до него.
Ходих при майстора който ми сменя консумативите,но пред него колата си работеше перфектно.Имате ли идеи от какво може да се получава тази аномалия.Да не би да трябва след цялата процедура която направихме вчера,да се изчисти компютъра на колата от грешки.
volkswagen polo 6n 1,4 60hp загрява
- Phenomenon
- Мнения: 102
- Регистриран на: Сря 24 юни 2009 15:27
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.4 AEX 1997
- Местоположение: 索非亞
Re: volkswagen polo 6n 1,4 60hp ЗАГРЯВА
Здравей колега, най-вероятно термостата вече си заминава и се отваря когато си реши...
И аз имам същия проблем и тия дни ще ходя да го сменям...
Ето няколко теми >
viewtopic.php?f=7&t=298919
viewtopic.php?f=7&t=269542
И аз имам същия проблем и тия дни ще ходя да го сменям...
Ето няколко теми >
viewtopic.php?f=7&t=298919
viewtopic.php?f=7&t=269542
Re: volkswagen polo 6n 1,4 60hp ЗАГРЯВА
Ето колега какво писах в една от другите теми(viewtopic.php?f=7&t=352239) преди няколко дни. Копирам ти го същото тук:
Това лято имах проблем изразяващ се в това, че перката се включваше когато си пожелае, подобно на описаното при колегата. Оказа се проблем в самия механизъм на перката, на майстора не му се занимаваше да го оправя, може би не можеше и взехме перка втора употреба.
Общо взето майстора каза, че я е тествал и от 10 пъти се включва да речем 3-4 пъти само, без точно определена зависимост. Механизма е капсулован и затова може би не му се занимаваше да го оправя.
Ако проблема е от натрупване на боклуци някъде според мен може лесно да се оправи, видях, тук в някоя от темите, че колега описваше, че точно така се е оправило при него.
Това лято имах проблем изразяващ се в това, че перката се включваше когато си пожелае, подобно на описаното при колегата. Оказа се проблем в самия механизъм на перката, на майстора не му се занимаваше да го оправя, може би не можеше и взехме перка втора употреба.
Общо взето майстора каза, че я е тествал и от 10 пъти се включва да речем 3-4 пъти само, без точно определена зависимост. Механизма е капсулован и затова може би не му се занимаваше да го оправя.
Ако проблема е от натрупване на боклуци някъде според мен може лесно да се оправи, видях, тук в някоя от темите, че колега описваше, че точно така се е оправило при него.
Re: volkswagen polo 6n 1,4 60hp загрява
Днес сменихме термостата,наистина се оказа че е имало нужда,но и перката наистина се включва когато си реши,затова обмислям варианта да я направим с прекъсвач и да я включвам ръчно при необходимост,или какво ще ме посъветвате вие да търся друга втора употреба?
Re: volkswagen polo 6n 1,4 60hp загрява
akran1 написа:Днес сменихме термостата,наистина се оказа че е имало нужда,но и перката наистина се включва когато си реши,затова обмислям варианта да я направим с прекъсвач и да я включвам ръчно при необходимост,или какво ще ме посъветвате вие да търся друга втора употреба?
Какво значи "при необходимост" колега? Нали затова има датчици - за да следят кога има нужда и перката да се пуска автоматично... а и защо си мислиш, че с прекъсвач ако перката има механичен проблем ще можеш да си я пуснеш когато ти желаеш?
Вариантите ти са 3:
- оправяте проблема на твоята перка;
- слагаш втора употреба;
- слагаш нова.
Re: volkswagen polo 6n 1,4 60hp загрява
Сега стигнах до заключението че няма проблем в перката,а проблема е друг,защото и в това студено време напоследък колата пак загрява дори и при бързо каране на големи булеварди,когато включа климатика перката се включва на 2-ра степен но температурата не спада,което ме навежда на мисълта че е запушен радиатора,или четох във форума на опел ,че при не добре центрован ангренаж колата загрява,вие какво мислите?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 63 госта