Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Съвсем необясними за мен, но ... потвърждавам че с повече бензин (около 1/3 или по скоро 2/5 от резервоара) колата пали нормално, нестабилните обороти като че ли също изчезват.
- JUSTICE_G
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2012 14:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница / София
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Наистина мистериозен проблем. Дано форумните майстори се включат и помогнат.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
В бензиновата помпа има клапан който не позволява на горивото да се връща обратно и поддържа налягането в магистралата.Откакто е пусната тази тема,все си мисля,че някъде там е проблема. 

- JUSTICE_G
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2012 14:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница / София
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Колеги, въпреки че проблемът продължава да съществува и да е все така неразгадаем и мистериозен, днес забелязах следната закономерност: Когато пробвам да запаля с газ, колата пали от първия път. Вече няколко дни тествам този метод и дава резултат. Ако е престояла и не натискам педала на газта, палене от първия път няма /освен ако не е пълен резервоарът/. Ако обаче натисна половината или цялата газ, в момента на самото въртене на стартера, пали от първия път.
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
При мен е същата работа, същия мотор и ми се струва че е дебитомера...
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Пробвах и забелязах и аз още някои неща:
- Вечер преди да загася я оставям да поработи на бензин - промяна няма;
- Днес запалих и потеглих към училището, спрях преди да превключи на газ, т.е. не беша загряла. При следващото заплаване (след 5 мин) пак от втория път.
, а за жалост резервоара е на половината.
- Вечер преди да загася я оставям да поработи на бензин - промяна няма;
- Днес запалих и потеглих към училището, спрях преди да превключи на газ, т.е. не беша загряла. При следващото заплаване (след 5 мин) пак от втория път.

-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Вто 19 окт 2010 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: plovdiv
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Ако бензиновата помпа е наред а пали след втория път,тук става въпрос за детонационния датчик,на моя мотор AEB 1.8 t имам същия проблем но ми трябват стотина лева за ремонта,може да проверите също дали е от въпросният датчик като подадете ряско газ на ниски обороти във движение и ако чуете аванса да трака значи е заминал датчика
- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Като чета симптомите си мисля, че в бензиновият ти резервоар е пълно с боклуци от "прекрасните" ни горива. Като е по-малко бензина в резервоара, особенно като не си я карал т.е. не се е клатил бензина, мръсотията и калта запушват цедката на помпата и не пуска достатъчно гориво. Ако съм прав това може да се разбере ако дадеш на контакт и изчакаш 1 минута примерно, за да е сигурно че помпата ще вдигне необходимото налягане и след това да пробваш да запали.
П.П. Редовно си сменяваш бензиновия филтър, нали?
П.П. Редовно си сменяваш бензиновия филтър, нали?
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
STEFFO написа:Като чета симптомите си мисля, че в бензиновият ти резервоар е пълно с боклуци от "прекрасните" ни горива. Като е по-малко бензина в резервоара, особенно като не си я карал т.е. не се е клатил бензина, мръсотията и калта запушват цедката на помпата и не пуска достатъчно гориво. Ако съм прав това може да се разбере ако дадеш на контакт и изчакаш 1 минута примерно, за да е сигурно че помпата ще вдигне необходимото налягане и след това да пробваш да запали.
П.П. Редовно си сменяваш бензиновия филтър, нали?
След подаване на контакт помпата работи 3-4секунди и спира,така че няма смисъл да се чака 1мин,а да се завърта ключа през 5-6сек

- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Помпата върти 3-4 сек и спира само,че това не се отнася за този двигател.При подаване на контакт помпата не върти.Помпата започва да върти когато сме в положение на стартер!
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Rosenirs написа:Помпата върти 3-4 сек и спира само,че това не се отнася за този двигател.
Моят двигател е друг но проблема е същия.
toldesko написа:Ако бензиновата помпа е наред а пали след втория път,тук става въпрос за детонационния датчик,на моя мотор AEB 1.8 t имам същия проблем но ми трябват стотина лева за ремонта,може да проверите също дали е от въпросният датчик като подадете ряско газ на ниски обороти във движение и ако чуете аванса да трака значи е заминал датчика
Ами пробвах, но не чука аванса ... какво следва тогава ... ?
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Rosenirs написа:Помпата върти 3-4 сек и спира само,че това не се отнася за този двигател.При подаване на контакт помпата не върти.Помпата започва да върти когато сме в положение на стартер!
Градски,няма такива филми.
- Rosenirs
- Мнения: 328
- Регистриран на: Съб 28 окт 2006 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Казанлък
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Joto50 написа:Градски,няма такива филми.
Аз съм с този двигател AEB и съм сигурен,че помпата върти в положение стартер.Няма да споря само ще кажа,че преди два месеца когато моята помпа сдаде багажа първото нещо беше да проверя дали отива ток до помпата.Ток когато ключа е на контакт нямаше ,а в положение стартер имаше.Няма да пълним темата на колега със спорове за което му се извинявам.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Защо да пълним темата с ненужни неща.Ако аз търсих проблема на тази кола,щях да започна от това,дали задържа налягане в горивната магистрала,а не да проверявам дебитомера.Версията с мръсотиите в резервоара,също не е за подценяване,защото на един,колега колата изобщо не щеше да запали заради това.А относно работата на помпата,отвори капачката на резервоара и накарай някой да слуша,докато ти въртиш ключа.Аз също съм с АЕВ.
- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Аз съм с AEB и потвърждавам, че помпата работи още при положение контакт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта