viktoris написа:На 8000 хил. ли се сменя 5W-40...че никога не съм карал с такова.....Все 10W-40 слагам,и сега съм решил да променя
ако караш градско толкова. това се отнася за всички масла според мен..

viktoris написа:На 8000 хил. ли се сменя 5W-40...че никога не съм карал с такова.....Все 10W-40 слагам,и сега съм решил да променя
Jivko7777 написа:bnick написа:Маслото при дизела става черно точно след 20 км, ако не стане значи кофти...
ми не съм съгласенако се сменя маслото на 8000км с качествено масло и мотората ти вътре е чист без чернилки и налепи не става черно веднага
bnick написа:Маслото при дизела става черно точно след 20 км, ако не стане значи кофти...
bnick написа:Jivko7777 написа:bnick написа:Маслото при дизела става черно точно след 20 км, ако не стане значи кофти...
ми не съм съгласенако се сменя маслото на 8000км с качествено масло и мотората ти вътре е чист без чернилки и налепи не става черно веднага
Колега само ще ти спомена, че мотора ми беше на 0 км когато го купих. Не знам за какви чернилки и налепи говориш. Маслото е Кастрол Магнатек от Порше, сега вече е с друго име, точно след първа проверка на нивото е черно. Това 20км образно го казах, но малко след смяната е черно. Иначе карам по 12-14к до смяна
tdi_20yare написа:bnick написа:Jivko7777 написа:bnick написа:Маслото при дизела става черно точно след 20 км, ако не стане значи кофти...
ми не съм съгласенако се сменя маслото на 8000км с качествено масло и мотората ти вътре е чист без чернилки и налепи не става черно веднага
Колега само ще ти спомена, че мотора ми беше на 0 км когато го купих. Не знам за какви чернилки и налепи говориш. Маслото е Кастрол Магнатек от Порше, сега вече е с друго име, точно след първа проверка на нивото е черно. Това 20км образно го казах, но малко след смяната е черно. Иначе карам по 12-14к до смяна
Ти ако знаеш Порше от къде го вземат,но трябва да има и хора на който да продават с колосална наценка,не си мисли че като идеш в голямата лъскава сграда,че си в Германия,и те добре препродават...
tih написа:Не ме притеснява по принцип, но по твоята логика излиза че повечето артикули в търговската мрежа са немско, имам предвид че на повечето етикети пише "HC Synthese", но ви се доверявам така или иначе, просто исках съвет, защото това "HC" ми навяваше асоциация с Хидро Крак, който също искам да избегна, благодарско за бързите съвети.
rokera671 написа:При мен маслото почерня след 2-3000 км .Беше си като на бензинка и даже ме учуди!!Всичко си е перфектно и нямам признаци да се притеснявам.Маслото е Вайко 5в40 .Рено Меган 1,5 ДЦИ 105 к..
веселин написа:tih написа:Не ме притеснява по принцип, но по твоята логика излиза че повечето артикули в търговската мрежа са немско, имам предвид че на повечето етикети пише "HC Synthese", но ви се доверявам така или иначе, просто исках съвет, защото това "HC" ми навяваше асоциация с Хидро Крак, който също искам да избегна, благодарско за бързите съвети.
API категоризира и HC syntese маслата като full syntetic oil
по качества са неразличими от 100% синтетичните
и аз имах притеснения относно хидрокрек синтеза , но вече две смени Шкодата си работи отлично с хидрокрек и не мисля да се набутвам яко с цената за 100%
Jivko7777 написа:rokera671 написа:При мен маслото почерня след 2-3000 км .Беше си като на бензинка и даже ме учуди!!Всичко си е перфектно и нямам признаци да се притеснявам.Маслото е Вайко 5в40 .Рено Меган 1,5 ДЦИ 105 к..
нормално като си сменяш маслото редовно и по раничко и често вече мотора е чист вътре а на тия дето им го зачерня веднага предния собственик го е сменял от дъжд на вятър
Jivko7777 написа:rokera671 написа:При мен маслото почерня след 2-3000 км .Беше си като на бензинка и даже ме учуди!!Всичко си е перфектно и нямам признаци да се притеснявам.Маслото е Вайко 5в40 .Рено Меган 1,5 ДЦИ 105 к..
нормално като си сменяш маслото редовно и по раничко и често вече мотора е чист вътре а на тия дето им го зачерня веднага предния собственик го е сменял от дъжд на вятър
juli76 написа:Напоследък ползвам за два TDI автомобила Repsol,Elite - 10w40....с Repsol няма такова нещо, до към 13-14хил.км. се държи добре,аз сменям маслото на 15хил.км.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта