Кога е по-малък разхода на гориво?

Автомобилни теми, които не са свързани с Volkswagen
Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Сря 08 ное 2006 18:11


Номера е, че аз не искам да те убеждавам в нищо, а просто помолих да не се пишат глупости :idea:

Когато някой зададе въпрос, редно е да му отговорят хора, които знаят, а не които предполагат :idea:

Така и тези които предполагат (явно не знаят) ще научат нещо интересно :idea:




Потребителски аватар
vesellin
Мнения: 1290
Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:27
Автомобил: Mitsubishi ASX
Двигател: 4N14
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот vesellin » Сря 08 ное 2006 19:20


разичните инжекционни системи по различен начин действат при Принудителен Празен Ход.
По един начин действа ППХ при К-Жетроник, по друг при КЕ-Жетроник, и по трети пети и десети при Л-Жетроник, Д ... и така нататък. Всяка система е изчислена в какво състояние как да работи.
Просто ние слагаме "Пълен инжекцион" под общ знаменател и казваме че на харчи гориво при ППХ. Това не е съвсем така. Има разход на гориво (някакъв минимален - при различните инжекторни системи)
Надявам се да не съм сбъркал или объркал някой.


Потребителски аватар
Lizard
Мнения: 940
Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Варна
Контакти:

Мнениеот Lizard » Чет 09 ное 2006 0:13


kaloyan22 Имаш интернет имаш гогле намери си литература, ако ти трябва за да го разбереш процеса.

Незнам защо реших да коментирам толква глупав въпрос сигорно защото много се издразних. Или някой хора са много "Твърдо" глави и/или нямат завършен 8 клас,че след толква писания, обяснения и примери не го разбраха процеса на ППХ.


kaloyan22 като преоткриеш топлата вода ми се обади да ти дадем нобелова награда.

П.П Темата е безмислен спам предлагам да се заключи.



Върни се в “Общи автомобилни дискусии”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта