Историята на един Голф1 VR6Turbo- HALDEX coming soon..

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пет 12 окт 2012 17:43


Mотора е отремонтиран и е в колата. Имам си цяла зима да го наглася. Скоро ще започна работа по колата, само да застудее малко и да нямам работа.




Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот ELFA » Сря 17 окт 2012 9:43


Сподели, ако можеш кой модел точно е турбината-на Митцубиши ли е или на Субару-има един номер на нея TDO5HR-16G6...
Ще е интересно да видя при теб какво ще се получи,ако ще ходиш на Дино, понеже и аз съм с турбина от Ево на същия мотор! :)


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Чет 18 окт 2012 19:51


ELFA написа:Сподели, ако можеш кой модел точно е турбината-на Митцубиши ли е или на Субару-има един номер на нея TDO5HR-16G6...
Ще е интересно да видя при теб какво ще се получи,ако ще ходиш на Дино, понеже и аз съм с турбина от Ево на същия мотор! :)

Tурбото е TwinScroll от Митсубиши.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Съб 27 окт 2012 17:08


Колата ве4е е с мега. Запалихме от раз и другата събота я мапваме.


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот niikoo_1 » Съб 27 окт 2012 17:27


[quote="leonardo_vd"][quote="ELFA"]Сподели, ако можеш кой модел точно е турбината-на Митцубиши ли е или на Субару-има един номер на нея TDO5HR-16G6...
Ще е интересно да видя при теб какво ще се получи,ако ще ходиш на Дино, понеже и аз съм с турбина от Ево на същия мотор! :)[/quote]
Tурбото е TwinScroll от Митсубиши.[/quote]

Е те са един милиард вида тия МХИ турбини една с една няма еднаква.


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Нед 28 окт 2012 18:08


Някой колега с 1.8т с мега да сподели как се държи колата с тази ЕЛКА. Не сме вързали датчика на разпределителния вал... някой по-запознат да сподели защо трябва да е вързан и какво следи мегата и управлява чрез него.
И как са подкарали моторчето за празния ход?


Потребителски аватар
wmalevski
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 03 май 2009 21:52
Автомобил: Golf Mk5
Двигател: R32 DSG
Местоположение: София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот wmalevski » Нед 28 окт 2012 21:09


prokopoff е твоя човек.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Vizor » Нед 28 окт 2012 21:31


Ами за празния ход моторчето трябва мааалко по-специлна мега. Потърси gad3n_ .. той е твоя човек.
Иначе можеш да махнеш тоя дросел и да си сложиш нормален с нормален празноходов. Иначе не трябва да имаш проблеми. Много хора карат с меги и нямат. Аз до дни ще съм един от тях.. просто трябва човека, който слага мегата да знае какво точно прави в случая..


Потребителски аватар
ELFA
Мнения: 120
Регистриран на: Сря 09 юли 2008 10:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот ELFA » Пон 29 окт 2012 9:39


niikoo_1 написа:
leonardo_vd написа:
ELFA написа:Сподели, ако можеш кой модел точно е турбината-на Митцубиши ли е или на Субару-има един номер на нея TDO5HR-16G6...
Ще е интересно да видя при теб какво ще се получи,ако ще ходиш на Дино, понеже и аз съм с турбина от Ево на същия мотор! :)

Tурбото е TwinScroll от Митсубиши.


Е те са един милиард вида тия МХИ турбини една с една няма еднаква.


Не са милиард,но самите МХИ са няколко вида и си имат своите различия. Да не казваме,че някой хора си взимат от субару TD0 и казват аз съм с турбина от Митцубиши?!


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Сря 31 окт 2012 19:52


Даунпайпа е готов, водата вързана, турбо пътищата на 90% остават дюзи и помпа. През това време докато намеря ще стягаме спирачките и кабеляците. Снимки има ама са във фейсбука а тук такива линкове не се толерират.


Потребителски аватар
iv0_bs90
Мнения: 169
Регистриран на: Съб 09 май 2009 21:16
Автомобил: VW Golf Mk3
Двигател: AAA
Местоположение: Бургас/София

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот iv0_bs90 » Сря 31 окт 2012 19:58


абе давай да гледаме, на кой му пука че не се толерират :Mr Green Fun


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Пет 02 ное 2012 19:08


Нека някой колега с 1.8т който е с мега да си даде скайпа да си полафим малко.


golfmk1
Low rider
Мнения: 5568
Регистриран на: Сря 12 ное 2008 8:31
Автомобил: OLD
Двигател: OTO
Местоположение: СТАРА ЗАГОРА

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот golfmk1 » Пет 02 ное 2012 22:07


Ето го wmalevski mhihi


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот leonardo_vd » Нед 04 ное 2012 22:43


Другото може и да не е готова, ама ксенон си имаме.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1857_n.jpg


Потребителски аватар
Special mk3
Мнения: 702
Регистриран на: Пон 08 авг 2011 22:36
Автомобил: Vw Golf Mk3
Двигател: TDI
Местоположение: Видин.
Контакти:

Re: Историята на един Голф1 DX@KR@ 1.8T..TD05-16G HR

Мнениеот Special mk3 » Нед 04 ное 2012 22:45


Днес защо не си я изкарал за тестове на летището имало е некви екшъни.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта