Тамън се прибирам с вести колега.
Първия разход след като си стабилизирах нещата е 12,2 като колата няма разлика с вървенето на бензин,което за 2ра употреба газова уредба според мен е приемливо.Също така няколко пъти й опънах тирантите,за да видя аджеба добре ли върви и се представя задоволително
Разхода е изцяло градско в София,с едно минаване от 5-10км по околовръстното и толко по цариградско,което може да се каже,че е малко по-така
Доволен съм сега,но странното е само като поседи загряла колата загасена и запаля после първите 1-2минути има колебливи обороти около 750,колата си "присецва" ако я покарам точно 500м и спра вече ПХ си е нормален (около 950 оборота).
Също така ако карам колата на 5-та с 90 и изключа от скорост ПХ ми е около 1250 обороота.Когато започна да спирам след 2-3секунди продължително натискане на спирачката оборотите кротват около 950 пак..което е странно за мен

,но не ми прави особен проблем това,защото както виждате се оправя с първото спиране.Пробрах да чукна леко надолу празния ход от изпарителя,но като позагрее пък пада до 750 и нестабилно работене..
Изпарителя е вакуумен ако има значение за това леко "задържане" на оборотите
На бензин си пали пак от четвърт,въпреки че съм на 1мм в посока предварение от 6* преди гмт (на око си я правих,и на уше,по препоръка на stefan4o

,и си я направих доста добре според мен).Също така сутрин ако я запаля на бензин задържа към 1000оборота,което си е нормалното за студена кола,но като тръгна да я форсирам 3-4секунди не вдига оборотите,а глъхне после постепенно ги вдига с форсиране от типа на "тъдъдъдънн тъдъдъдъннн" и веднъж "отпуши ли" вече си пърпори перфектно.. странности,с които мисля,че ще свикна с цената на това,че колата се кара само на газ
