абе мом4ета сменяите си по 4есто маслото на колите кжи са тези температури на нормално каране в пове4е от 94 градуса на маслото не трябва да ви вдига .
я пуржо кажете с кво масло карате???



Каква температура поддържат колите ви?
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Anonymous написа:добре но за темп. на водата или на маслото иде реч. Датчика за Т на антифриза е отпред на радиатора долу. този за заТ на маслото сигурни е в двиг. Знае ли някой приблизителна зависимост м/у двете
температурата на маслото е с 10 тина градуса над тази на охл. течност, говоря по спомени, защото аз нямам датчик за темп. на маслото
- KILLER GTI
- Мнения: 847
- Регистриран на: Чет 10 юни 2004 23:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
KILLER GTI написа:абе мом4ета сменяите си по 4есто маслото на колите кжи са тези температури на нормално каране в пове4е от 94 градуса на маслото не трябва да ви вдига .
я пуржо кажете с кво масло карате???
Samo za informaciq.
Smqnata na masloro nqma da poniji rabotnata mu temperatura. Ot VW e predpisano: kogato temperaturata na masloto dostigne do 145°C trqbva da se vurne gasta, ako ne ohladi da se spre i da se ostavi na mqsto da ohladi. Maslata trqbva da zapazvat mazilnite si ka4estva pri temperatutri do 150°C.
Ako si GTI i ima6 maslen radiator e normalno da e po-niska t°C na masloto. Pri men v grada e okolo 104-110, a na magistralastiga pri toplo vreme do 118-120.
аз само да ти кажа че ако стигне температурата 145 6те трябва да сваля6 глва 100% и с из4акване ,сама да изтине ну6то не става
)
аз аз намоита кола с ABF мотор и нямам маслен радиатор, не знам за старите мотори KR и PL но мисля 4е и те нямат такива, а за PB 8v със сигорност нямат такъв радиатор .[/list]

аз аз намоита кола с ABF мотор и нямам маслен радиатор, не знам за старите мотори KR и PL но мисля 4е и те нямат такива, а за PB 8v със сигорност нямат такъв радиатор .[/list]
Добре бе не сте ли чували че газта се изпарява при по висока температура и мотора държи по високи градуси. 100градуса е нормално. Пробвай следната далавера. Покарай един ден на бензин и виж как стоят нещата.
При мен беше същата работа лятно време си държеше около 100 в градско, а извънградско падат към 90. ИЗВЪНГРАДСКО КАРАНЕ ТЕМПЕРАТУРАТА ПАДА ЗАЩОТО ИМА ПО ДОБРО ОХЛАЖДАНЕ, НЯМА ТОВА НЕПРЕСТАННО СПРИ-ТРЪГНИ.
При мен беше същата работа лятно време си държеше около 100 в градско, а извънградско падат към 90. ИЗВЪНГРАДСКО КАРАНЕ ТЕМПЕРАТУРАТА ПАДА ЗАЩОТО ИМА ПО ДОБРО ОХЛАЖДАНЕ, НЯМА ТОВА НЕПРЕСТАННО СПРИ-ТРЪГНИ.
Anonymous написа:аз само да ти кажа че ако стигне температурата 145 6те трябва да сваля6 глва 100% и с из4акване ,сама да изтине ну6то не става)
аз аз намоита кола с ABF мотор и нямам маслен радиатор, не знам за старите мотори KR и PL но мисля 4е и те нямат такива, а за PB 8v със сигорност нямат такъв радиатор .[/list]
Suglasen sum s teb, no samo iskah da obqnaq za zavisimostta mejdu smqnata na masloto i temperaturata na dvigatelq. Pri men ne e ka4val nad 120 gradusa na masloto.
BOSS написа:Добре бе не сте ли чували че газта се изпарява при по висока температура и мотора държи по високи градуси. 100градуса е нормално. Пробвай следната далавера. Покарай един ден на бензин и виж как стоят нещата.
При мен беше същата работа лятно време си държеше около 100 в градско, а извънградско падат към 90. ИЗВЪНГРАДСКО КАРАНЕ ТЕМПЕРАТУРАТА ПАДА ЗАЩОТО ИМА ПО ДОБРО ОХЛАЖДАНЕ, НЯМА ТОВА НЕПРЕСТАННО СПРИ-ТРЪГНИ.
Absoliutno pravilno, 4e v garada nqma dobro ohlajadane. A za gazta, to tq izgarq po-bavno ot benzina i ima po-visiko oktanovo 4islo, zatova e normalno do izvestna stepen DVG da raboti na po-visioka T°C. Pri nqkoi avtomobili su6testvuva opastnost ot pregrqvane na klapanite na gas, dori i pri novite. Naprimer: pri yaris i mondeo.
- amigoto777
- Мнения: 254
- Регистриран на: Вто 16 яну 2007 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Червен бряг
- Контакти:
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Vask0 написа:Здравейте колеги!Като стана дума за температурата на колата имам един въпрос!Значи паля е, карам е да кажеме 20 мин става на 90 градуса.Изведнъж обаче стрелкичката пада надолу и да кажеме след 1 мин пак си е на 90?Самата стрелкичка ли е прецакана или е друг проблема?Мерси предварително
Това предполагам е в града ... нали ?
Извънградско ако не си на 90 градуса термостата ти е за смяна (личен опит). Преди да сменя термостата извън града ми стоеше на 70 градуса, а в града на 90 само като карам бавно или стоя на едно място ...
След смяна на термостата моята застава на 90 (като загрее) и не мърда квото и да става ..
За температура на маслото незнам щото нямам датчик и борд компютър
Последна промяна от webdude на Пет 14 мар 2008 17:27, променено общо 1 път.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 52 госта