nmnvento написа:zdravko_jett написа:колега предполагам че е горе доло така, следваи реда който е показан тука, и не забравяй сентралната гаика е отвиваи предид а е дигнеш на крик, и не се плаши стегнатка е ама се отвива. успех
Централната гайка се отвива на нормалната страна или е с обратна резба?
При Венто смяната на външния маншон как става,пак ли се вади само външното каре като при голф 2-ка или се вади и вътрешното каре?
При вадене на болта на шарнира не се ли разваля резбата му и ако се развали,какви са размерите на болта(става въпрос за венто)?Благодаря предварително!
Чакай че никой не ти е отговорил....хората са заети с други работи явно...
Смяната при венто и голф е 1 към 1 с тази на двойката...то устройството на окачването е същото.
Гайката на полуоската е с нормална резба, НЕ обратна...доста трудно се развива особенно ако отдавна не е правено.....аз моята я развивах с тръба дълга около метър....като много внимавах!
Не виждам как ще развалиш резбата на болта, който държи шарнира.....но ако стане мисля че беше 10 мм болт...обаче аз лично не бих сложил, обикновен болт от железарията...че са от супер мека стомана...и като знам 8мм как си го късам без проблем...
А отностно вдигането на колата.....аз лично отпред я вдигам където носача е хванат за магарето.....а отзад...директно на моста