Историята на един обикновен Голф Тройка

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
ДАНЧО
Мнения: 794
Регистриран на: Нед 25 мар 2007 12:25
Автомобил: Audi A4 B6
Двигател: AVB 2003
Местоположение: Ст.Загора

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот ДАНЧО » Вто 30 окт 2012 17:52


Хайде давай снимки де.Всеки път като влезна цъкам на твоята тема за нещо ново.
"Стелта" е невероятен , успех занапред :beer




Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Вто 30 окт 2012 23:42


Шибана работа. Направих снимки на километража, само че на снимката екранчетата излизат в оранжево, а не в червено, по дяволите :) Губи се тотално идеята. Утре ще опитам да направя други снимки :) Иначе стои супер яко. Жалко, ако не успея да го докарам на снимка..


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Сря 31 окт 2012 9:55


Мисля си тука в кантората и чакам един клиент да се появи. Е ли е възможно да заменя климатика с климатроник. Някой правил ли е подобна магария?

Edit:

Когато купувах кожения салон, който има подгряване, не съм взел от продавача модула, който управлява това подгряване. Не копчетата, които регулират топлината, а самия модул. Някой знае ли, къде се намира този модул, за да накарам продавача да ми го свали и да ми го прати по куриер.


Потребителски аватар
vucata
Мнения: 3610
Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
Автомобил: Ford Mondeo MK2
Двигател: 1.8TD 2000
Местоположение: Bulgaria- Sofia
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот vucata » Пет 02 ное 2012 13:44


Продавача по принцип не трябва да се прави на Лили Иванова и да ти дава всичко. не съм убеден обаче, че е с модул...до колкото знам са с релета под седалката и термодатчици в самите седалки....тука изрових и няква схема от форума :
download/file.php?id=48107&mode=view
Ето тоя колега може да ти помогне....лятото е слагал тая екстра :
memberlist.php?mode=viewprofile&u=143561


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Съб 03 ное 2012 12:15


Момчето, което ми продаде салона идея си нямаше, че имало други модули ... Извини ми се и ми каза, че ще ми прати всичко което ми е нужно без доплащане. Междувременно писах на колегата, който е монтирал такъв салон. Благодаря ти за контакта и информацията.


Потребителски аватар
Div Selqnin
Мнения: 346
Регистриран на: Пет 04 ное 2011 13:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй/София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Div Selqnin » Съб 03 ное 2012 18:48


ако сте се разбрали за пълен комплект към седалките да иначе наистина не ти е длъжен принципно :да:


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 11 ное 2012 14:37


Здравейте, колеги, не съм се вясвал по темата от известно време, но работата по голфа не спира. За последните близо две седмици се случи следното:

1. Цялостен ел. пакет на всички прозорци. Благодарение на колеги от форума се сдобих с изключително качествени части. Специални благодарности на:

1. cecomladost - за цялостно окомплектоване на задните врати с все бутончета, пластмаски, кабелчета, машинки и прочие;
2. maikalcho - за машинки за регулиране на фаровете;
3. Deo88 - за цялостен модул, който контролира регулирането на фаровете, осветеността на таблото, пускане на фаровете и прочие;
4. DG GoLF MKIII - за цялостно окомплектоване на предните врати с бутончета, пластмаки, кабелчета;
5. DG GoLF MKIII - за уникалния километраж, който работи перфектно и свети чудесно.

Препоръчвам горните като изключително надеждни колеги.

2. Пълно обезшумяване и термоизолиране на четирите врати на голфа с висококачествен материал. ЕФектът е невероятен. Предстои обезшумяване на тавана и гредите, но това след около две седмици. крайният резултат ще е почти като все едно си във вакум. Особено като обезшумя двигателния отсек.

3. Дооправяне на звука. В момента в колата има общо осем тонколони херц от оранжевата серия - две на таблото, две на предните врати, две мънички за високи на задните и две тлъсти елипси на кората отзад. Всичко това се храни от 780 ватов Пайниър. Звукът започва да става ама много приличен. Следващото ниво озвучаване вече скача на много хиляди и мисля чак толкова да не се изхвърлям :) Сегашното е доста над средното ниво и много се доближава до високо ниво озвучаване. Днес един баровец с една X6-ца на автомивката ми искаше телефона на майсторите дето ми правят звука и не можах да го изкарам 5 минути от колата.

Предстои висококачествен "касетофон". Има едно дето е с 10 инчов екран, директно се връзва към айфаона ми и всичко, което става на екрана на телефона се пренася на тва нещо. Сензорен екран и прочие. Ще се видим в чудо докато му намерим място, но вече имаме една две идеи.

Предстои климатроник /другата седмица/, смяна на интериорното осветление с червено диодно, обвиване на всичко що е пластмаса по таблото в триемски карбон. Триемски карбон и на дръжките на вратите от вътре и на външните дръжки.

Да не пропускаме и черния таван. Поръчан е материала както за тавана, така и за обезшумяването и термоизолирането - на него и на гредите.

Имам снимки на работата по обезшумяването на вратите, но малко по-късно ще ги кача.

Стискайте палци присаждането на климатроника да стане. Това е климатроник от голф 97-ма година и ще заспи. Надявам се.

Предстои подкарване и на подгряването на предните седалки.

Айде пичуви. До скоро.


Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот wishsalor » Нед 11 ное 2012 18:11


Евала, колега. Тва със звука е забележително. Тепърва ще се учудваш колко време ще прекарваш в колата, кефейки се, и релаксирайки...или поне аз винаги съм смятал че качественото аудио е много приятно въздействащо когато пътуваш, било то за 1 или 1000км! Ако още не си избрал плеър-ето ти един жокер - Alpine 9850, това вече ще е върха на сладоледа, но тъй като искаш и видео-по добре да е някой PIONEER от AVH серията, има с какво да те изкефи, и е фабрично предвиден за продуктите на Епъл.


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Нед 11 ное 2012 18:32


Благодаря, колега. Аз прекарвам страшно много време в колата си, за това я правя да ми е тотално удобна за возене. Направо ми е като мобилния офис. На година съм стигал 120 000 км из цяла България, а тоя Голф още преди да тръгна да си го правя е обиколил цяла България. С него си направих бизнеса, що работа, чукане и кво ли още не е видял завалията. Никога не ме е натоварвал, карам цял ден и слизам от него като нов.

Аудио-то трябва да има функция телефон и задължително да поддържа дистанционно за волан. Тая изгъзица с 10-инчовия екран не знам дали ще я купя. Проблема не е в парите, много ще се набива на очи, а мразя да се набивам на очи.

Между другото. Ровя из форума и заварих един заралия да си продава спортните огледала. Идва към Антъни-то /в тоя ресторант редовно бачкам като съм в СЗ/ да ми ги покаже, както са монтирани на неговата кола. Кат нищо утре ще съм ги монтирал

Баси кефа.


Red Devil
Мнения: 243
Регистриран на: Пет 25 фев 2011 18:45
Автомобил: MK4
Двигател: ASV+
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Red Devil » Нед 11 ное 2012 20:00


Endios написа:

Проблема не е в парите, много ще се набива на очи, а мразя да се набивам на очи.


трудно е да не се набиваш на очи с тоя Голф :D


Потребителски аватар
martincho
Мнения: 311
Регистриран на: Нед 24 юни 2012 22:21
Автомобил: VW Golf MK3 1.6GT
Двигател: AEK 1996
Местоположение: sofiq

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот martincho » Нед 11 ное 2012 20:33


Колко пари е да се направи черен мат цялата кола ?


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Пон 12 ное 2012 7:51


То вярно самата кола прави впечатление. Типичен диалог към мен на кръстовище в софия от някой в трафика:

Въпрос "Ау бате туй джитиайка ли е"
Отговор "Не"
Цъкане с език и завистлив поглед
Въпрос "Продава ли се колата"
Отговор "Не".

Колкото до мата - хиляда лева. Но ако ще правиш мат да знаеш че много тегаво се поддържа. Всичко си личи на нея. Като се оплождат мухи на предния капак после с невъоръжено око се вижда еякулата на мъжката буба.


Потребителски аватар
Deo88
Мнения: 2673
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:42
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Панагюрище

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Deo88 » Сря 14 ное 2012 12:34


Завистливия поглед се надявам да не е съпроводен от проявата на агресия и нанасяне на щети върху така наречения "Обикновен" Голф .

Колата е прекрасна и по снимките , които видях разбирам , че ще има още какво да се види с течение на времето .
Прави се с вкус и голямо желание , то се вижда :)

Успех за напред :beer


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Jovany » Съб 24 ное 2012 13:28


Изчетох темата от начало до край с много голямо удоволствие и много се забавлявах и се смях макар че в някой моменти хич не беше за смях работата.
Но ти направо ме шашна бе човек направил си кола за чудо и приказ браво много е яко всичко по Голфа.
П.П. И аз чакам с нетърпение нови снимки :)


Endios
Мнения: 185
Регистриран на: Нед 09 сеп 2012 13:12
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Историята на един обикновен Голф Тройка

Мнениеот Endios » Вто 27 ное 2012 16:23


Такаааа. Благодаря на колегите, които ме подкрепят и давам пореден отчет за работата по дзверо.

Колата вече има работещ климатроник, който ми разказа играта. В крайна сметка се получи така, че от два климатроника сглобихме един. Защо ли? Ами ето защо:

1. От колегата thahouse купих цял климатроник за мммм 200 лева. Натоварих един багажник с части в присъствието на Стефан от сервиза Елбатрон /оня до виетнамските общежития/;

2. Питах го за колко време ще стане колата, той вика 3 дни. Бах майка му, три дни са си цяла вечност, ама ...;

3. На втория ден ми звъни към осем вечерта, ама ми звучи един такъв леко насран. Присра ми се, мили деца, само кат му чух гласа. Тресна ме едно дежаву в стил "боядисване на голф в черен мат" и си викам "Ей ся си еба мамата";

4. Тоя ми вика с един гробовен глас, че вакуум разпределителя не работил. Аз до тоя момент дори не знаех какво е вакуум разпределител, ама ми звучи нещо важно. Като на анален разширител батериите и като на Венета Марковска 100 000 лева обезщение. Не стига, че не работил вакуум разпределителя, ми машинките давали грешки. Кви грешки, бе майна, ще работили го питам. И тоя вика "Ами на 60 процента". Бах! И вакуум клапата и тя работела на 60 процента. Мани. Пак повтарям, става дума за осем вечерта. И като за капак на всичко забравил да погледне дали thahouse ми е продал и сензора за светлина. Познайте. Не го дал и него. Забравили сме го. Ай сиктир, търси сега части в осем през ноща ако искаш;

5. Започвам трескаво търсене в нета. Изравям обява в продавалника. Някакъв от Пазарджик продавал оригинален климатроник на части. Звъня, тоя вдига. Питам го "абе имаш ли вакуум разпределител". Тоя пита "Ми тва кво е". Почвам да описвам "Туй нещо е кат онуй нещо, дето се намира за еърбега и е червено и от него стърчат маркучи и жици". А вътрешно визуализирам нещо, което прилича на сърце. Оня слезна да рови в гаража и триумфално ми звъни и вика "имам такова". Аз крещя "пращай", той вика "пращам" и ми звъни сле 15 минути, че го пратил в десет без нещо през негов човек, дет работил в Лео Експрес".

6. Хубаво, ама нещо на мен не ми стои тая работа. Пускам тема и във форума, щот си викам "тоя кой знае какво ще ми прати". Темата жално моли за датчик за светлина, вакуум разпределител и жабка на мястото на еърбега. Тъй де, като ще слагам климатроник поне да имам и жабка. Питате се каква е връзката ли? НЯМА ВРЪЗКА. Просто винаги съм искал да имам жабка на колата. Няма човек къде да си скрие използваните презервативи в тоя моя голф.

7. В дванайсе без нещо колега от форума ми пише "Колега, всичко имам". ИБАХ! Пиша трескаво в отговор, че искам и датчика и машинките, и вакуум смукателя, и жабката и всичко бе, всичко да праща". Няколко часа уточнения на другия ден и колегата ги натовари на един кашон и ги прати. Става дума за героя на моя живот kals79.

8. На другия ден в десет пристига пратката от Пазарджик. Засилвам се към сервиза да плащам на майстора и да видим какво са ми доставили. Познайте. Не беше вакуум разпределител. Нещо друго, при това от насаждан климатроник. Преебах се. Звъннах на пазарджиклията, тоя се оказа свестен и ми обеща да ми върне парите. Ще я видим ние тая работа, сега на връщане от Стара Загора съм при него.

9. Междувременно пристигнаха и чарколяците от плевенлията. Жабки, вакуум разпределители, сензори, двигателчета на мястото на предишните - един кашон чаркове. Почнах да треперя от вълнение и възбуда дали ще стане работата. След два часа ми звъни пак Стефан. Пак един насран.

"Новия вакуум разпределител не работи".

Ох леле божкеееее. Защо на мен да се падне тая кофти карма с вакуум разпределителя! Поне машинките се оказаха ОК, новата стара вакуум помпа и тя перфектна. Настроихме климатроника да пуска едновременно на прозореца и на краката и решихме проблема с вакуум разпределителя.

Сега търся трети пореден. Писа ми още един колега от форума, имал такъв. Сговарям го да го праща четвъртък. Дано третия се окаже сполучлив.

Иначе климатроника бичи здраво и работи чудно. Жабката и тя работи чудно. Така, че специални благодарности на kals79 за чарколяците.

На thahouse ще му благодаря специално, ама като ми върне парите за сензора, за машинките и за вакуум разпределителя. Дано излезне човек.

Междувременно колата в момента пак работят по нея и правят следните неща:

1. Черна тапицерия на тавана. Да е в тон с чернотата в жабката, на която и я няма лампичката;
2. Звукоизолация на тавана и шумоизолация на тавана;
3. Звуко и шумоизолация на гредите;
4. Промяна на осветлението в колата от зелено на светодиодно червено. Всичко трябва да е готово към четвъртък и ще кача снимки.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта