Колега, включвам се в темата, тъй като на последният въпрос е добре да се отговори тук, ако някой има нужда- просто да отвори и да прочете. " J " е самата широчина на джантата, но не в сантиметри. " ЕТ " най просто казано е отдалечеността на джантата от главината навън, за да не използваме технически термини и за да е достъпно и разбираемо. Колкото по-малко ЕТ, толкова по-изнесена е навън джантата, а съответно колкото по-голямо, толкова по-прибрана в калниците навътре. А относно джанти с отрицателно ЕТ - да, има, виждал съм, но не успях да ги купя, че ме изпревариха

, със здраве да си ги ползва собственика,, та- в момента на Е30-ката съм с ЕТ 10,, а на Голф-двойката- с ЕТ 15., тъй че ако не е прекалено ниско и меко окачването- Голфа може да ползва спокойно всякакви джанти, при двойката съм стигал до ЕТ - 0, с 15 мм фланци, но вече става прекалено широка, гумата излиза навън от калника и си иска раздувките.