Има си естествено . Но то и за това се слага един магнит на дъното на варела( тубата), където се утаява маслото . Вече нестоманените частици - там не ги "лови" магнита, но и те не са "опасни"

толкова за ГНП-ето. Работата е там ,че това масло ( отработено двигателно) трябва да се филтрова мн. добре предварително

Изключителен ефект има , ако се "прекара" през кече 2 санта дебело.Проблема е обаче,че кечето (цената му) е майка плаче.
Отделно е подходящо "гориво" САМО за предкамерен дизелак и то в пропорции с нафта 1 към 2( масло -нафта).Да не се забравя и предв.подгрев на "горивото" ,както и "сезона" в който се употребява , а именно -лятото ! Налага се и предварение на ГНП-ето в + 0.1(препоръчително) до 0.2(максимум) в повече от заводското ( за Бош -рот.ГНП). Аз препоръчвам и дюзи с по-голямо налягане - с около 25-30 бара в повече, подобрява се чуствително паленето и динамиката .Разхода на км е същия . Недостатъци - кадене при палене студен , след това загрял е доста по-добре. По-тромав става мотора,макс. скорост "пада" с 15 до 30%.Вероятност да "вдига" нивото на маслото в картера.Затова колата трябва да е наред, а не да е някой напълно "издухан" дизелЯк ! Да се носи винаги "резервен" горивен филтър в багажника - маслото е отличен разтворител и подкарва цялата гов.а дето е на дъното на резервоара и запушва бързо гор. филтър , след първата му смяна вече е мн. по-добре. Но както казах- трябва да се филтрова предварително както трябва, за да няма "изненади".