Колега ,от всичкото което си писал не ми стана ясно как точно обезвъздушаваш системата.Ако го правиш по време на движение с отворена капачка на разширителния съд ми се струва ,че не го правиш правилно.Някъде във форума бях попаднал на тема за обезвъздушаването на водната система.
Та според нея реда е следния:
След като си налял антифриза палиш на място и оставяш да загрее(трябва да се включи перката на радиатора).
Това става при свалена капачка на разширителния съд и отворено парно(да духа топло).През това време ако е нужно доливаш антифриз.След като е загряла колата гасиш и я оставяш да изстине.Вече при изстинал двигател доливаш нужното количество антифриз.Ако искаш може да повториш процедурата.
Колата ми е Голф 2 със същия двигател като твоя и с газово.И при мен от връзките на газовото се губи малко антифриз и отвреме навреме доливам ,но нямам грижи с парното.
Между другото възможна загуба на антифриз може да се получи и от клапанчетата на капачката на разширителния съд.Ако са заминали и са останали отворени от там да ти се изпарява антифриза.
Дано съм помогнал с нещо.
Passat B3 '89 RP-проблем след смяна на радиатора на парното
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Passat B3 '89 RP-проблем след смяна на радиатора на парното
Знаеш ли какво ще стане малко преди да включи перката, а ти си без капачка ?
Наливаш докато мотора работи, но тръгне ли да загрява, завиваш капачката.
Караш, оставяш колата... после на студен мотор доливаш.
Не разбрах провери ли дали си вързал правилно радиаторчето. Има голямо значение как е свързано.
Наливаш докато мотора работи, но тръгне ли да загрява, завиваш капачката.
Караш, оставяш колата... после на студен мотор доливаш.
Не разбрах провери ли дали си вързал правилно радиаторчето. Има голямо значение как е свързано.
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: Вто 06 окт 2009 16:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: крумовград
Re: Passat B3 '89 RP-проблем след смяна на радиатора на парното
и крайна сметка проблема решили го защото аз го имам същия
- grozdanov
- Мнения: 37
- Регистриран на: Нед 08 май 2005 18:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Passat B3 '89 RP-проблем след смяна на радиатора на парното
Мерси за съветите колеги !
Парното е вързано правилно, то даже и малко трудно човек може да обърне маркучите ( особено при мен като имам тройник за газовата) , че се преплитат и стоят някак ис неестесвено.
Обезвъздушаването е ОК, т.е. както сте написали, но чак не изчаках перката да се включи. Паля-> загрява -> доливам -> гася-> моткам се да изстине -> не ми трябваше да доливам честно казано, горе долу си беше на същото ниво.
Относно проблема : Теча е от изпарителя, точно на връзката на едно от колената. За съжаление днес беше топло и ако е текло се е изпарило бързо. Позатегнах ги малко скобите, да се надявам, че ще спре да тече и да не съм спраскал някое коляно, макар че не течеше.
При обезвъздушена система, парно има даже и на празен ход
, т.е. не е проблема от китайското радиаторче, не е проблема от дебит на водната помпа просто набива въздух и го качва в радиаторчето и йок.
Ще следя пак дали тече и ако има проблем ще пиша. Надявам се само да не надува от някъде и по-специално от едното място и където е по-слабо да избива вода ( просто теория ). Иначе капачката на разширителния съд съм я сменял преди...2 години, но не знам дали клапана отваря или не когато трябва.
Мерси и поздрави на всички
Парното е вързано правилно, то даже и малко трудно човек може да обърне маркучите ( особено при мен като имам тройник за газовата) , че се преплитат и стоят някак ис неестесвено.
Обезвъздушаването е ОК, т.е. както сте написали, но чак не изчаках перката да се включи. Паля-> загрява -> доливам -> гася-> моткам се да изстине -> не ми трябваше да доливам честно казано, горе долу си беше на същото ниво.
Относно проблема : Теча е от изпарителя, точно на връзката на едно от колената. За съжаление днес беше топло и ако е текло се е изпарило бързо. Позатегнах ги малко скобите, да се надявам, че ще спре да тече и да не съм спраскал някое коляно, макар че не течеше.
При обезвъздушена система, парно има даже и на празен ход

Ще следя пак дали тече и ако има проблем ще пиша. Надявам се само да не надува от някъде и по-специално от едното място и където е по-слабо да избива вода ( просто теория ). Иначе капачката на разширителния съд съм я сменял преди...2 години, но не знам дали клапана отваря или не когато трябва.
Мерси и поздрави на всички

- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12111
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Passat B3 '89 RP-проблем след смяна на радиатора на парното
Свали капачката и я разтръскай, ако клапана потропва вътре значи си работи, ако не тропа, за смяна е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 92 госта