Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот aladjov82 » Съб 03 ное 2012 14:07


Колеги моля за помощ.
Много е мудна колата.След 2000 оборота се поусеща за какво иде реч но дотогава.....
също така сутрин, сега като стана около 0-та и почна много да ми претриса и да пуши сиво за около 1 мин.
иначе пали от раз. не се и чуди даже.
ЕГР- незатапен. без катализатор.
на 1ви канал е следната ситуация.(неможах да кача снимка) : 882 об.; 3,2мг ; 1.400V ; 84,6 градуса
графиката на предварението е между средната и най-горната линии(разбира се на загрял двигател)
благодаря за помоща ви..
Прикачени файлове
Logs.rar
(1.81 KиБ) Свален 76 пъти

Последна промяна от aladjov82 на Нед 04 ное 2012 0:05, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Лог файлове Голф 3 , 1Z

Мнениеот blade84 » Съб 03 ное 2012 14:29


Това само на студено ли го прави или на студено и топло, от логовете всичко озглежда наред.


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Лог файлове Голф 3 , 1Z

Мнениеот aladjov82 » Съб 03 ное 2012 16:15


паленето само на студено го прави и то при минусови темп. пуши доста и тресе. а иначе за вървенето само топла я юркам над 2000 оборота.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Лог файлове Голф 3 , 1Z

Мнениеот blade84 » Съб 03 ное 2012 17:19


aladjov82 написа:паленето само на студено го прави и то при минусови темп. пуши доста и тресе. а иначе за вървенето само топла я юркам над 2000 оборота.


Имах предвид дали и на студено и топло не върви добре или само на студено. Иначе виж на 13 канал как са дюзите, какви са отклоненията.


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот aladjov82 » Нед 04 ное 2012 0:13


Ами на студено да ти кажа не съм я настъпвал до долу но мисля че е малко по-пъргава. А за този студен старт мнения??? Утре ще видя на 13 канал дюзите и ще пиша пак


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот Zinoto » Нед 04 ное 2012 1:48


На 13 ти канал виж ама веднага след студения старт и от там не можеш да познаеш как работят дюзите, а дали имаш слаб цилиндър, което ми се струва доста вероятно предвид проблемите ти. Имаше подобна тема преди време и се оказа, че компресията е малко.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот blade84 » Нед 04 ное 2012 17:56


Zinoto написа:На 13 ти канал виж ама веднага след студения старт и от там не можеш да познаеш как работят дюзите, а дали имаш слаб цилиндър, което ми се струва доста вероятно предвид проблемите ти. Имаше подобна тема преди време и се оказа, че компресията е малко.

Какво имаш предвид на 13 канал се гледат дюзите на топло, как ще познае на този канал двигателя на студено?


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот aladjov82 » Пон 05 ное 2012 18:56


днес проверих какви са показанията на 13ти канал при температура около 6 градуса.
cyl. 1 -0,38; cyl 2 +0,59;cyl 3 -0,14; cyl 4 е празно. незнам сега кое кой цилиндър е??
и възможно ли е от такава разлика да пуши толкова много.или при минусови температури може да е по-зле??


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот Zinoto » Пон 05 ное 2012 20:04


Показанията не изглеждат зле, въпреки че при минусови температури сигурно ще са по-лоши. Сигурен ли си как е центровката на разпределителния вал, дали е на белег? Трябва да се пробва с настройки от помпата, свещите предполагам си ги проверил.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот samo_pechka » Пон 05 ное 2012 20:42


Колега, така ли купи колата или си е била добре и в един момент вече не е ? И затапи с ламаринка ЕГР-а.


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот aladjov82 » Пон 05 ное 2012 20:59


ами на разпределителния вал незнам как е. аз гледам само на ваг кома къде е графиката.ако центровката е объркана няма ли да се вижда на тази графика???има ли и друг начин да проверя?а иначе свещите ги проверявах миналата зима и бяха на ред грееха както трябва, но пак правеше така.може ли да пуши така от малко гориво.аз преди време си играх с ваг кома и непомня вече какво ръчках но сега на загрял мотор е 3,2мг. а преди мисля че беше около 2 (това е на 1ви канал) ???


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот Zinoto » Пон 05 ное 2012 21:09


Като беше на 2 мг. сигурно е била по-добре, разпределителния вал се гледа като първо се гласи на белега на маховика и се гледа тогава разпределителния трябва да съвпада процепа, има пластина се слага. Това не се вижда на никакви графики! Може да пуши така от малко гориво, но предимно при износен мотор или помпа или когато центровката не е добре. Настройката на помпата не е само гласене на милиграми!


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот aladjov82 » Пон 05 ное 2012 23:47


като я купих беше по-добре. палеше малко по бавно но не правеше такива кълбета нито тресеше.само в началото изпушваше сиво но нищо общо със сега ( и това на - 10 поне ).Центровката беше на закъснение малко под средната и към 2,5мг. А че двигателя не е първа младост ми е ясно, гори ми около 1,5л. на 10000, но ми е странно че го прави това от миналата зима.а аз не го юркам въобще, даже много го пазя,особено студен.
Та въпроса ми е дали да дам центровката на закъснение или да намаля милиграмите.И като намалявам милиграмите на загрят мотор влияе ли се въобще студения старт от това??
П.С. към колегата "Zinoto" сега като ми обясни и се сетих че я бях гледал миналата година и съм почти сигурен че беше наред.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот samo_pechka » Вто 06 ное 2012 8:55


Запуши си ЕГР-а напълно с ламарина-въпреки ,че това пушене на сурова нафта студен на ниски - едва ли е оттам, но мотора става мн муден , ако е блокирал в отворено състояние, филтъра горивния си го сменил предполагам, центровката наред.. и ако няма промяна, пристъпи към план " Б".Има един ред в проверки : смъкват се дюзите и се проверяват на стенд за налягането, проверява се мотора - компресията му (въпреки ,че "пипа" масло- там причината може да е турбинка , гум.клапани и чак тогава вече -сегменти),и ако там е наред - ГНП се смъква и се проверява и то на стендова машина - какво налягане има на изхода.


aladjov82
Мнения: 29
Регистриран на: Нед 14 фев 2010 16:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ловеч

Re: Голф 3 , 1Z(трудно набира + много пуши и прекъсва студен )

Мнениеот aladjov82 » Вто 06 ное 2012 19:27


Днес пак пушеше а температурата беше почти като вчера.И вече тотално се обърках. Само днес беше мокро явно е валяло.Възможно ли е да има нещо общо.ако влиза от някъде въздух, влага, незнам и аз вече... четох във една от темите че може да пуши сутрин ако гумичките на клапаните са за смяна и тогава през ноща влиза в цилиндрите масло и на първия старт пуши..но възможно ли е и да тресе?

колега Зиното ако намаля милиграмите на празен ход на 1ви канал възможно ли е да се промени нещо при студения старт ???



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan, nogopechen и 23 госта