Колеги моля за помощ.
По време на движение в София се чу странно дрънчене от
двигателния отсек. Спирам отварям капака и виждам един изпаднал
детайл/показвам и снимки/.
Разбрах, че е съединителя на компресора, взех го и изрязах
ремъка. Сега ми е останала тази част но не знам още какво е изпаднало.
Моля за помощ показвайки какво имам ако някой може конкретно да
ми каже какво ми липсва и ако е елементарно да си го прикача.
Мисля че лагера си е на място и не издава неестествени шумове,
странно ми е как е изпаднал съединителя, предполагам че ми
липсва някакъв болт и нещо друго, но не зная какво и не намерих
схема в интернет.



Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
Последна промяна от IvanMan на Пон 05 ное 2012 19:03, променено общо 1 път.
Причина: Редактирах заглавието!
Причина: Редактирах заглавието!
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: ИЗПАДНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА КОМПРЕСОРА НА КЛИМАТРОНИКА В ДВИЖЕНИЕ
тя и темата ще ти изпадне, не само съединителя.
твоя съединител е на шлици. липсва болта
понякога има дистанционни шайби, с които се регулира хлабината на съединителя.Ако твоя е бил с такива шайби(почти съм сигурен че не е така), и те ще ти липсват.
нов болт, като хубаво е да се намаже с осигурител на резби.
твоя съединител е на шлици. липсва болта
понякога има дистанционни шайби, с които се регулира хлабината на съединителя.Ако твоя е бил с такива шайби(почти съм сигурен че не е така), и те ще ти липсват.
нов болт, като хубаво е да се намаже с осигурител на резби.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: ИЗПАДНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА КОМПРЕСОРА НА КЛИМАТРОНИКА В ДВИЖЕНИЕ
Значи само болт с евентуално осигурителни шайби според модела.
А за темата предполагам, че някъде има такава но едва ли е със снимки.
Ако може да кажете дали е проблем да се намери такъв болт и от къде.
И дали е необходимо нещо друго освен да се затегне детайла.
А за темата предполагам, че някъде има такава но едва ли е със снимки.
Ако може да кажете дали е проблем да се намери такъв болт и от къде.
И дали е необходимо нещо друго освен да се затегне детайла.
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: ИЗПАДНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА КОМПРЕСОРА НА КЛИМАТРОНИКА В ДВИЖЕНИЕ
Проблем е ,че ще ти заключат темата.Щото един път е с главни букви и второ не е по шаблон заглавието . Прим. заглавието трябва да е нещо подобно на това :" Пасат B5/AJM -проблем с шайба кл.компресор".Промени го ,докат не го е видял някой 

- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: ИЗПАДНА СЪЕДИНИТЕЛЯ НА КОМПРЕСОРА НА КЛИМАТРОНИКА В ДВИЖЕНИЕ
pavel6666 написа:Значи само болт с евентуално осигурителни шайби според модела.
Ако може да кажете дали е проблем да се намери такъв болт и от къде.
И дали е необходимо нещо друго освен да се затегне детайла.
болта не е нещо специално- нормален като дебелина и резба. Ще премериш колко дъдъг трябва да е.
Стягаш, като е хубаво да се намаже примерно с локтайт 243, за да не се развива.
За самото стягане- малко ще ти е тегаво, ако трябва си намери един голям тръбен ключ, или някой с много здрави ръце, понеже съединителя трябва да се застопори, докато стягаш болта.
болта се навива в оста на самия компресор(съединителя на шлици пък е зацепен на оста) и като тръгнеш да стягаш, компресора ще превърта.
Другия вариант за стагане е, да монтираш ремъка, да го обтегнеш добре и да подадеш 12в на бобината на компресора.
По този начин съединителя ще зацепи за шайбата(а тя трудно ще превърти в ремъка), и ще може спокойно да стягаш.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
Мерси за съветите. 

-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
Какъв е принципа на действие на компресора?
Ако затегна външната част на съединителя по описания начин,
то той няма ли да е постоянно зацепен - в смисъл въртеливото движение от
ролката да го кара постоянно да работи.
Не трябва ли да има някакво разстояние предварително зададено и
при включване чрез електромагнит да зацепва.
Питам защото не схващам начина на действие и не зная
дали не пропускам нещо.
Не намирам схема на разглобен такъв компресор в нета а в
момента съм разглобил колата за смяна на ангренажния ремък и
нямам време да ходя до някой сервиз за климатици.
Ще ми се да използвам момента докато е разглобена за да
сложа по лесно и ремъка.
Ако затегна външната част на съединителя по описания начин,
то той няма ли да е постоянно зацепен - в смисъл въртеливото движение от
ролката да го кара постоянно да работи.
Не трябва ли да има някакво разстояние предварително зададено и
при включване чрез електромагнит да зацепва.
Питам защото не схващам начина на действие и не зная
дали не пропускам нещо.
Не намирам схема на разглобен такъв компресор в нета а в
момента съм разглобил колата за смяна на ангренажния ремък и
нямам време да ходя до някой сервиз за климатици.
Ще ми се да използвам момента докато е разглобена за да
сложа по лесно и ремъка.
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
монтирай съединителя и стягай.
Докато реъка го няма, при монторан съединител, ролката трябва да се върти свободно.
Подавайки 12в на бобината, съединителя зацепва и ролката почва да се върти заедно със съединителя. Така ще се ориентираш дали всичко е ок
Докато реъка го няма, при монторан съединител, ролката трябва да се върти свободно.
Подавайки 12в на бобината, съединителя зацепва и ролката почва да се върти заедно със съединителя. Така ще се ориентираш дали всичко е ок
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
???
- Прикачени файлове
-
- ????
- CP5107.jpg (4.86 KиБ) Видяна 953 пъти
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
???
Едната зегерка е за бобината, другата е за шайбата.
При теб са си на място.
Има три шайби, едната е дебела обикновено е на болт по главата му, но другите две са тънки и се слагат като дистанционни, както ти писах за тях по-рано.
Едната зегерка е за бобината, другата е за шайбата.
При теб са си на място.
Има три шайби, едната е дебела обикновено е на болт по главата му, но другите две са тънки и се слагат като дистанционни, както ти писах за тях по-рано.
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: Нед 06 апр 2008 6:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б5 115 к.с. - изпадна съединителя на компресора
Вече всичко ми стана ясно.
Много благодаря.
Много благодаря.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта