


голф 4 тди 116 коня проблем с компресора на климатика
- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
голф 4 тди 116 коня проблем с компресора на климатика
здр.да питам за голф 4 тди 116 коня пуснах си климатроника сутринта и не ми тръгна компресора,а духа топло.винаги ли се включва компресора или при някаква температура.показва ми че е 4 градуса и си е толкова по принцип.ако трябва се включва има ли реле нещо или бушон.иначе си тръгва климатроника духа си топло и така
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: проблем с компресора на климатика
защо реши,че проблема не е в теб(да речем свързан с незнание, невежество), а е в компресора 

- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: проблем с компресора на климатика
защото това ми минава през ума веднага,
- Asko VW
- Мнения: 839
- Регистриран на: Вто 29 ное 2011 14:04
- Автомобил: VW Passat-B6 Variant
- Двигател: 2-0 TDI BMP 2006
- Местоположение: Sofia
Re: проблем с компресора на климатика
Ако беше използвал търсачката, щеше да разбереш, че под определена температура (5 градуса ако не се лъжа) компресора не тръгва.
И си оправи заглавието на темата спрямо шаблона, че ще замине.
Всъщност и да го оправиш вероятно пак ще замине де ама ти си го оправи.
И си оправи заглавието на темата спрямо шаблона, че ще замине.
Всъщност и да го оправиш вероятно пак ще замине де ама ти си го оправи.
- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: проблем с компресора на климатика
благодаря колега разбрах го това за температурата,в момента тук е 3 градуса явно заради това
- pe6kata
- VW експерт
- Мнения: 3010
- Регистриран на: Чет 24 май 2007 16:49
- Автомобил: passat corrado
- Двигател: AAA и АBV turbo
- Местоположение: Елхово
Re: проблем с компресора на климатика
компресора прави само студено. Топлото идва от парното, като на всяка кола. Климатроника смесва топъл и студен въздух автоматично, без значение дали студения въздух идва от климатичната система или отвън при студено време
Съветът ми е когато си на отопление и няма нужда от допълнително охлаждане на въздуха чрез климатичната система, да изключвашш компресора с бутона ECON. Това го пази и ще му удължи живота много.
Въпросното ти изкючване на компресора под 5 градуса всъщност си е защита, която пази компресора от прекомерно износване и повреда. При ниски Т се влошава мазането му, има и други кофти моменти при работа в ниски Т, но това е основното...
Съветът ми е когато си на отопление и няма нужда от допълнително охлаждане на въздуха чрез климатичната система, да изключвашш компресора с бутона ECON. Това го пази и ще му удължи живота много.
Въпросното ти изкючване на компресора под 5 градуса всъщност си е защита, която пази компресора от прекомерно износване и повреда. При ниски Т се влошава мазането му, има и други кофти моменти при работа в ниски Т, но това е основното...
- pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: голф 4 тди 116 коня проблем с компресора на климатика
благодаря,включи се на 5 градуса,ама като незнаех,четах колеги после като пуснах темата и разбрах
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта