RWD джета мк2 или голф мк1 ???

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

RWD джета мк2 или голф мк1 ???

Мнениеот alpine » Нед 05 ное 2006 23:33


вътри ми се в главата една идея ...
понеже имам двигател от порше 924+кардан+скорости+заден мост/торсионен/ , възможно ли е , или по точно какви трудности ще срещна в слагането му в джета мк2 или голф мк1 ... ?



малко постигнали това ентусиасти :
Изображение

видео :
http://tinyurl.com/yb6ema




Потребителски аватар
Stoi
Вечен БАН
Мнения: 2115
Регистриран на: Пон 03 окт 2005 21:02
Автомобил: Golf2EJettaMk2coupeZZR600
Двигател:
Местоположение: Кричим
Контакти:

Мнениеот Stoi » Вто 07 ное 2006 20:05


:shock cool !


prj57
Мнения: 2189
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София, Лондон
Контакти:

Мнениеот prj57 » Вто 07 ное 2006 21:12


Мислил ли си точно как ще мине кардане под колата като няма тунел, понеже е с предно?

А като навържеш джигател, скорости, кардан и мост дали не ти бяга малко местоположението спрямо оригиналния мост?

Според мен трябва да се изреже ялата кола и да се напасва всичко, коеот си е мнго играчка, все едно да построиш колата на ново из основи


Потребителски аватар
popeye
Мнения: 1253
Регистриран на: Пет 30 юли 2004 22:59
Автомобил: VW Passat variant 4motion 2002
Двигател: AMX 193hp 2771cc
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот popeye » Вто 07 ное 2006 21:34


вземи купе от синхро
найлесно ще стане


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Сря 08 ное 2006 19:23


Добре де аз на вентото защо имам тунел?? до колкото знам Венто синхро няма .... супер е странно


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Чет 09 ное 2006 10:29


Tyan написа:Добре де аз на вентото защо имам тунел?? до колкото знам Венто синхро няма .... супер е странно
Много сранно??? :lol: :lol: :lol:

Последна промяна от xarpun на Чет 09 ное 2006 16:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Чет 09 ное 2006 10:34


Пешо, колегата popeye е прав купе от синхро тябва точно заради по големия тунел и задния мост. Торсиона от 924-та не ти трябва.


Потребителски аватар
alpine
wheels dealer
Мнения: 3020
Регистриран на: Пон 31 яну 2005 17:41
Автомобил: L-Es
Двигател: 1H-1H-PG-1V-1Z-AJL-Cosworth
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот alpine » Чет 09 ное 2006 14:57


прав си за торсиона ... фактически от синхро ми трябва само купето , окачването ще си е друго /не от синхро/


Потребителски аватар
xarpun
Мнения: 68
Регистриран на: Съб 26 ное 2005 1:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот xarpun » Чет 09 ное 2006 16:30


Не отзад ще ти трябва окачването от синхро. Разглеждах снимки на тоя голф и се вижда че е купе от синхро както и задния мост (окачване) също.


S-stail
Мнения: 31
Регистриран на: Съб 27 ное 2004 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен

Мнениеот S-stail » Чет 09 ное 2006 22:44




Потребителски аватар
Tishku
Мнения: 3141
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 16:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Бургас

Мнениеот Tishku » Чет 09 ное 2006 22:48


Tyan написа:Добре де аз на вентото защо имам тунел?? до колкото знам Венто синхро няма .... супер е странно

spam ми гние ти колата ! :D



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта