Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
И аз съм с АЕВ на А4 и казвам и се лова на бас на мойта кола че помпата работи на стартер само.
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 фев 2008 16:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Здравейте!Аз съм със Б3 2000куб.16вент.136к.с,С пълна механична инжекция.И при мен при запалване сутрин на студен двигател запалва от раз,но започва да се тресе падат оборотите и или изгасва или е готова да изгасне.Ако изгасне,при повторно запалване,пали без проблем.и вече дори и 20 пъти да я изгася ще пали без проблем.Но ако пропътувам известно разстояние и я иггася както е работила на газ и след около час например пробвам да запаля на бензин,запалва но е готова да изгасне или изгасва.При второто палене всичко е ОК Аз съм с обикновена газова уредба,с вакумен изпарител.Възможно ли е при изгасяне на колата когато е работила на газ и след това на сутринта при палене на бензин да смесва горивата и затова първоначалното палене да е проблемно.Пробвах на няколко пъти да спирам кранчетата на газовата бутилка и да карам известно време само на бензин.И много рядко ми се случваше да направи проблем сутринта при палене
Скоро смених и горивния филтър,вадих помпата от резервоара да почистя цетката,но беше чиста.А от смяната на горивния филтър нямаше промяна.Не съм пробвал с по голямо количество бензин в резервоара.Предимно с 10 или 15 литра съм в резервоара,а дори и някой път с по малко.Та съществения въпрос ми е дали някой колега има ли същия проблем,но да е само на бензин,т.е без газова уредба.Просто се съмнявам в смесване на горивата.Проверявал съм клапаните за газта,да не би да изпускат газ и така да смесва горивата,но са изправни.
Скоро смених и горивния филтър,вадих помпата от резервоара да почистя цетката,но беше чиста.А от смяната на горивния филтър нямаше промяна.Не съм пробвал с по голямо количество бензин в резервоара.Предимно с 10 или 15 литра съм в резервоара,а дори и някой път с по малко.Та съществения въпрос ми е дали някой колега има ли същия проблем,но да е само на бензин,т.е без газова уредба.Просто се съмнявам в смесване на горивата.Проверявал съм клапаните за газта,да не би да изпускат газ и така да смесва горивата,но са изправни.
-
- Мнения: 96
- Регистриран на: Пет 05 фев 2010 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Kazanlak
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
STEFFO написа:Аз съм с AEB и потвърждавам, че помпата работи още при положение контакт.
Започва да работи и ако не завърти стартера,след 3-4секунди спира

- STEFFO
- Мнения: 96
- Регистриран на: Нед 29 юли 2007 10:48
- Автомобил: VW Passat B5
- Двигател: 1.8T AEB 98
- Местоположение: София
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Да, това имам предвид.
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Пробвал ли си да закачиш манометър на бензиновата рейка и да следиш налягането когато прави проблема с паленето ? Има един вакум маркуч от всмукателя към рейката http://www.42draftdesigns.com/images/te ... assat5.jpg преглеждал ли си го ?
- JUSTICE_G
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 24 сеп 2012 14:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Дупница / София
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Не съм пробвал, колега, но интересното е че напоследък прави номера с паленето когато си иска. Разбира се, винаги на студен мотор, но една сутрин пали веднага от първия път, друга сутрин от втория......както и дойде. Междувременно я закарах на още един майстор, на който му се носи славата че бил добър, и според него проблемът бил в дюзите, защото колата имала газов инжекцион и е възможно да са се зацапали или да "пикаят". На мен това не ми се вярва, защото проблемът си го има още преди да сложа газ, но наистина зачести след слагането на ГИ. От друга страна няма никакви смущаващи симптоми при работата на бензин. Не са налични и характерните за запушени дюзи симптоми.
Не знам дали да не ги сваля да ги изчистя на ултразвук все пак. Вие как мислите? От една страна го намирам за излишно, но от друга - вече доста хора ми го препоръчват.
Не знам дали да не ги сваля да ги изчистя на ултразвук все пак. Вие как мислите? От една страна го намирам за излишно, но от друга - вече доста хора ми го препоръчват.
- passenger
- Мнения: 843
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Б5 1.8 ADR, Газ / Бензин
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Аз също съм се насочил като следващ ход, към този вариант - почистване на дюзите. Поне следващия вариант като цена е този 
Приятел със същия автомобил и мотор твърди че така е решил проблема. Дори и да не е така все пак трябва да продължа търсенето на тази дивотия.
Мой колега, обаче твърди че проблема му се е оказал въпросния датчик на коляновия вал (каквото и да прави това чудо). В този случай обаче мисля че трябва да дава грешка, каквато аз поне нямам.
Разсеян съм сутрин много иначе съм решил от седмица насам да я запаля екстремно на газ ... ако запали без проблем няколко пъти мисля ще стесни кръга на търсене на проблема.

Приятел със същия автомобил и мотор твърди че така е решил проблема. Дори и да не е така все пак трябва да продължа търсенето на тази дивотия.
Мой колега, обаче твърди че проблема му се е оказал въпросния датчик на коляновия вал (каквото и да прави това чудо). В този случай обаче мисля че трябва да дава грешка, каквато аз поне нямам.
Разсеян съм сутрин много иначе съм решил от седмица насам да я запаля екстремно на газ ... ако запали без проблем няколко пъти мисля ще стесни кръга на търсене на проблема.
Re: Пали от третия път при малко гориво 1.8Т АЕВ
Колеги и аз го имам същия проблем, пасата ми е Б5,5 2,0кубика 115коня. Сутрин при първото палене пали ,прекъсва сякаш работи на три цилиндъра и гасне, при повторно запалване пали перфектно и така през деня докато си я карам никакви проблеми. Само при студен мотор при първото палене ми прави тези номера. И ме съмнява че проблема е в бензиновата ми помпа щото от скоро взе да се чува леко бучене в купето откъм багажника.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 58 госта