Принудително пълнене на VAG двгигатели

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vizor » Съб 03 ное 2012 13:56


Vankata_84 написа:Колко се разрежда ABF с подложката от втора гарнитура?
Все пак това е отправната точка колко може да надуваме после?
Аз съм чувал и чел за налягания над 1бар, но не знам при каква степен на сгъстяване?


Излизаше към 9 и малко.. по-добре както вика Кордобата с две. Тогава падаш под 9 и можеш да си надуеш малко по-спокойно..




Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот gad3n_ » Вто 06 ное 2012 20:45


9.1 е с 2 гарнитури :)


Потребителски аватар
bbboiko2004
Мнения: 4294
Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
Автомобил: VW Polo 2f
Двигател: 3f - 1993

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот bbboiko2004 » Чет 08 ное 2012 14:55


Без метална шина между тях ? А как се стяга на същите нютони както е стандартно ?


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот MITKOGOLF » Пет 09 ное 2012 6:54


Аз на 2е мотор съм с две гарнитури метални на викторреинс стягал съм както пише в аутодатата досега никакъв проблем. Нека позапознатите с АБФ мотора да споделят какви коне може да се искарат от този мотор с оригиналната глава и скоросната кутия до колко горе доло даржи,говорим разбира се за ревизирани такива?


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот gad3n_ » Съб 10 ное 2012 15:35


около 300 коня се вадят от ABF без проблем - проблема е къде и колко ще дойдат нютонметрите (биели на банани)


Потребителски аватар
MITKOGOLF
Мнения: 462
Регистриран на: Чет 03 май 2007 18:56
Автомобил: VW GOLF 3
Двигател: ABF-TURBO
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот MITKOGOLF » Съб 10 ное 2012 20:30


Аз питам конкретно за скоростите и главата на абф-а,иначе за двигателя знам че до към 300коня няма проблем.


Потребителски аватар
gad3n_
Мнения: 170
Регистриран на: Нед 16 апр 2006 13:38
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот gad3n_ » Нед 11 ное 2012 13:36


скоростите са спорт тото много зависи колко е запазена кутията и как караш а за глажата нямаш никкави проблеми ;)


V.Nanovski
Мнения: 294
Регистриран на: Пет 26 авг 2005 15:34
Автомобил: VW Golf mk3
Двигател: abf
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот V.Nanovski » Пон 12 ное 2012 22:07


Здравейте Колеги,

Намерих една интересна таблица за изчисляване степен на сгъстяване. Направена от колега prj57.
Попълнил съм данните, които намерих в нета за ABF мотора, но има три позиции, които съм оставил с 0.
Може ли малко помощ с липсващите данни.

Ето и оригиналната тема:
viewtopic.php?f=1&t=63529&hilit=%D0%BA%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
Прикачени файлове
Prj57 Comp. Ratio Calc - METRIC_BG.xls
(43.5 KиБ) Свален 115 пъти


Потребителски аватар
Vankata_84
Мнения: 270
Регистриран на: Съб 15 яну 2011 17:58
Автомобил: Polo TDI 9N3
Двигател: BMS 2008 DPF
Местоположение: до Своге

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vankata_84 » Пет 12 апр 2013 19:52


Много хубава тема потънала в миналото. Аз мисля че има още какво да се каже :love.vwclub

1. Как процедираме с АБФ ако решим да запазим оригиналния Дигифант? Какво се прави, и доправя за да надуваме с него?

2. Частично се сещам че може би се слага чип? Ако е така някой разполага ли с такъв да го сподели тук за всички колеги? Все пак това е и идеята на форума... :beer


Bobby_
Мнения: 2260
Регистриран на: Пон 20 юни 2005 2:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Bobby_ » Съб 13 апр 2013 0:43


remap и монтаж на външен мап сензор


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vizor » Съб 13 апр 2013 7:12


Не става обаче при всички електроники до колкото знам (при всички дигифанти). Слагай мега и си свиркай.


Потребителски аватар
xploda
Мнения: 1644
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 13:38
Автомобил: Civic
Двигател:
Местоположение: София

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот xploda » Пет 19 апр 2013 19:17


За 1.8Т на Г4/А3/Леон/Октавия 1:

- с К04, кулер и дюзи какви коне излизат на гумите обикновено?
- генерацията нуждае ли се от ъпгрейд? В смисъл отпушва ли се осезаемо или няма особена разлика със стоковия вариант?
- подобен сетъп може ли да се настрои и кара с А95 или е желателно минимум А98? Въобще при този мотор специално при какви коне(и примерен сетъп) трябва да се сипва А98 минимум.


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот paco » Вто 23 апр 2013 11:08


Vizor написа:...Слагай мега и си свиркай.


Ти сериозно ли? Ако предложа на някой да си сложи Мегаскуирт, вероятно ще сънувам кошмари поне месец :death


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот Vizor » Вто 23 апр 2013 13:20


Аз съм с мега на дейли карчето ми на 1.3 бара и си ходя с него на работа :)
На Vromoss на голфа му сложих също мега правена в час по трудово. Той също си ходи на работа на 1.2 бара :) И баш така разреден.

Това, че някой не може да ги прави не значи, че елката е виновна :D Да имах мотроник и да изхвърлих го със страшна сила, защото беше значително по-глупав от мегата ми.

Краси с каква електроника си продаде голфа с мотора, който ти прави? :)

П.П. полото ми си го тотализираха с мегата :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Принудително пълнене на VAG двгигатели

Мнениеот paco » Вто 23 апр 2013 13:58


Има една приказка....

половината с Мега са късметлии, другата половина плащат греховете и на късметлиите


Та нестава въпрос за това колко ги разбираш настройките а за това, че елката не е читава :biggrin
Я питай Касапина дали ще си сложи пак мега на колата icon_idea

И аз си имам мега..даже две (V2 и V3 платки), но ги ползвам само за тестване на инжектори, бубини и ....май с това се изчерпва всичко дето е сигурно като функция.

Ако направиш елементарна сметка колко главоболия си спестява човек купил коя да е маркова електроника, ще се сетиш защо писах в темата. Когато си на път да строшиш железа за шапка пара с калкулатор за 300лв, проговаря друго ангелче.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта