Здравейте!
Интересува ме как да си изолирам клапана за празен ход на 2Е мотор.Виждал съм на някои коли да има тапа там но като го запуша моят не пали.Как да му задам постоянен приток на въздух.
Някои правил ли е тази процедура?
Изолиране на клапан празен ход на 2Е
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19710
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Изолиране на клапан празен ход на 2Е

Оти ша го изолиркаш, ва?!?
Иначе - ако ти е чааак толкоз зор - Навеждаш се в ей тая област, дето е червената стрелкичка:

и почваш да развиваш е те това болтче:

Това е байпасен канал на дроселовата клапа.
Интересното е, че при В4 и Голф3 2Е този винт вече го няма.
Отливката на тялото на дросела там си е запушена.
- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Изолиране на клапан празен ход на 2Е
Навремето като купих Б3-та моят клапан не работеше,тогава един приятел ми сложи единично кранче от газова уредба(до като си намеря
)и така около 2.5 години.Зора беше с климатика,че иска повече обороти.Така че слагай и ти. 


- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Изолиране на клапан празен ход на 2Е
Това е байпасен канал на дроселовата клапа.
Интересното е, че при В4 и Голф3 2Е този винт вече го няма.
Отливката на тялото на дросела там си е запушена.
Тоест затапвам колектора и въздуховода и редя ниските обороти от там?
Иначе при В4 и голфу ги няма защото са по-ново поколение на "Digifan".Моят е от "90 и даже няма връзка за диагностика.
Извинявам се за дублажа на темата ама хората с голф не влизат тук и обратното.Апък 2Е си е 2Е.

Навремето като купих Б3-та моят клапан не работеше,тогава един приятел ми сложи единично кранче от газова уредба
Можели някаква снимка на това кранче да видя за какво иде реч.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Изолиране на клапан празен ход на 2Е
Не е на 2Е мотор, а на ПФ и с монтажа на кранчето там реших веднъж завинаги проблемите с клатещите се обороти на газ, но моторчето си работи де

Тъй като предполагам и на 2Е моторчето си е постоянно отворено на мястото му слагаш кранчето и би трябвало да си решиш проблемите, все пак в студена сутрин на студен мотор ниските обороти ще са много ниски и ще се налага подаване на газ от педала докато дръпне малко температурата на водата.

Тъй като предполагам и на 2Е моторчето си е постоянно отворено на мястото му слагаш кранчето и би трябвало да си решиш проблемите, все пак в студена сутрин на студен мотор ниските обороти ще са много ниски и ще се налага подаване на газ от педала докато дръпне малко температурата на водата.
- suba
- Мнения: 522
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:56
- Автомобил: AUDI А6
- Двигател: APS
- Местоположение: София
Re: Изолиране на клапан празен ход на 2Е
К.Одаджийски написа:Не е на 2Е мотор, а на ПФ и с монтажа на кранчето там реших веднъж завинаги проблемите с клатещите се обороти на газ, но моторчето си работи де
Тъй като предполагам и на 2Е моторчето си е постоянно отворено на мястото му слагаш кранчето и би трябвало да си решиш проблемите, все пак в студена сутрин на студен мотор ниските обороти ще са много ниски и ще се налага подаване на газ от педала докато дръпне малко температурата на водата.
Супер колега!Мерси много.

- ivchoto
- Мнения: 341
- Регистриран на: Сря 11 ное 2009 14:24
- Автомобил: SUBARU OUTBACK
- Двигател: 2000
- Местоположение: bg okolo plovdiv
Re: Изолиране на клапан празен ход на 2Е
Точно за това говорех,само че на мен ми бяха махнали клапана и бях само с кранче,и да зимата е малко тегаво,но се свиква.(пък и тя колко е зимата.....
) 


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Kassern и 22 госта