загряване на голф3-1.9тди

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stens76
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

загряване на голф3-1.9тди

Мнениеот stens76 » Чет 09 ное 2006 16:38


колеги помогнете ми да разбера какво става сас моята печка.сменил сам термостата и сас нов антифриз не иска да вдигне повече от 70 градуса,и то доста бавно.иначе като загрее някаде след 15 мин каране си духа топло.знам че трябва да даржи 90 градуса.




Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 09 ное 2006 16:39


Кое е проблема температурата на мотора или топлото от парното?


maikal1
Мнения: 22
Регистриран на: Нед 05 ное 2006 0:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: загряване на голф3-1.9тди

Мнениеот maikal1 » Пет 10 ное 2006 1:47


stens76 написа:колеги помогнете ми да разбера какво става сас моята печка.сменил сам термостата и сас нов антифриз не иска да вдигне повече от 70 градуса,и то доста бавно.иначе като загрее някаде след 15 мин каране си духа топло.знам че трябва да даржи 90 градуса.

i moiat taka si pravi:)slojih mu daje par4e karton pred radiatora i pak po sashtia na4in zagriava zimata 1Z 1.9 tdi strelkata sedia malko nad belite 4erti4ki t.e. niakade 70 g ,3 g ve4e go karam taka:)


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 10 ное 2006 7:19


провери дали ти показва вярно уреда на таблото, защото може колата да си е на 90 градуса, а пък вътре да ти показва 70.остави колата да работи на място и виж при каква температура ще ти включи перката, ако показва 90 - 95 градуса значи уреда ти е наред и проблема е в менте термостат.


Потребителски аватар
SMEL
Мнения: 1404
Регистриран на: Нед 15 яну 2006 17:58
Автомобил: MK4 TDI
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Варна

Мнениеот SMEL » Пет 10 ное 2006 19:15


И мойта беше та-70 градуса.днес смених термостат /BEER/ -и-ооо чудо,за 2-3 км си качва 90 градуса и си ги държи постоянно.Бях купил някакъв друг термостат и майстора ми го изхвърли без да ме пита даже-и ми поръча посочения по горе.


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Пет 10 ное 2006 21:40


SMEL написа:И мойта беше та-70 градуса.днес смених термостат /BEER/ -и-ооо чудо,за 2-3 км си качва 90 градуса и си ги държи постоянно.

термостата е BEHR.

:lol:


emzo
Мнения: 15
Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот emzo » Съб 11 ное 2006 1:12


Аде и аз да споделя моята чуденка.. :)
Става въпрос за Г3, 1.9D (1Y)
Като ми го докараха, стрелката за водата си стоеше от средата до края на бялата граница, и то в най-големите жеги.
Отначало си мислех, че е от таблото. Разглобихме го, всичко там си беше ок, а и стрелката за нафтата си показваше коректно. Една вечер както си карам по магистралата, със 110 някъде - започна да придърпва и стрелката направо си залепна на дъното, беше доста студено навън. Намалих на 80 и пак си вдигна леко темп.
От там директно смяна на термостат на 87C (оригиналния беше също на толкова) и антифриз и работата заспа - 90-100 C, парното - екстра... до тази вечер.
Стрелката слезе под 90-те и не иска да се качи повече, в каквито и задръствания да стоях.
Та чуденето е - пипнахме долния маркуч към радиатора на работещ двг - беше студен, все едно не е отварял изобщо термостата, а горния - леко горещ. На какво се дължи това? Термостата дето го сложих ми изглеждаше доста ментелив, особено като струваше 9 лв, а пишеше Made in Germany на него - но нямаше как, беше неделя и това беше единствения, който намерихме.
Ако проблема е в него - значи ли, че е блокирал в затворено положение и следователно водата да се връща до радиатора от горния маркуч или да става някаква подобна врътка ако се прецака термостата по този начин - плътно затворен? :?


Потребителски аватар
IvanMan
джедай
джедай
Мнения: 10432
Регистриран на: Пон 23 май 2005 15:12
Автомобил: Golf 7 TDI Estate BlueMotion
Двигател: CRLB
Местоположение: София

Мнениеот IvanMan » Съб 11 ное 2006 3:59


ако термостата блокира в затворено положение колата ще загрее ако няма обдухване на двигателя ( при сегашните температури, иначе ще прегрее).


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 11 ное 2006 16:14


Щом долния маркуч е студен веднага сменяаи термостата-заклинил е.Спасило те е ниската температура сега но в момента в които се стопли ще прегрее.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта