загряване на голф3-1.9тди
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
загряване на голф3-1.9тди
колеги помогнете ми да разбера какво става сас моята печка.сменил сам термостата и сас нов антифриз не иска да вдигне повече от 70 градуса,и то доста бавно.иначе като загрее някаде след 15 мин каране си духа топло.знам че трябва да даржи 90 градуса.
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: Нед 05 ное 2006 0:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: загряване на голф3-1.9тди
stens76 написа:колеги помогнете ми да разбера какво става сас моята печка.сменил сам термостата и сас нов антифриз не иска да вдигне повече от 70 градуса,и то доста бавно.иначе като загрее някаде след 15 мин каране си духа топло.знам че трябва да даржи 90 градуса.
i moiat taka si pravi:)slojih mu daje par4e karton pred radiatora i pak po sashtia na4in zagriava zimata 1Z 1.9 tdi strelkata sedia malko nad belite 4erti4ki t.e. niakade 70 g ,3 g ve4e go karam taka:)
Аде и аз да споделя моята чуденка..
Става въпрос за Г3, 1.9D (1Y)
Като ми го докараха, стрелката за водата си стоеше от средата до края на бялата граница, и то в най-големите жеги.
Отначало си мислех, че е от таблото. Разглобихме го, всичко там си беше ок, а и стрелката за нафтата си показваше коректно. Една вечер както си карам по магистралата, със 110 някъде - започна да придърпва и стрелката направо си залепна на дъното, беше доста студено навън. Намалих на 80 и пак си вдигна леко темп.
От там директно смяна на термостат на 87C (оригиналния беше също на толкова) и антифриз и работата заспа - 90-100 C, парното - екстра... до тази вечер.
Стрелката слезе под 90-те и не иска да се качи повече, в каквито и задръствания да стоях.
Та чуденето е - пипнахме долния маркуч към радиатора на работещ двг - беше студен, все едно не е отварял изобщо термостата, а горния - леко горещ. На какво се дължи това? Термостата дето го сложих ми изглеждаше доста ментелив, особено като струваше 9 лв, а пишеше Made in Germany на него - но нямаше как, беше неделя и това беше единствения, който намерихме.
Ако проблема е в него - значи ли, че е блокирал в затворено положение и следователно водата да се връща до радиатора от горния маркуч или да става някаква подобна врътка ако се прецака термостата по този начин - плътно затворен?

Става въпрос за Г3, 1.9D (1Y)
Като ми го докараха, стрелката за водата си стоеше от средата до края на бялата граница, и то в най-големите жеги.
Отначало си мислех, че е от таблото. Разглобихме го, всичко там си беше ок, а и стрелката за нафтата си показваше коректно. Една вечер както си карам по магистралата, със 110 някъде - започна да придърпва и стрелката направо си залепна на дъното, беше доста студено навън. Намалих на 80 и пак си вдигна леко темп.
От там директно смяна на термостат на 87C (оригиналния беше също на толкова) и антифриз и работата заспа - 90-100 C, парното - екстра... до тази вечер.
Стрелката слезе под 90-те и не иска да се качи повече, в каквито и задръствания да стоях.
Та чуденето е - пипнахме долния маркуч към радиатора на работещ двг - беше студен, все едно не е отварял изобщо термостата, а горния - леко горещ. На какво се дължи това? Термостата дето го сложих ми изглеждаше доста ментелив, особено като струваше 9 лв, а пишеше Made in Germany на него - но нямаше как, беше неделя и това беше единствения, който намерихме.
Ако проблема е в него - значи ли, че е блокирал в затворено положение и следователно водата да се връща до радиатора от горния маркуч или да става някаква подобна врътка ако се прецака термостата по този начин - плътно затворен?

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 66 госта