car mechanic написа:метана не е гориво кола с метан пеша га надминавам тя не може да вдигне 30 км на долник камоли на баир трябва да га буташ
първо бутилките много са тежки и опасни от гармат и правят яки поразии а метана на двигатела го прави![]()
като чели е минал на струг и не карат дълго
много коли но метан блокират на първите 1 000 км
Нашия,ако сметките ти са такива като правописа-късай и хвърляй
.С моята засега съм минал около 5 х.км,но скоро я купих нов внос от Италия.Колко км е минал Талянеца само Господ знае,но са множко.Отворих цилиндровата глава за да сменя гарнитурата и като замерих с индикаторен часовник за елипса
-никакво износване на цилиндрите.На бензин не работи така добре като на метан.На бензин верно върви с една идея по-добре,но свещите от бели стават черни макар и за около 100км работа на бензин.От качествените бензини в нашата страна винаги има по някоя пикаеща или не добре дозираща дюза.Сменил съм около 20-тина дюзи взети от морга от коли работещи само на бензин.Първия месец със новите/стари дюзи ок.После се почват пак ядовете с прекъсване/предърпване голям разход на бензин,давене.Студените стартове са мор за двигателя особенно в случаите с кофти дюзи,кофти ламбда сонда,компютър,температурен датчик и още стотици датчици,които се изясняват един друг и се мъчат да постигнат оптимално съотношение бензин/въздух
Докато бендзинджията зареди метан свеща е сменена от мен и никакви ядове докато работи на "синьото гориво".Сега скоро смених сегменти ей така за спорта,щото имам по принцип доста свободно време и си правя сам ремонтите.Отново на метан мотора работи толкова меко-мърка като коте във вълна,а на бензин придърпва много лееко между 1500-2600 об/м.Лично за мен на този етап няма по-добро гориво от метана.


....30 минути ми отне да констатирам що не иска да пали ни на метан ни на бензин...добре че имаше изолирбанд та закърпих положението 

и до 300 може да развие

