Soze13 написа:Малко се отклонихме, но се надявам, че сравняваш части за Пасат Б5 и Лагуна 1.1 и 1.2? Ако е така, много бъркаш! За да не разводняваме темата на човека, няма да се заигравам с линкове, но аз миналата година смених на старото ренде 4 диска и накладки за общата цена с труд от 240 лв! Покажи ми Пасат с какъвто и да е мотор, при който е възможно това.
На линковете се вижда много добре какво сравнявам.
На пасата на баща ми - Б5.5 2002г. ТДИ модел 130 к.с. му сменихме дискове и накладки за цена... Двата диска бяха от сорта на 40лв. бройката на марката Феродо, накладките бяха - предни къмто 50лв. с остъпката Вагнер ли беше марката забравих (бяха на цена около тази на Феродо Премиер, но просто нямаше налични такива накладки), задните бяха и те къмто 30 или 40 лева. За труд не сме плащали щото аз и шурея ги оправихме

Задните дискове не ги сменихме, защото имаха съвсем малък ръб, иначе цената им беше около 20 лева с остъпката за брой. Имай предвид, че имаше и още по-евтини марки, за които е по-добре да не споменаваме. Цифрите са приблизителни, мисля че платихме общо около 160лв. наложен платеж за предни дискове + накладки за предна и задна ос на колата. За труд пари не му взех, щото ми е баща все пак
Верно много се отклонихме с личния опит

nurv написа:Иначе Пасата по всичко личи, че все още не ми е по джоба.
Моята лична класация е 1.Бора 2. Толедо 3. Октавия преди фейслифта. Иначе е 1.Бора, 2. Октавия с фейслифт и 3. Толедо.

Казано с други думи - вземи по-запазената, най-нова година, с най-много екстри и най-приемлива цена. Като цена на поддръжка мисля, че са идентични (то няма и как да бъде, все пак са еднакви коли, но в различна опаковка). На Октавия Мк1 салонът й, в частност таблото е нещото, което не харесвам ни най-малко, говоря за обикновените версии на колата, а не такива от рода на L&K.
Само Крис11 да види темата и ще те насочи към нещо коренно различно
