Здравейте колеги,
днеска като се прибирах по магистралата забелязах че колата не иска да загрее. Стрелката стои на 50 градуса (първото деление след чрвеничкото и до там. Парното почти не се усеща - само когато е в положението при което духа на стъклата, само тогава духа съвсем леко топъл въздух. В останалите положения си духа студен въздух. Забелязах, че като спрях да заредя и като завъртях ключа на стартера на контакт стрелакта се вдигна на 90 градуса и като тръгнах пак падна на 50. Като влязах в София докато се прибера до нас по светофарите позагря малко до кън 70 почти. Какъв според Вас може да е проблема ? Аз мисля да не би да е термостата за смяна ?



голф 1.9 чист дизел помощ за термостат
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Пон 25 апр 2005 8:24
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB -2 0 4motion
- Местоположение: Велико Търново
Re: помощ за термостат
Няма друго обяснение!!!
Ще трябва да го сменяш
Ще трябва да го сменяш

- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: помощ за термостат
надявам се да е това, понеже видях, че не е скъп -около 30 лв. Притесняваше ме да не би да е по сериозно нещо.
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 11 юни 2007 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: помощ за термостат
siso_k написа:надявам се да е това, понеже видях, че не е скъп -около 30 лв. Притесняваше ме да не би да е по сериозно нещо.
колега и аз мисля че е термостата.Мой съвет е като сменяш вземи Behr или Wahler аз на мойте две коли(1z и АSV)на едната съм с единия вид на другата с другия качи ли до 90 градуса стрелката остава като залепена без значение в/или извън града.
- kenykirilov
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 05 апр 2011 11:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
Re: помощ за термостат
17 лева Walher! Смених го преди 3 дни и ходих 2 пъти до Студентски град ( от Радомир) и парното е тип леярна на Радомир метал индърстрийз... не се диша в колата на 2 и близо 90 градуса на таблото. Ако не е това, поне ще знаеш че е сменен пък и не е кой знае какви пари. Поздрави и пиши като излезне проблема!
- predat0r
- Мнения: 2810
- Регистриран на: Чет 02 фев 2012 13:44
- Автомобил: Mercedes-Benz W203
- Двигател: C270CDI
- Местоположение: АСЕНОВГРАД
Re: помощ за термостат
Vernet (френски) 14лв днеска съм го сменял карах над 100км/ч добре се държи
За Мк3 1.8ABS
За Мк3 1.8ABS
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: помощ за термостат
Малко "пост-фактум"-някъде в началото на темата съм писал за термостат Мейле,някъде 2008г беше!Издържа до миналия месец,като термостат си работи,друг е въпроса че сензора почна да отчита 7-8 градуса по-ниско от реалното.Може и още да е здрав термостата,ако големата преса на Надин не го е повредила нещо...
- siso_k
- Мнения: 1221
- Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
- Автомобил: 1999 VW Golf
- Двигател: AKL
- Местоположение: Ветровития град
- Контакти:
Re: голф 1.9 чист дизел помощ за термостат
Здравейте колеги,
днеска се позанимах с колата. Взех си термостат BEHR -> 25 лв., 1 шише червен антифриз (концентрат) -> 8 лв. и от Бриколаж едно шестограмче 5мм. -> 2 лв. Със шестограма развих двете болтчета, които държат тръбата в която лежи термостата, с тъничка отверка леко надигнах гуменото уплътнение и извадих термостата. Запуших дупката на блока с един парцал. След това взех новия термостат, и бурзо извадих парцала и сложих термостата. След това новото уплътнение и стегнах тръбата. Общо време около 30 мин.
Запалих колата да поработи - като загря на 90 градуса отвори и двата маркуча си изравниха температурите. Парното в колата на 2 не може да се стои.
Колата работи много добре
За съжаление нямам снимки, но колегата тази тема е дал много добри снимки и обяснения.
Благодаря Ви разсненията ! Поздрави!
ПС: Понеже водача на щеката на маслото е изгорял от топлината и докато се опитвах да развия тръбата на термостата я закачих и се счупи. Смених с нова - 2 лв.
ППС: Бях решил да ходя на сервиз да ми го сменят, но реших че и сам мога да се справя и се получи смея да кажа добре
днеска се позанимах с колата. Взех си термостат BEHR -> 25 лв., 1 шише червен антифриз (концентрат) -> 8 лв. и от Бриколаж едно шестограмче 5мм. -> 2 лв. Със шестограма развих двете болтчета, които държат тръбата в която лежи термостата, с тъничка отверка леко надигнах гуменото уплътнение и извадих термостата. Запуших дупката на блока с един парцал. След това взех новия термостат, и бурзо извадих парцала и сложих термостата. След това новото уплътнение и стегнах тръбата. Общо време около 30 мин.
Запалих колата да поработи - като загря на 90 градуса отвори и двата маркуча си изравниха температурите. Парното в колата на 2 не може да се стои.


За съжаление нямам снимки, но колегата тази тема е дал много добри снимки и обяснения.
Благодаря Ви разсненията ! Поздрави!
ПС: Понеже водача на щеката на маслото е изгорял от топлината и докато се опитвах да развия тръбата на термостата я закачих и се счупи. Смених с нова - 2 лв.
ППС: Бях решил да ходя на сервиз да ми го сменят, но реших че и сам мога да се справя и се получи смея да кажа добре

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта