
Най-добър дизелов двигател
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Най-добър дизелов двигател
Недей колега ...напоследък корейците си правят мн. добри коли бих казал. Ако имах финансова възможност за чисто нова кола за Ceed ( на КИА ) примерно ..бая щях да размишлявам дали да не си купя от тях. Много европейски дизайн,качествена сглобка и отлични показатели 

Re: Най-добър дизелов двигател
samo_pechka написа:Недей колега ...напоследък корейците си правят мн. добри коли бих казал. Ако имах финансова възможност за чисто нова кола за Ceed ( на КИА ) примерно ..бая щях да размишлявам дали да не си купя от тях. Много европейски дизайн,качествена сглобка и отлични показатели
Дет Хюндай, там и Киа - едни и същи боклуци са.
Според теб защо коли от горните две марки на 5-6 години се продават за по 5-6 хиляди лева? "Шевролетите" и те са с някакъв занижен качествен контрол.
Ето ти една семейна Kia на няма и 10 години с всякакви екстри за под 3000 лв. Даже пише, че цената може да се коментира. За тези пари според мен е много по-разумно да си купиш Golf 3 на два пъти повече години и с два пъти по-голям пробег.
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Най-добър дизелов двигател
Ясно
то и аз съм фен до мозъка на костите на ФВ енд къмпани , ма тая година по друг повод в Немско покарах малко един Сийд , верно колата -новичка ( на 14000 км.) усещането обаче си е на ниво...на "народен" автомобил ( немски)
и то на мн по-добра цена , отделно и седем години гаранция.Колата беше с 1.6 CR дизел почти 130 катъра и пича плащаше за нея някъде 130 ойро на месец лизинг. Много ми хареса, табло ,тапицерия, усещането за материалите ,изработката, фугите на калници врати, "линията" на колата- всичко това вдъхва едно - качество. Сега сигурно ще кажеш- еми кат' не си сядал в четворка и ако досега си карал двойка ,ще ти ареса ми !!
Е аз си имам един стар "кош" за всеки ден,но си имам и един доста добър автомобил за дълъг път А6 с AFN мотор . И други коли съм имал , така ,че "виждал" съм аФтомобили де 
П.п. А това за цените- може да поговорим на лични
да не пълним темата. Отдавна вече ФВ не е това ,което беше . Имиджа на марката изкуствено "надува" цената , а реално има и други производители с доста по-кач.коли и на по-сносни цени. Погледни статистиката на ADAC за това , кои коли в % ,се чупят повече и кои по-малко 
Е аз си имам един стар "кош" за всеки ден,но си имам и един доста добър автомобил за дълъг път А6 с AFN мотор . И други коли съм имал , така ,че "виждал" съм аФтомобили де 
П.п. А това за цените- може да поговорим на лични
да не пълним темата. Отдавна вече ФВ не е това ,което беше . Имиджа на марката изкуствено "надува" цената , а реално има и други производители с доста по-кач.коли и на по-сносни цени. Погледни статистиката на ADAC за това , кои коли в % ,се чупят повече и кои по-малко - pepo_1986
- Мнения: 448
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 18:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Най-добър дизелов двигател
ами и аз моята барака да похваля AJM
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Най-добър дизелов двигател
AFN на VW и AEL на Audi!!!
- vanesto
- Мнения: 6364
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Най-добър дизелов двигател
http://www.investor.bg/auto/353/a/akcii ... -7,142420/
Като стана дума за Киа и Хюндай
Не може да няма някой намесен българин просто
Като стана дума за Киа и Хюндай
Не може да няма някой намесен българин просто

-
tdi_20yare
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Най-добър дизелов двигател
vanesto написа:http://www.investor.bg/auto/353/a/akciite-na-hyundai-i-kia-se-srinaha-s-po-okolo-7,142420/
Като стана дума за Киа и Хюндай![]()
Не може да няма някой намесен българин просто
Доста от хората който продават нови коли послъгват така,и после ти обесняват че при 25 градуса,гладък път,нови гуми,еди си къв вятър,облачно време и т.н се постигал тия разход,и така пак се измъкват...

- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Най-добър дизелов двигател
Аз никога не съм виждал коректно инфо за разход на гориво , на каквато и да е кола . Винаги се "послъгва" в тая насока. Не ви ли навежда на "удар под кръста" тая кампания . Хората си продават успешно колите и има защо , и изведнъж конкуренцията казва " дай тия пед@ли- корейците да им покажем отде изгрява слънцето " . Аз прекратявам с оффа
, че "оцапваме" темата 

- Malinov
- Мнения: 50
- Регистриран на: Пон 26 окт 2009 9:48
- Автомобил: Vento
- Двигател: AHU 1996
- Местоположение: Velingrad,Bulgaria
- Контакти:
Re: Най-добър дизелов двигател
1.6GTD
(golf 2)
(golf 2)-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Най-добър дизелов двигател
EMILEN,сигурно би яхнал едно SANTA FE,ма нали е кУреец..значи няма да го вземеш,стига за това-което аз съм сторил(те между другото,може да са ти произвели и чипа в ЖиЕсЕма..ти за коли питаш,д'ал правят..-правят, и то не лоши.Зер,не ми се даваха повече от 2 заплати,иначе на цена на Голф 4 каква Соната бих си взел....
)!
За добър дизел на VW иде реч,не е точно поставен въпроса,питащият може да даде уточнение-на Г2,наГ3,наГ4...5...,защото 1.9 литровите турбинни дизелови мотори на Г3 имат един признат "кусур"-ей там около ангренажа на коляновия вал....направо съсипва моторетката,писано е.И с шпонка,и със сектор-има случаи.Интересно,не виждам описан случай във форума с НЕ-турбинен 1.9,демек-астматик!Моя опит с точно такъв:никакви ядове откъм мотор ,просто ръгаш ключа и отлита с всичките си 64 коня
.Ако човека се е насочил към МК4 и нагоре-може да не ми чете мнението,но може да се насочил към Поло-ха сега му подскажете...за какво иде реч...!
)!За добър дизел на VW иде реч,не е точно поставен въпроса,питащият може да даде уточнение-на Г2,наГ3,наГ4...5...,защото 1.9 литровите турбинни дизелови мотори на Г3 имат един признат "кусур"-ей там около ангренажа на коляновия вал....направо съсипва моторетката,писано е.И с шпонка,и със сектор-има случаи.Интересно,не виждам описан случай във форума с НЕ-турбинен 1.9,демек-астматик!Моя опит с точно такъв:никакви ядове откъм мотор ,просто ръгаш ключа и отлита с всичките си 64 коня
-
tdi_20yare
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Най-добър дизелов двигател
emo-gar написа:EMILEN,сигурно би яхнал едно SANTA FE,ма нали е кУреец..значи няма да го вземеш,стига за това-което аз съм сторил(те между другото,може да са ти произвели и чипа в ЖиЕсЕма..ти за коли питаш,д'ал правят..-правят, и то не лоши.Зер,не ми се даваха повече от 2 заплати,иначе на цена на Голф 4 каква Соната бих си взел....)!
За добър дизел на VW иде реч,не е точно поставен въпроса,питащият може да даде уточнение-на Г2,наГ3,наГ4...5...,защото 1.9 литровите турбинни дизелови мотори на Г3 имат един признат "кусур"-ей там около ангренажа на коляновия вал....направо съсипва моторетката,писано е.И с шпонка,и със сектор-има случаи.Интересно,не виждам описан случай във форума с НЕ-турбинен 1.9,демек-астматик!Моя опит с точно такъв:никакви ядове откъм мотор ,просто ръгаш ключа и отлита с всичките си 64 коня.Ако човека се е насочил към МК4 и нагоре-може да не ми чете мнението,но може да се насочил към Поло-ха сега му подскажете...за какво иде реч...!
Какъв е проблема на 1.9тди на г3 само да попитам,да знам и аз....
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Най-добър дизелов двигател
Четирицилиндровите мотори на ВАГ - 1.9 ТДИ с роторно ГНП се славят ,като едни от най-добрите мотори в гамата на ВАГ . Проблемите им са описани многократно във форума , но един се "откроява" доста сериозно - демферната шайба на кол. вал . Решението тая шайба да "стои" захваната с един болт и "ляга" на едва 5 мм шийка на вала е за мен- меко казано -много глупаво
какво им пречеше да "отпуснат" още малко от вала ,около сант поне !!И това е причина да "превърти" шпонка ( или "засечка" при по-новите), в резултат буталата удрят клапаните. Така,че при покупка - се гледа много добре там ! Не трябва да "бие" и грам на ниски ( на високи пък ептен) !! "Играе" ли шайбата се рискува сериозен ремонт при скъсване на болта !Вземат се навременни мерки и се отстранява успешно проблема ( до следващия път- ако въобще се "появи" пак). Каква е причината това да стане (според мен) : един път- недостатъчната площ на контакт с вала , втори път- умора в материала на болта , трети път- големината и теглото на "пакета" шайби ( щото при Голф 2 прим. не съм чувал такъв проблем) и четвърти път - ами понякога се случва по закона на Мърфи 
какво им пречеше да "отпуснат" още малко от вала ,около сант поне !!И това е причина да "превърти" шпонка ( или "засечка" при по-новите), в резултат буталата удрят клапаните. Така,че при покупка - се гледа много добре там ! Не трябва да "бие" и грам на ниски ( на високи пък ептен) !! "Играе" ли шайбата се рискува сериозен ремонт при скъсване на болта !Вземат се навременни мерки и се отстранява успешно проблема ( до следващия път- ако въобще се "появи" пак). Каква е причината това да стане (според мен) : един път- недостатъчната площ на контакт с вала , втори път- умора в материала на болта , трети път- големината и теглото на "пакета" шайби ( щото при Голф 2 прим. не съм чувал такъв проблем) и четвърти път - ами понякога се случва по закона на Мърфи 
- 110afn
- Мнения: 1908
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Най-добър дизелов двигател
Печка, аз мисля, че проблема идва повече от това, че масово се сменява само ангренажа, а колелото като се разтрепери. Демек с две думи това зъбно колело е консуматив. Другото е ,че заради самата здравина на тези двигатели, просто си идват на много километри. Според мен най-основното нещо е болта да е нов. Много пъти съм виждал ново колело+стар болт+осигурител.
- samo_pechka
- Мнения: 9066
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Най-добър дизелов двигател
Преди се е слагал болт с якост 10.8 ( или 10.9 беше
) сега е с якост на скъсване 12.8 . Тоя болт с времето "сдава" багажа и ...се скъсва . Тая практика със стар болт + нова зъбчатка е абсолютно противопоказна , болта не е златен - купувал съм го и струва около 5 лв ( различни фирми) .Но се налага и "подготовка" на челото - челосване ,щото е вече подбито и нова зъбчатка+ болт да се сложи - пак ще бие .
-
emo-gar
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Най-добър дизелов двигател
Честно казано-не знам защо се случва този проблем "превъртяла шпонка",дали заради натрупаните импулсни натоварвания (нали върти ГНП),дали заради допълнителната демпферна шайба и работните ремъци към нея....но е факт тази неприятност при доста бройки.Гледал съм на Нисан тоя възел-няма начин да стане беля,там е ШПОНКА!!!,плюс това за Гнп ползват разпределителния вал,някак се разпределя по-иначе усукването.Щото един вал(не ОС-правете разлика!),натоварен почти едностранно...(погледнете на агрегати 1.9 как са разположени ремъците!)...малко му трябва!Е,това пък не пречи Нисаните да си пукат главите като преварени яйца...
Просто при дизелите натоварването на глава и мотовилки си е значително,компенсира го само ниският оборот-демек и на 300к. км-все едно е бензинка на 100к,стига да не е поломен тотално.Оттук-натам "плюсът" е само в мярката L/100,но някои съвременни бензинки хич не ги е грижа,даже!
Лично за мен,абсолютният "боклук" ще си остане 1.9 литровият атмосферен дизел на Пежо-Партнер,хем е от 2004г,не стига че не върви ,ами си има дебитомер
и някакъв измислен компютър...да се чуди човек, защо са му и каква точно роля имат в сравнително нов мотор (под 150к)-а той юнашки си гълта средно 8/100 нафта,при средна магистрална около 100км/ч!Ама има EGR и завидно меко палене и гасене,френска работа...Като прибавим и едни особености на задния мост...да го засили човек из Искърското дефиле..със заключен волан....
Просто при дизелите натоварването на глава и мотовилки си е значително,компенсира го само ниският оборот-демек и на 300к. км-все едно е бензинка на 100к,стига да не е поломен тотално.Оттук-натам "плюсът" е само в мярката L/100,но някои съвременни бензинки хич не ги е грижа,даже!
Лично за мен,абсолютният "боклук" ще си остане 1.9 литровият атмосферен дизел на Пежо-Партнер,хем е от 2004г,не стига че не върви ,ами си има дебитомер
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 78 госта