Колеги, напоследък забелязах че като запаля колата рано сутрин, когато е студено и работи неравномерно, заглъхва... Като потегля и я настъпя малко, пък и да не я настъпвам, прекъсва, забива муцуната...имам чувството че ръботи на 3 цилиндъра (може и да си работи на 4, незнам, от скоро съм с дизелче). След като измина 250-300 метра и всичко се оправя - зопочва да си върви както обикновенно, набира си хубаво без да прекъсва или да забива муцуната. Все едно, че нищо и няма. Забравих да спомена, че изпушва при запалване. Като излизам от гаража си, който е в двора и имам около 10 метра доста стръмно изкачване (обикновенно от там се излиза поне на 2000 оборота, даже може и да са малко...) изпушва доста и се затруднява с излизането...
Имате ли идея от какво може да е това?



Голф 2 дизел неравномерна работа на двигателя
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Неравномерна работа на Голф 2
Колега като за начало пробвай като запалиш автомобила да го изчакаш да изключат свещите и тогава тръгни.
Re: Неравномерна работа на Голф 2
Скоро сменял ли си горивен филтър? И при мен се получава нещо подобно, като запаля няма мощност и вибрациите са силни, обаче си дърпам авансатора и карам така 2 3 минути, като позагрее се оправя. Аз все си мисля че проблема се дължи на някоя/някои дюзи.
- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: Неравномерна работа на Голф 2
polkut написа:Скоро сменял ли си горивен филтър? И при мен се получава нещо подобно, като запаля няма мощност и вибрациите са силни, обаче си дърпам авансатора и карам така 2 3 минути, като позагрее се оправя. Аз все си мисля че проблема се дължи на някоя/някои дюзи.
Става точна както го описваш, като запаля и не издърпам аванстатора работи неравномерно на ниски обороти и има доста силни вибрации... като изтегля авансатора започва да работи на по-високи обороти и по-равномерно като изчезват вибрациите. Обаче, като потегля има едно прекъсване и като набира прекъсва и забива муцуната... Като покарам 200-300 метра и се оправя. Забравих да отбележа, че на моменти пали трудничко... Преди около 150-200 км съм сменил въздешен, маслен вилтър и маслото, но без горивен...
някакви идеи от какво може да е?
- samo_pechka
- Мнения: 8990
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Неравномерна работа на Голф 2
Смени си и гор. филтър.
- D.Topalov
- Мнения: 54
- Регистриран на: Вто 12 юли 2011 15:57
- Автомобил: VW Golf mk4
- Двигател: ALH
- Местоположение: Варна
Re: Неравномерна работа на Голф 2
samo_pechka написа:Смени си и гор. филтър.
Ще го смена и него и ще вида дали ще се оправи...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: licho58 и 43 госта