


Коя гарнитура според вас е по-добра?
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Ъъъъ... Колеги, понеже се говори за проблеми със шпилки по гумените гарнитури... Хайде моля да ме светните за какво става въпрос? Че аз съм сменял, ама беше коркова. На същото такова Г2, за което е въпроса, само че 1.6Д.
А пък тази на Пассата ми леко просълзява от единия край и си мисля да я трампя с нова... Не е проблема до притягане.
А пък тази на Пассата ми леко просълзява от единия край и си мисля да я трампя с нова... Не е проблема до притягане.
- koki_folza
- Мнения: 296
- Регистриран на: Пет 09 юни 2006 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Панагюрище
- Контакти:
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19715
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Stefan написа:Проблема със шпилките при гумената гарнитура се решава, като се махнат и се заменят с болчета тип Шестограм. Самата гарнитура си има ограничители при затягането
Така, де! Схванах, че по някаква си причина тези шпилки се налага да се махат. Това, което обаче не схващам е ЗАЩО?
Аз сега съм с гумена. Ако развия гайките на тези шплки, махна двете метални шинички и капака, ще мога да си махна и гарнитурата. Какво ми пречи да сложа новата?
Опааа... май взех да се досещам какво! Остатъците от старата, които трудно се махат, ако са там шпилките!
Познах ли, колеги?
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта