извинете 1.3 NZ
нали трябва да се пиши на бг
Избор на Polo 2F
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
moskovw написа:да питам тези който карат 1.3 нз
на 4-та на 3000 оборота вървя с 80-85 това нормално ли е
от началото маи вървеше с 100 ,като на лингеров голфа той на 4 на 3000 върви с 100
от де доиде тази разлиак ..близо от година падна така
Няколко въпроса:
1. Как са замерени тези скорости? По уред, с ГПС или с друг метод?
2. Преди да дойде разликата карал ли си с друг размер гуми, примерно?
3. Колегата лингеров кара с по-малки от заводския размер гуми като общ диаметър, нали си наясно, че с такива ще има отклонения от реалното?.
4. Какви са кодовете на скоростните ви кутии и на двамата?
- moskovw
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
на километража дава 80 с гпс 86
гумите са същите 155/70/13
на лингеров с тези джанти дават 5км разлика а тя се получава 20
скоросните са еднакви
гумите са същите 155/70/13
на лингеров с тези джанти дават 5км разлика а тя се получава 20
скоросните са еднакви
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Откъде си сигурен, че скоростите ви са еднакви? На външен вид със сигурност са еднакви
, аз питах за кодовете и респ. да сравним предавателните им числа. При теб се получава, че скоростомерът лъже надолу, което е странно. Повечето скоростомери лъжат в плюс. Ако таблото ти е разглобявано някога е възможно да не е калибровано както трябва при сглобяването, примерно де.
-
lion_heart002
- Мнения: 2312
- Регистриран на: Чет 18 фев 2010 13:45
- Автомобил: Rio UB Corolla E110 GS450H
- Двигател: D4FC 4ZZFE 2GR-FSE
Re: Избор на Polo 2F
Или пък таблото да не е с правилното предавателно число! На 1.3 доколкото си спомням беше 935 таблото...
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
При Поло 2F май единственият вариант е 935 
- moskovw
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
сичко си е както трябав просто няма логика да ми спадне скороста и за това попитах да сръвня с някои които кара същото поло незнам къв е кода ама маи има само една 4 степена кутия за бензин
и на полото няма как да сложиш др километраш
и на полото няма как да сложиш др километраш
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Като не знаеш наведи се малко, пък позабърши кутията и го виж. Пише го на корпуса й. Отделно мисля, че и Поло имат стикер в багажника, на който пише - двигател, скоростна кутия, код на боята, оборудване и т.н. Потърси я. За твое сведение на 2F от моделна година 1992 се монтират 4 кода 4-степенни и 11 кода 5-степенни кутии. Най-общо казано имаш два вида диференциали - при 4-степенните - 4.062 и 4.266, при 5-степенните са също - 4.062 и 4.266, оттам следват различните числа съответно на 4-та и 5-та предавки - съответно при първите имаш - 0.891 - като последна предавка, при вторите - 0.74 и 0.851 като последна. Т.е. при теб вариантите са два, заради двата различни диференциала, което сметнато с калкулатор значи:
1. Вариант 1 с 4.062 - 85км/ч при 3000 об./мин
2. Вариант 2 с 4.266 - 81 км/ч при 3000 об./мин
Моят боб сочи, че караш с Вариант 1, щото предполагам Вариант 2 е за по-маломощните мотори от сорта на 1.0. От което автоматично следва, че при теб всичко е ОК щом ГПС показва 86 км/ч при 3000 оборота
Оттук следва, че една от удачните за твоя мотор кутии би била във вариант подобен на твоята 4-степенна като диференциал с подобна на твоята 4-та предавка и 5-та, която съответно може да ти свали малко разхода на извънградско. В тоя случай, ако предположим, че предавателните числа при теб изглеждат така:
Диф - 4.062 1ва - 3.454 2ра - 1.958 3та - 1.25 4та - 0.891
Съответната кутия, най-близка до твоята, но с 5 скорости, според мен е:
код CEC монтира се на Голф Мк3 със следните числа:
Диф - 4.062 1ва - 3.454 2ра - 1.958 3та - 1.25 4та - 0.891 5та - 0.74
друга, която е същата, но е с друг код CHL, CHX, CKR, CWM и техните подобни, които се монтират на Сеат Ибиза/Кордоба.
Имаш вариант, ако искаш колата ти да стане една идея по-пъргава да ползваш кутия с една идея по-къси предавки, примерно като тези от Сеат Ибиза:
код CMC:
Диф - 4.267 1ва - 3.454 2ра - 1.958 3та - 1.25 4та - 0.891 5та - 0.74
или пък тази с код CWL, която е същата, но с малко по-дълга 3та предавка:
Диф - 4.267 1ва - 3.454 2ра - 1.954 3та - 1.25 4та - 0.891 5та - 0.74
Моята кутия е с код CKM, която е близнак на CWL. Колата е Джета 1.6 ABU с карбуратор. Както сам виждаш от тези числа карам автомобил с теоритично 20к.с. повече с почти същата като твоята кутия, но с една пета предавка отгоре. Благодарение на това, колата има що-годе една прилична като за конете си динамика, за съжаление обаче извънградският разход не успявам да го сваля под 8, поради щото не обичам да се влача с 80 км/ч
Вече е въпрос на избор на кое от двете ще заложиш - по-добра динамика с малко по-висок разход или обратното - малко по-слаба динамика, но сравнително по-икономична на извънградско.
1. Вариант 1 с 4.062 - 85км/ч при 3000 об./мин
2. Вариант 2 с 4.266 - 81 км/ч при 3000 об./мин
Моят боб сочи, че караш с Вариант 1, щото предполагам Вариант 2 е за по-маломощните мотори от сорта на 1.0. От което автоматично следва, че при теб всичко е ОК щом ГПС показва 86 км/ч при 3000 оборота

Оттук следва, че една от удачните за твоя мотор кутии би била във вариант подобен на твоята 4-степенна като диференциал с подобна на твоята 4-та предавка и 5-та, която съответно може да ти свали малко разхода на извънградско. В тоя случай, ако предположим, че предавателните числа при теб изглеждат така:
Диф - 4.062 1ва - 3.454 2ра - 1.958 3та - 1.25 4та - 0.891
Съответната кутия, най-близка до твоята, но с 5 скорости, според мен е:
код CEC монтира се на Голф Мк3 със следните числа:
Диф - 4.062 1ва - 3.454 2ра - 1.958 3та - 1.25 4та - 0.891 5та - 0.74
друга, която е същата, но е с друг код CHL, CHX, CKR, CWM и техните подобни, които се монтират на Сеат Ибиза/Кордоба.
Имаш вариант, ако искаш колата ти да стане една идея по-пъргава да ползваш кутия с една идея по-къси предавки, примерно като тези от Сеат Ибиза:
код CMC:
Диф - 4.267 1ва - 3.454 2ра - 1.958 3та - 1.25 4та - 0.891 5та - 0.74
или пък тази с код CWL, която е същата, но с малко по-дълга 3та предавка:
Диф - 4.267 1ва - 3.454 2ра - 1.954 3та - 1.25 4та - 0.891 5та - 0.74
Моята кутия е с код CKM, която е близнак на CWL. Колата е Джета 1.6 ABU с карбуратор. Както сам виждаш от тези числа карам автомобил с теоритично 20к.с. повече с почти същата като твоята кутия, но с една пета предавка отгоре. Благодарение на това, колата има що-годе една прилична като за конете си динамика, за съжаление обаче извънградският разход не успявам да го сваля под 8, поради щото не обичам да се влача с 80 км/ч

Вече е въпрос на избор на кое от двете ще заложиш - по-добра динамика с малко по-висок разход или обратното - малко по-слаба динамика, но сравнително по-икономична на извънградско.
Последна промяна от stefan4o на Сря 14 ное 2012 8:09, променено общо 5 пъти.
- moskovw
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
много ти благодаря сега трябва да черя
п.п кой да го види кода днеска я чистих 2 часа
преди да я сложа
п.п кой да го види кода днеска я чистих 2 часа
преди да я сложа
- bbboiko2004
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Избор на Polo 2F
В крайна сметка смени ли скоростите или си остави твойте си ?
- moskovw
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
мне сложих старата хъркаща кутия
в момента съм в процес на търсени само че няма да е от форуме че тука са луди искат им 150-200 лева
в момента съм в процес на търсени само че няма да е от форуме че тука са луди искат им 150-200 лева
- bbboiko2004
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Избор на Polo 2F
Има нещо такова, имам чувството, че тук хората се опитват да ти пробутат нещо което струва 100 за 200 ако мине. За приятел скоро взехме такива скорости за 120 лв, скоро гледах даже имаше за 80 лв. И в др тема ти писах ако караш извънградско повече сложи си от ABD, доста по дълга е от нашите на 5 та с 3к оборота си със 100 от АЕЕ си със 110.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
И на мен 200 лева ми се виждат много. Мяркал съм цени гравитиращи по-скоро към 100-те лева във форума. 100-120лв. е мисля прилична цена за здрава, работеща кутия.
- moskovw
- Мнения: 491
- Регистриран на: Пет 22 яну 2010 20:23
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 1.3 NZ
- Местоположение: Долно Рйо
- Контакти:
Re: Избор на Polo 2F
Danze написа:Момчета,понеже виждам,че има компетентни измежду вас,ще използвам темата да ви питам - как да се спася от тая кочина за маслените пари на мойто "GT" което си закупих сравнително скоро от един колега?
Загледах тия дни,че и при мене цялата тая система не е пипана от 91-ва (големия снег)но все се надявам да има някакво радикално решение като например....бях виждал нещо наподобяващо спортно филтърче сложено на отдушника на капака на клапаните![]()
малко с закъснения ама сега попаднах и се сетих
viewtopic.php?f=11&t=177431
- bbboiko2004
- Мнения: 4315
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: Избор на Polo 2F
Аз на капака на клапаните нямам, от 2 години, отдушник а другия го почистих както колегата преди доста време, вътре беше
но от тогава да чукна на дърво нямам проблем. Не е сложна процедура но пък е важна !
но от тогава да чукна на дърво нямам проблем. Не е сложна процедура но пък е важна !Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 65 госта
