Вибрации при МК4

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
smokingxxl
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dfsf

Вибрации при МК4

Мнениеот smokingxxl » Чет 15 ное 2012 10:13


Колата е ГОЛФ МК4 1.8 турбо с модификации(чип,валове и генерация).Проблема се явява вибрации във волана при яко газ на висока предавка при boost 1.4bar а при boost 0.6bar се губи.Джантите са прави и гумите са добре.Шарнири и накрайниците на корм.кутия сменени,дискове с накладките и тампоните на амартисиорите също нови.Каретата мисля че са добре само дългата полуоска ме самнява нещо защото до главината има малко лъснато и както и на р.щанга която е на около 2см от полуоската.Когато завартя при вдигнато положение не бие.Ако някой може да помогне ще сам благодарен че ми побеля главата от този автомобил




Потребителски аватар
rosko-rs
Мнения: 74
Регистриран на: Пет 30 апр 2010 18:55
Автомобил: VW GOLF IV GTI
Двигател: AGU -1999
Местоположение: Костинброд

Re: Вибрации при МК4

Мнениеот rosko-rs » Чет 15 ное 2012 19:33


и при мен имаше вибрации при рязко набиране,уж всичко беше сменено,дискове,накладки,тампони на макферсони,накраиници,шарнири и накрая се оправи след смяна на тампони на носачите.


Потребителски аватар
smokingxxl
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dfsf

Re: Вибрации при МК4

Мнениеот smokingxxl » Пет 16 ное 2012 10:48


Споменаха ми че може да са карета,но с тампоните е по евтин вариант може да ги сменя и тях


Потребителски аватар
smokingxxl
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dfsf

Re: Вибрации при МК4

Мнениеот smokingxxl » Нед 24 фев 2013 12:15


Май открих проблема а той е изронено вътрешно каре.


Потребителски аватар
smokingxxl
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: dfsf

Re: Вибрации при МК4

Мнениеот smokingxxl » Сря 24 апр 2013 19:31


Здравейте колеги някой може ли да ми помогне по следния проблем на голф 4 1.8т с чип:когато ускорявам при 0,5 бара започва сериозна вибрация,когато стигне 1.4барано изведнъж пада на 0.5 отпускам газта и пак газ но си надувава до 0.5 и неще повече чак пат се отпушва и пак пада налягането.Отпред е сменено абсолютно всичко по ходовата част.На Vag-com ми излизат следните грешки ddress 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 032 AR
Component: 1.8L R4/5VT G 0005
Coding: 05500
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
18038 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too Low
P1630 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-00 - -
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-10 - - - Intermitted
Къде могат да ми направят диагностика и ако е нужно настройка на турбото



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта