Вибрации при МК4
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Вибрации при МК4
Колата е ГОЛФ МК4 1.8 турбо с модификации(чип,валове и генерация).Проблема се явява вибрации във волана при яко газ на висока предавка при boost 1.4bar а при boost 0.6bar се губи.Джантите са прави и гумите са добре.Шарнири и накрайниците на корм.кутия сменени,дискове с накладките и тампоните на амартисиорите също нови.Каретата мисля че са добре само дългата полуоска ме самнява нещо защото до главината има малко лъснато и както и на р.щанга която е на около 2см от полуоската.Когато завартя при вдигнато положение не бие.Ако някой може да помогне ще сам благодарен че ми побеля главата от този автомобил
- rosko-rs
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пет 30 апр 2010 18:55
- Автомобил: VW GOLF IV GTI
- Двигател: AGU -1999
- Местоположение: Костинброд
Re: Вибрации при МК4
и при мен имаше вибрации при рязко набиране,уж всичко беше сменено,дискове,накладки,тампони на макферсони,накраиници,шарнири и накрая се оправи след смяна на тампони на носачите.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Вибрации при МК4
Споменаха ми че може да са карета,но с тампоните е по евтин вариант може да ги сменя и тях
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Вибрации при МК4
Май открих проблема а той е изронено вътрешно каре.
- smokingxxl
- Мнения: 35
- Регистриран на: Пет 03 юли 2009 9:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dfsf
Re: Вибрации при МК4
Здравейте колеги някой може ли да ми помогне по следния проблем на голф 4 1.8т с чип:когато ускорявам при 0,5 бара започва сериозна вибрация,когато стигне 1.4барано изведнъж пада на 0.5 отпускам газта и пак газ но си надувава до 0.5 и неще повече чак пат се отпушва и пак пада налягането.Отпред е сменено абсолютно всичко по ходовата част.На Vag-com ми излизат следните грешки ddress 01 -------------------------------------------------------
Controller: 06A 906 032 AR
Component: 1.8L R4/5VT G 0005
Coding: 05500
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
18038 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too Low
P1630 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-00 - -
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-10 - - - Intermitted
Къде могат да ми направят диагностика и ако е нужно настройка на турбото
Controller: 06A 906 032 AR
Component: 1.8L R4/5VT G 0005
Coding: 05500
Shop #: WSC 00000
6 Faults Found:
16514 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Malfunction in Circuit
P0130 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
17521 - Oxygen (Lambda) Sensor: B1 S1: Internal Resistance too High
P1113 - 35-10 - - - Intermittent
18038 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too Low
P1630 - 35-10 - - - Intermittent
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
P1555 - 35-00 - -
16725 - Camshaft Position Sensor (G40): Implausible Signal
P0341 - 35-10 - - - Intermitted
Къде могат да ми направят диагностика и ако е нужно настройка на турбото
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта