Моят Пасат Б5. Мечта осъществена след 15 години!

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Soze13
Мнения: 207
Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
Автомобил: Passat B5
Двигател: APR
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б5. Мечта осъществена след 15 години!

Мнениеот Soze13 » Пет 16 ное 2012 21:40


wishsalor написа:Блазе ти колега, аз ако правех толкова, сигурно V8 щях да карам...ех мечти..!
Интересното е, че колегата Soze13 опоменава среден разход/ако правилно съм го разбрал/ към 10-12, което всъщност е нищо, в сравнение с представянето на колата, ако и ГИ е вариянт, не би било никак скъпо, напротив направо нищожно-това естествено е според мен-засега моя Кораб гори най-малко от всички коли които съм имал, било то за малко или много-едва 8--9газ извънградско и едва 11-13 в града, като се има на предвид че тука в баира горенето е съвсем друга ракия-къси разстояния/предимно студена/, все трапове и болук от лунен пейзаж/ниски предавки-предимно/. Все повече се замислям да си купя и аз едно такова комби. Нека и автора да сподели достоверността на изводите ми, но ми се струва че разхода на гориво е поносим, дори е прилично приятен.

По скоро клони към 12 средния разход. Не е от икономичните, но аз се бях приготвил за повече и ме изнанада приятно. Честно да си кажа, не съм го засичал точно до сега. Единствения случай, когато успях горе-долу, беше на едни 500 км с 50 л извънградско, но пък имаше и случаи над 12 с препускане по магистралата.




Потребителски аватар
Чудомир
Мнения: 2856
Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата

Re: Моят Пасат Б5. Мечта осъществена след 15 години!

Мнениеот Чудомир » Пет 16 ное 2012 21:41


Не искам да цапам темата на колегата, но като самозван "първи" с такава кола тук и съответно с най-много км с нея поне от активните потребители с най-добри колегиални чувства споделям, че такава кола не е за човек с 1000 лв доход на месец и за въртене на градски км. Не искам да меря парата на никой, просто го пиша с най-добронамерени мисли. Консумативите не са като да ги платиш от закуски, ествествено винаги може по-скъпо. Аз карам изключително пазейки гуми + джанти, спирачки и кутия, просто пътищата са ми такива, и тези консумативи доволно им докарвам едни 20-30 % по дълъг живот.

Градски отсечки с такъв автомобил...не знам....


Потребителски аватар
wishsalor
Мнения: 263
Регистриран на: Съб 06 фев 2010 18:44
Автомобил: Passat B5 variant x2
Двигател: AFN 97-98
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Моят Пасат Б5. Мечта осъществена след 15 години!

Мнениеот wishsalor » Съб 17 ное 2012 0:16


Колега, не се засягам. Нито пък се чуствам премерен, или претеглен. Напротив-съвета ти е много читав, но въпреки това мен не ме бърка това че ще гори, и 20 да гори ми е добре. Последната кола ми гореше 17, и си я карах на бензинец-редовно и по много.... Лошото при мен е че няма как да я карам грижливо и внимателно-винаги съм по монтажи, по работа, с работни дрехи-не съм мърляч, но все пак няма как и да я пазя много, и като прибавим че чат пат и баща ми ми кара колите/а той е много над нещата с пазенето/-та ще си е чисто кощунство да съсипя такава кола
По скоро ако ми се роди дете, за семейна кола, за кеф но не и за работен кон...а засега свободното ми време за подобен род дейности е утопия.


Потребителски аватар
dimovip
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 18 авг 2009 19:16
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR
Местоположение: Бургас

Re: Моят Пасат Б5. Мечта осъществена след 15 години!

Мнениеот dimovip » Съб 17 ное 2012 18:19


може да са 15000км ,но е друго, когато са минати с удоволствие.


Потребителски аватар
Soze13
Мнения: 207
Регистриран на: Нед 26 авг 2012 19:24
Автомобил: Passat B5
Двигател: APR
Местоположение: София

Re: Моят Пасат Б5. Мечта осъществена след 15 години!

Мнениеот Soze13 » Съб 17 ное 2012 21:45


При мен решението за голям мотор дойде спонтанно. Имал съм 4 Аудита и всичките бяха от 140 до 210 коня. Преди тях обиколих всички френски, италиански и немски недоразумения, няма да ги изреждам. След 4-те поредни Аудита, реших да мирясам и се кротнах с едно Рено Лагуна 96 кс. и ме измъчи. Продадох го когато ми предложиха нормални пари за него и няколко месеца бях без лична кола. През това време карах много и разлини коли, но капака беше една малолитражка Тойота Ярис 2011, която беше евентуалния ми вариант за нова кола, защото мислех, че е крайно време да изкарам нещо от магазина след 17 коли зад гърба си. Не се получи, в града друса и тропа, по шосетата ме изпреварваха и с колички от супермаркети, в багажника се събираха едни гащи и непълен чифт чорапи. Спомням си, че същия ден прибирайки се към София с въпросната сапунерка, ми падна пердето, след като ми трябваше една седмица да вдигна от 80 след тунел до нещо около 100(на това нещо му трябва календар, не скоростомер) и директно отидох при джамбазина и взех Пасата. За себе си тогава реших нищо под 100 коня и задължително комби. Работата ми не изисква много каране в града, карам го много, но предимно на дълъг път. Всеки на мое място би си взел дизел, или ще сложи ГИ на нещо до 1.8, но пък кефа от карането още го има при мен и ми и рано да си броя стотинките за бензин, въпреки, че ги нямам много.


kossis
Мнения: 2341
Регистриран на: Чет 17 сеп 2009 10:20
Автомобил:
Двигател:

Re: Моят Пасат Б5. Мечта осъществена след 15 години!

Мнениеот kossis » Вто 18 ное 2014 15:45


Колега как разбра че усилвателят в антената е изгорял ?

Понеже Аз търсех тема за тези антенни усилватели. А до тук на моят Пасат 5.5 минавах метъра с радиото и една година слушам качествено радио без да подозирам че имало усилвател на покрива.

Но тези дни започна да ми пука и пращи сигнала на станциите абсолютно произволно и на различни станции. После се оправя и пак излиза отвреме на време тия смущения.

Та си купих антенен сепаратор-за фантомен + които да подава към антенният усилвател на покрива захранване.

Презумцията ми е че тоя усилвател работи.

Та за това те питам как го установи че не бачка твоят.

Цялата работа е че фабричната музика си подава директен + към антената през буксата на антената.
Обаче като се сложи друга музика тоя + вече липсва. Та е необходим тоя Сепаратор/преход-които да не позволява +а да достига до тунера на радиото, но да отиде до усилвателя на антената.
Общо взаето схемата е 1 кондензатор и 1 дросел.



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pink и 5 госта