ГОЛФ 2 1.6 ТД

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
joro_stz
Мнения: 57
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

ГОЛФ 2 1.6 ТД

Мнениеот joro_stz » Пет 10 ное 2006 20:49


начи голфа е 1.6тд с кулер SB e 80 коня та може ли да стане Bi-turbo ??




Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: ГОЛФ 2 1.6 ТД

Мнениеот niikoo_1 » Пет 10 ное 2006 20:59


joro_stz написа:начи голфа е 1.6тд с кулер SB e 80 коня та може ли да стане Bi-turbo ??


:37: :37:

Мое да стане три турбо :No


Потребителски аватар
joro_stz
Мнения: 57
Регистриран на: Съб 26 авг 2006 20:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот joro_stz » Пет 10 ное 2006 21:03


сериозно питам !


Потребителски аватар
The_Overmind
Мнения: 152
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 14:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот The_Overmind » Пет 10 ное 2006 22:46


С пари всичко може.


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 10 ное 2006 23:29


The_Overmind написа:С пари всичко може.

Ми обясни му как на човека... :roll:


Потребителски аватар
TDI-RS
Мнения: 679
Регистриран на: Пет 01 сеп 2006 18:21
Автомобил: RS TDI
Двигател: V6 TDI
Местоположение: Ловеч

Мнениеот TDI-RS » Пет 10 ное 2006 23:45


абе човек, кви са тези безумия от страст... кво е тва 1.6 би турбо дизел, кви са тея филми, кво е тва чудо? кой те е зарибил така юнашки?
то на теория може и 4 турбини да сложиш, ама смисъл има ли, знаеш ли как ще се хранят, или ще изобретиш нов тип помпа - дюза...

по - добре си купи ТДИ кола


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Съб 11 ное 2006 0:23


TDI-RS написа:по - добре си купи ТДИ кола


:да:


Потребителски аватар
rusty
Мнения: 437
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 22:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Oldenburg

Мнениеот rusty » Съб 11 ное 2006 16:34


Аиде прочетете първо това (цялото!) и пак да говориме:
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1964259
Приятно четене!
Колега, съветвамте вместо би да се насочиш към променлива геометрия.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Пон 13 ное 2006 13:10


Ппавилно би турбо не няма смисъл но ако си разбрал какво са направили
тея хора ще откачиш със сток мотор а някои са се мъчили и на 35psi. :shock :shock


Потребителски аватар
vlado_88
Мнения: 129
Регистриран на: Пон 12 фев 2007 0:21
Автомобил: Golf 4 AGU
Двигател: AGU
Местоположение: Благоевград
Контакти:

Мнениеот vlado_88 » Пет 02 мар 2007 1:06


брато заеби го би турбо жий не6о друго както е дал 4ожека тоиа там саит :D :D :D :D :D


Потребителски аватар
Li4o
Аватар:
Мнения: 2800
Регистриран на: Вто 31 авг 2004 18:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пазарджик
Контакти:

Мнениеот Li4o » Пет 02 мар 2007 9:09


vlado_88 написа:брато заеби го би турбо жий не6о друго както е дал 4ожека тоиа там саит :D :D :D :D :D

А ве "брато", случайно не виде ли, че темата е от миналата година... :evil:

П.С. А бе ти на какъв език пишеш.... :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта