Аз имам два изпаритела и да двата имам по един централен отвор.Мисля,че и резба имат даже.През отвора се вижда и мембраната. Не е ли това отвора дето може да служи за изравняване и да не се дупчи капака излишно?
После маркуча точно къде трябва да се върже след смеситела или преди него?Аз имам три щуцера-2 за газта и един дето си го пригодих за ПХ.
Обикновено АГУ на PF мотор, монтиране без плочка
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Обикновено АГУ на PF мотор, монтиране без плочка
Щом имаш отвор на изпарителя, само му слагаш щуцер и маркуча. Ако плочката ти е такава яйцевидна, единия щуцер от големите е за газта, другия е за стъпковия мотор и третия най- тънкия е за изравняване на налягането на изпарителя.
Ето на плочката
Жълтия - газта
Червения - Стъпковия мотор, байпас или още как там го наричат
Синия - изравняване на налягането на изпарителя

Ако се загледаш в самата плочка, жълтия вход има връзка само с дифузьора през който се подава газта, червения отвора му е от обратната страна на снимката, т.е ще взима готова горивна смес между плочката и дросела и на синия щуцер връзката му е този кръглия отвор който се вижда на снимката на плочката.
По напред в темата съм пуснал снимка как е монтирано при мен, газта отдолу, стъпковия мотор отзад, тука е без изравняване на налягането на изпарителя. Всички ненужни нещица съм затиснал с тиксо.
Ето на плочката
Жълтия - газта
Червения - Стъпковия мотор, байпас или още как там го наричат
Синия - изравняване на налягането на изпарителя

Ако се загледаш в самата плочка, жълтия вход има връзка само с дифузьора през който се подава газта, червения отвора му е от обратната страна на снимката, т.е ще взима готова горивна смес между плочката и дросела и на синия щуцер връзката му е този кръглия отвор който се вижда на снимката на плочката.
По напред в темата съм пуснал снимка как е монтирано при мен, газта отдолу, стъпковия мотор отзад, тука е без изравняване на налягането на изпарителя. Всички ненужни нещица съм затиснал с тиксо.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Обикновено АГУ на PF мотор, монтиране без плочка
Моят смесител е кръгъл с два щуцера за газта и един дето аз приспособих за МПХ.Дупката му е между смеситела и дросела.А за изравняването,както гледам излиза,че може да е преди смеситела.Примерно маркуча за изравняване да е хакнат в дупката дето ми остана свободна от МПХ ( на гофрето която е).Правилно ли съм разбрал?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 12120
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC
- Двигател: B207L
- Местоположение: София / Берковица
Re: Обикновено АГУ на PF мотор, монтиране без плочка
Да, би трябвало да може и от там да стане изравняването на налягането.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта