Значи,голфа ми е тройка с климатик и на врътката има 4 степени.
Като го сложа на първа степен мисля,че нищо не прави или поне не се усаща да духа.
Като пусна климатика и врътна на първа степен,не се активира,като врътна на втора тогава светва лампичката и се пуска климатика.Това така ли трябва да бъде или нещо е прецакано и в какво може да е проблема?
mod edit: wili98



Степените на вентилатора за купето. - решено зацапан ключ
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
popeye написа:самия реостат ти е заминал, на копчето няма какво да му стане

Тук мога да споделя личен опит:
Ако не ти се занимава да си сменяш блокчето с реостата за степените (прикрепено е в самия вентилатор на парното - едно капаче където е и куплунга за жиците от ключа за степените) може да се спреш на компромисен вариант - окъсяваш клемата която идва от ключа за първа степен към тази за втора (с едни клещи дори само става) и ще ти се вклъчва втора степен на 1 и 2 положение на ключа (като разглобите вентилатора и видиш блокчето с реостата ще ти се изясни какво искам да кажа). При г2 специално това са двата съседни извода над извода където влиза кафявата жица като закачиш куплунга (над масата демек).
Първа степен гори често, защото при нея съответното съпротивление в реостата (той е с 2 съпротивления при г2 и 3 при г3) е най голямо и съответно най-много загрява. Аз пробвах да си я възстановя първа степен - за целта вързах един резистор 3.3 ома, но най-мощния който намерих беше 10 вата - малко излязоха и след 10 минути работа се нагряваше пласмасовия кожух на капака на вентилатора и засмърдяваше на пласмаса. Някой ако може да намери поне 20-25 ватово на 3.3 ома да казва че май е често срещана неработещата първа степен.
- dj_tuhla
- Мнения: 1397
- Регистриран на: Съб 18 фев 2006 0:38
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Голо Бърдо
Браво, имал си късмет.
За други колеги с подобен проблем - това може да се провери бързо и лесно като се извади конектора от вентилатора на парното и с един мултицет се мери между кафявата жица (маса) и последователно останалите 3(4). 12-те волта трябва да излизат на дупката, съответстваща на положението на ключа. Ако при някоя степен не излизат 12 волта на никоя от дупките, то проблема явно е в него и това е по-добрия вариант както в случая.
За други колеги с подобен проблем - това може да се провери бързо и лесно като се извади конектора от вентилатора на парното и с един мултицет се мери между кафявата жица (маса) и последователно останалите 3(4). 12-те волта трябва да излизат на дупката, съответстваща на положението на ключа. Ако при някоя степен не излизат 12 волта на никоя от дупките, то проблема явно е в него и това е по-добрия вариант както в случая.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта