пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
Здравейте! Скоро сменях антифриз и едни "пишман-майстори" не са обезвъздушили системата явно и се почна с проблемите, на магистралата колата ми загасна при скорост 120км/ч на газ. Като слезнах пипам изпарителя измръзнал, долу маркуча който излиза от радиатора и отива към помпата студен. И се почна ходене по майстори, наложи се смяна на термостат, смениха го хубаво но големия кръг пак не отваря. Колата не вдига повече от 75 градуса, а преди този проблем си заковаваше на 90 и си ги подържаше, като изключим чакане в задръстванията де. Днес ще ходя отново на "майстор" при този последния който ми смени термостата и ще видя какво става. Колеги ако някой има сходен или съшия проблем моля посъветвайте ме какво да правя?
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
Явно сте пропуснали да пробвате новия термостат в тенджера при колко градуса отваря. Най-вероятно отваря при 75градуса. Не разбрах защо си сменил стария - Защото майстора не е обезвъздушил ли? Ако големия кръг не отваря ще имаш проблем с прегряване, а ти май се оплакваш от твърде ниска температура 

- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
еми майстора ми каза че е за смяна,значи след смяната на антифриза се прецака нещо по системата, неразбирам до толкова затова пиша тук. Проблема е че като не отваря термостата горния маркуч който е от двигателя към парното загрява много и се издува, защото долу термостата не отваря, а както писах и по горе изпарителя който ми е нужен за да карам на газ също или замръзва от течната газ или ако стопли е малко. И изобщо незнам какво се случва?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
delinquente написа: Като слезнах пипам изпарителя измръзнал, долу маркуча който излиза от радиатора и отива към помпата студен.
delinquente написа: Проблема е че като не отваря термостата горния маркуч който е от двигателя към парното загрява много и се издува, защото долу термостата не отваря,
Сега да уточним нещо.Термостата отваря големия кръг.Парното и изпаритела са на малкия.Това означава,че двата маркуча на парното трябва да са горещи,както и тея на изпаритела независимо от големия кръг.Няма как да се сгорещява единия маркуч на парното само.Освен ако има въздух в парното.Или е запушено.Същото е и за изпаритела.
Отделно ktamenе прав,термостата е калпав.Но даже и да отваря на 75 градуса,то парно и топъл ипарител трябва да имаш.
За целта кажи как е парното и губиш ли вода от казанчето?
- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
Парното е "6"-ца а казанчето мисля че няма загуба на антифриз, почти сигурен съм. А за двата маркуча че трябва да са топли съм съгласен и тук е проблема че долу маркуча който излиза от парното е студен. А за изпарителя щом е към малкия кръг кво се случва и с него в такъв случай?
- ktamen
- Мнения: 6373
- Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Ямбол
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
Май наистина не разбираш и дори не можеш да обясниш какво се случва с колата ти
Мога само да те посъветвам да разгледаш темите на форумните майстори и да си избереш някой от тях, който да ти прегледа колата. Струва ми се, че и изпарителя не ти е вързан както трябва. Май проблемите ти идват от некадърни майстори.

Мога само да те посъветвам да разгледаш темите на форумните майстори и да си избереш някой от тях, който да ти прегледа колата. Струва ми се, че и изпарителя не ти е вързан както трябва. Май проблемите ти идват от некадърни майстори.
- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
Да от там идват, преди смяната на антифриза нямах проблеми от това естество с колата. А испарителя не е свалян и пипан за да не е сложен добре. А къде се намират тези техници на форума?
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
Общо взето първият не ти е обезвъздушил колата както трябва (или изобщо, предвид, че е чул, че тия системи се обезвъздушават сами). После вторият е решил да ти смени работещият термостат с нов.
При мен се получи подобно нещо. Сменихме мембраните на изпарителя с един колега от форума. После ужким я обезвъздушихме колата на място с отворена капачка на съда, колата си загря до 90гр. но изпарителят остана леден на пипане, и заедно с авт.смукач на карбуратора явно беше останал без течност (държеше високи обороти на ПХ, двете са вързани последователно). Последва разтъпване с немного притегната капачка на казанчето, спряхме, отворихме я, изчакахме термостатът да отвори големия кръг и колата се обезвъздуши, както си трябва и изпарителят се стопли постепенно до нормалната си температура.
Дано съм ти помогнал
Според мен "проблемът" ти е тръгнал от необезвъздушена охладителна система. То реално няма какво друго да се обърка, след като е сменен само антифриза. Освен това леденият изпарител, който описваш е показател за горното ми твърдение. В София имате доста кадърни форумни майстори, отиди при някой от тях да ти разреши проблема, ако не можеш сам.
При мен се получи подобно нещо. Сменихме мембраните на изпарителя с един колега от форума. После ужким я обезвъздушихме колата на място с отворена капачка на съда, колата си загря до 90гр. но изпарителят остана леден на пипане, и заедно с авт.смукач на карбуратора явно беше останал без течност (държеше високи обороти на ПХ, двете са вързани последователно). Последва разтъпване с немного притегната капачка на казанчето, спряхме, отворихме я, изчакахме термостатът да отвори големия кръг и колата се обезвъздуши, както си трябва и изпарителят се стопли постепенно до нормалната си температура.
Дано съм ти помогнал

Според мен "проблемът" ти е тръгнал от необезвъздушена охладителна система. То реално няма какво друго да се обърка, след като е сменен само антифриза. Освен това леденият изпарител, който описваш е показател за горното ми твърдение. В София имате доста кадърни форумни майстори, отиди при някой от тях да ти разреши проблема, ако не можеш сам.
Последна промяна от stefan4o на Пон 19 ное 2012 12:24, променено общо 1 път.
- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблем с отварянето на Големия кръг на пасат Б3
Благодаря Ще ги погледна тези неща и дано да си реша проблема
Някой ще ме посъветва ли как да се свържа с такъв форумен майстор?
Някой ще ме посъветва ли как да се свържа с такъв форумен майстор?

- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
Избери си, колега:
viewforum.php?f=13
viewforum.php?f=13
- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Пасат Б3 90-та година водна помпа, температура
Здвавейте колеги имам проблем с колата Пасат Б3 90 година.Тъй като не вярвам много на майстори вече
искам да се обърна за съвет към вас. Проблема е следния ,вчера ми казах че водната помпа ми е за смяна, не работила на малки обороти. Маркуча който ми излиза от радиатора и отива към помпата е студен, единствено когато я карам на високи обороти загрява. Температурата ми е около 70-75 грасуса и държи там, тъй като имам газ, когато я карам на газ и испарителя ми остава студен. Имам парно. А когато колата се кара на високи обороти всичко е ок и испарителя и маркуча. а и друго има маркуча който е от блока към водния радиатор се подува мн имам чувството че ще се пръсне. Моля ви дайте си мнението възможно ли е да е от помпата или ме моткат колкото да ми вземат некой лев.

-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
тва с надуването на марку4а или проблем с гарнитура на главата или проблем с капа4ката на казан4ето или проблем с блокирал-затворил термостат 

- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
значи няма нищо общо с водната помпа така ли да разбирам?
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
Ако е от гарнитура или термостат,трябва да изхвърли водата или да прегрее.Запали на място,отвори капачката на казанчето и гледай дали от тънкото маркуче върви вода.Ако трябва го извади от казанчето и го сложи в него за по-сигурно.Наблюдавай на различни обороти как се държи и пиши.Наблюдавай и водата в казанчето за бълбукане и за газове.
- delinquente
- Мнения: 17
- Регистриран на: Сря 07 дек 2011 9:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
Не не прегрява обратното на ниски обороти когато е държи 70-75 градуса, единствено когато е на високи обороти вдига до нормалните 90 и чак тогава отваря термостата, ама това когато е в високи обороти. От маркучето си тече антифриз, а и както бях писал по горе когато е на газ и я карам в ниски обороти испарителя ми също остава студен?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: neznaiko и 92 госта