
Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
-
stefan_doc
Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Колата е Поло 97, 6N, двигател AEX. Някой знае ли как се закача към калника тръбата за студения въздух, откъдето през клапата отива към въздушния филтър? Тази джаджа със стрелката за какво се хваща и съвсем неподвижно ли се държи?


- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Тази тръба се държи на филтърната кутия,ако я стегнеш към купето ще се скъса някъде,защото има различни трептения на купето и мотора или ако с някакъв гумен материал да я захванеш,та да не се чувстват тези вибрации.
-
stefan_doc
Re: Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Аз пак нещо не разбрах...скобата е на фунията, към нея със щипка се свързва джаджата, дето съм я посочил със стрелка.
А в ляво от нея /към калника/ какво има? тази скоба, която видно е метална щрака ли към нещо, излизащо от калника или как?
А в ляво от нея /към калника/ какво има? тази скоба, която видно е метална щрака ли към нещо, излизащо от калника или как?
Последна промяна от stefan_doc на Пон 19 ное 2012 18:32, променено общо 3 пъти.
- refresh4o
- !!!ИЗМАМНИК!!!
- Мнения: 762
- Регистриран на: Съб 09 апр 2011 20:59
- Автомобил: VW POLO B5188PP
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: Варна
Re: Как се закача към калника тръбата за студения въздух
на пластмасата която влиза в калника трябва да имаш ухо което се слага в болта на рамата. Ако не го откриваш ще снимам, но не завивай гайка, за да може да халтае (няма да тропа споко)
-
stefan_doc
Re: Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Болтът, на схемата под № 11 се свързва към рамата с пластмасова втулка 12, без гайка, точно за да поема вибрациите.
Пак повтарям - въпросът ми е означеният със стрелка детайл /вероятно метална скоба/ как се свързва към калника? Едва ли виси в пространството, в близост до калника.
Пак повтарям - въпросът ми е означеният със стрелка детайл /вероятно метална скоба/ как се свързва към калника? Едва ли виси в пространството, в близост до калника.
- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
За сега имам само тази снимка ,утре ще направя друга ,за да видиш ,че и на моя Сеат е така,а то си е копирано Поло.
Мисля ,че за тази черната тръба в ляво /отрязана е на снимката,там където е сондата за маслото и е към десния калник/ питаш.
Ако е за нея ,тя виси във въздуха и ти писах защо е така-заради различните вибрации на мотора и купето.
-
stefan_doc
Re: Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Колеги, никой ли не знае фабрично за какво и как точно се хваща скобата със стрелката при двигател AEX /този на колегата видно не е/? направена е под формата на метална щипка - няма как да виси във въздуха - хваща се за нещо.
Пъпка ли е на калника, улей ли, някаква гума или нещо друго?
Само на оригиналните калници ли го има?
Пъпка ли е на калника, улей ли, някаква гума или нещо друго?
Само на оригиналните калници ли го има?
- shotik
- Мнения: 349
- Регистриран на: Пон 09 юли 2007 21:07
- Автомобил: Seat Cordoba Vario 2000
- Двигател: ALM 1.6 MPI 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Ето снимки на двигателя на моята кола,вижда се че тази тръба е захваната само с една рапидка и виси във въздуха.
Клати се и затова съм намислил да сложа още две рапидки на 120 градуса една от друга.
Клати се и затова съм намислил да сложа още две рапидки на 120 градуса една от друга.
-
stefan_doc
Re: Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Колега, при различните двигатели тази тръба е различна - в моя случай взима въздух от калника - почти се допира до него. Скобичката от снимака, извадена от ЕТКА, която съм посочил със стрелка се хваща някакси за калника и аз това питам - как.

А иначе на живо нещата изглеждат така: /номерацията е по друг повод - обяснявах на колега кое какво е/

Тръбата, за която говорим е с номер 2 и видно е по-различно разположена от твоята идва от към калника.

А иначе на живо нещата изглеждат така: /номерацията е по друг повод - обяснявах на колега кое какво е/

Тръбата, за която говорим е с номер 2 и видно е по-различно разположена от твоята идва от към калника.
- unaffected
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.6 AEE 1998
- Местоположение: Велико Търново/София
Re: Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въздух
Трябва да има ухо на номер 3. Стяга се достатъчно здраво. Номер 4 "обира" вибрациите на мотора. Говоря за мотор 1.6 АЕЕ, но всичко изглежда същото като на снимката, така че по скоро се съмнявам че на схемата от ЕТКА има грешка (просто е малко по-различна).
-
stefan_doc
Re: Поло 6N Как се закача към калника тръбата за студения въ
След разглобяването се оказа, че въпросната скоба е вътре в гредата/калника.
Просто тръбата се закача за нея с щипката под № 10 от схемата по ЕТКА.
Просто тръбата се закача за нея с щипката под № 10 от схемата по ЕТКА.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта