Кора на вратата
- madnez
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
xa
Да питам и аз. Мойте и 2та джама от как съм я взел дрънчат за страх, и много ме дразнят, пък и самите врати не прилепват баш баш. Та от какво могат да дрънчат, не са ел само огледалата са ел. Ако сваля стъклата тропат като на жигула само дет не съм сложил отверката отсррани, трудно се вдигат и свалят. Ако някой има съвет за вратите защо не прилепват и дрънкането от вън се чува и за джамовете да помогне ще съм много благодарен 

- Shotgun
- Мнения: 104
- Регистриран на: Съб 13 авг 2005 17:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Никой ли не го е свалял този механизъм?
Последна промяна от Shotgun на Пет 17 ное 2006 14:55, променено общо 1 път.
- LILO&STICH
- ябълката на раздора
- Мнения: 13068
- Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Моят опит: правил съм ел.стъклата и на двете предни врати...След като се свали кората,се маха сивото (не го знам как се казва на научен език
),после стъклото се сваля някъде до половината,или още повече докато не получите достъп до скобите,които го държат.Отвиват се гайките на скобите (не на цяло,няма смисъл,само колкото да освободят стъклото).След като ги отвиете стъклото е свободно.Така...целия механизъм се държи от 5 на брой 6мм болта (ключ десет).Отвивайте смело.След това си викаме един асистент,който с две ръчички държи стъклото,докато ние се мъчим да извадим двете шини на целия механизъм.Преди да започнем да се мъчим с ваденето им трябва да махнем буксата на моторчето (то там е и цялата електроника,не е само моторчето).Понеже е германска т.е. хитро измислена да знаете,че се вади с дърпане назад (по посока на колата) и леко надолу.Буксата се плъзга и се вади.После почваме да се мъчим да вадим механизма,като в това време асистентът е надигнал прозореца,за да излезе от държачите.След многократно благославяне,най-накрая сме извадили целия механизъм,състоящ се от две шини,на които са плъзгачите/държачите на стъклото,две кръстосани жила + моторчето и цялата му електроника (закрепени на една от шините).Може да свалим моторчето и електрониката от механизма.Това става с ключе "еврейска звезда" (мисля че така се казваха,подобни на лимбуси) със доста малък размер (мисля 2,5мм,не съм сигурен).Много трябва да внимаваме кое развиваме,защото може да разглобим механизма с ролката,а той понеже е под напрежение после се сглобява невероятно трудно (сигурно си има майстори,за които е невероятно лесно,за мен не е).След като го сввалим остава само механизма.Когато жилото е скъсано,най-често се получава така,че пластмасовата ролка вътре в механизма е вече със сплескани канали и дори и да сложим ново жило,много скоро го грози опасност от скъсване.Самата смяна на жилото,както казах за мен е доста трудна,защото жилото е под напрежение от две пружини и много трудно става сглобяването.Затова препоръчвам нов механизъм.Струва около 70 лева (да,ама на TopRan),оригинален не знам колко е.Аз си взех Топран,като се скапят-нови.Като ги слагах смазах добре жилата с масълце,наивно надявайки се,че ще издържат повече.Слагаме мотора с електрониката на новия механизъм.Асистентът ни между другото внимателно е спуснал стъклото във вратата (няма да го държи с часове,я).После вдига стъклото и пак го държи с ръце
.Ние,с благословии се опитваме да наврем новия механизъм във вратата.Слагаме му болтовете.Стъклото внимателно се спуска до държачите.За да ги стегнем трябва задния ръб на стъклото да е точно в канала на вратата,иначе се не се спуска и вдига нормално.Стягаме държачите внимателно.Слагаме буксата по обратния ред с плъзгане.Нататък е ясно...Само да допълне,че левия и десния механизъм са различни,някой да не си купи два еднакви механизма.Успех на всички,захванали се с неприятната работа по смяна на механизмите.


- Wish_Master
- Мнения: 948
- Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Значи разхлабила ми се е дръжката от външна страна на предна дясна врата. Предполагам няма друг начин да се затегне, освен да се махне кората. Въпросът ми е сложна ли е самата операция по затягането? Т.е. след свалянето на самата кора, необходимо ли е да се маха още нещо за да се достигне до болтовете или там каквото е на дръжката?
- mafiacartel
- Мнения: 965
- Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
- Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
- Двигател: PG
- Местоположение: гр.Поморие
Wish_Master написа:Значи разхлабила ми се е дръжката от външна страна на предна дясна врата. Предполагам няма друг начин да се затегне, освен да се махне кората. Въпросът ми е сложна ли е самата операция по затягането? Т.е. след свалянето на самата кора, необходимо ли е да се маха още нещо за да се достигне до болтовете или там каквото е на дръжката?
Здравей , мисляче няма смисал да разглобяваш вратата просто виж точно над механизма за затваряне на вратата който е от страни на вратата и ще видиш един доста голям винт които се пада на нивото на дръжката ти затегни го и виж резултата ако има пак луфт значи е от другия болт който е в другия край на дръжката ,но тогава ще се налови да разглобиш вратата ,но не цялата ,а просто да свалиш кората и можеби изолационното платно и да бръкнеш от вътре и с едно ключе да го затеглеш.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта