Кора на вратата

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Съб 11 ное 2006 12:10


Хич не се занимавай да обикаляш. Отивай в Mr Bricolage и вземай колкото ти трябва стоманено въженце с този диаметър. След като измериш колко ти трябва дължина, отиваш при някой заварчик да го разтопи малко в двата края, така, че да се получат необходимите пъпки и си готов!




Потребителски аватар
Shotgun
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Shotgun » Съб 11 ное 2006 18:16


Добре. Сега ми остана да попитам как след като сваля кората да стигна до самия механизъм на ел. стъклото ? Как се сваля и какво се развива за да го направя :?:


Потребителски аватар
madnez
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 06 окт 2006 17:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

xa

Мнениеот madnez » Съб 11 ное 2006 18:20


Да питам и аз. Мойте и 2та джама от как съм я взел дрънчат за страх, и много ме дразнят, пък и самите врати не прилепват баш баш. Та от какво могат да дрънчат, не са ел само огледалата са ел. Ако сваля стъклата тропат като на жигула само дет не съм сложил отверката отсррани, трудно се вдигат и свалят. Ако някой има съвет за вратите защо не прилепват и дрънкането от вън се чува и за джамовете да помогне ще съм много благодарен :roll:


Потребителски аватар
Shotgun
Мнения: 104
Регистриран на: Съб 13 авг 2005 17:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Shotgun » Нед 12 ное 2006 11:07


Никой ли не го е свалял този механизъм?

Последна промяна от Shotgun на Пет 17 ное 2006 14:55, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
LILO&STICH
ябълката на раздора
Мнения: 13068
Регистриран на: Сря 17 авг 2005 15:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот LILO&STICH » Пон 13 ное 2006 11:39


Shotgun написа:Никой ли не гое свалял този механизъм?
аз съм го правил,на няколко винта е но трябва да свалиш самото стъкло до ниво на което да видиш и тези които са на самото стъклои там внимателно че механизма е много крехък :wink:


andro_
Мнения: 5389
Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот andro_ » Пон 13 ное 2006 12:40


Моят опит: правил съм ел.стъклата и на двете предни врати...След като се свали кората,се маха сивото (не го знам как се казва на научен език :lol: ),после стъклото се сваля някъде до половината,или още повече докато не получите достъп до скобите,които го държат.Отвиват се гайките на скобите (не на цяло,няма смисъл,само колкото да освободят стъклото).След като ги отвиете стъклото е свободно.Така...целия механизъм се държи от 5 на брой 6мм болта (ключ десет).Отвивайте смело.След това си викаме един асистент,който с две ръчички държи стъклото,докато ние се мъчим да извадим двете шини на целия механизъм.Преди да започнем да се мъчим с ваденето им трябва да махнем буксата на моторчето (то там е и цялата електроника,не е само моторчето).Понеже е германска т.е. хитро измислена да знаете,че се вади с дърпане назад (по посока на колата) и леко надолу.Буксата се плъзга и се вади.После почваме да се мъчим да вадим механизма,като в това време асистентът е надигнал прозореца,за да излезе от държачите.След многократно благославяне,най-накрая сме извадили целия механизъм,състоящ се от две шини,на които са плъзгачите/държачите на стъклото,две кръстосани жила + моторчето и цялата му електроника (закрепени на една от шините).Може да свалим моторчето и електрониката от механизма.Това става с ключе "еврейска звезда" (мисля че така се казваха,подобни на лимбуси) със доста малък размер (мисля 2,5мм,не съм сигурен).Много трябва да внимаваме кое развиваме,защото може да разглобим механизма с ролката,а той понеже е под напрежение после се сглобява невероятно трудно (сигурно си има майстори,за които е невероятно лесно,за мен не е).След като го сввалим остава само механизма.Когато жилото е скъсано,най-често се получава така,че пластмасовата ролка вътре в механизма е вече със сплескани канали и дори и да сложим ново жило,много скоро го грози опасност от скъсване.Самата смяна на жилото,както казах за мен е доста трудна,защото жилото е под напрежение от две пружини и много трудно става сглобяването.Затова препоръчвам нов механизъм.Струва около 70 лева (да,ама на TopRan),оригинален не знам колко е.Аз си взех Топран,като се скапят-нови.Като ги слагах смазах добре жилата с масълце,наивно надявайки се,че ще издържат повече.Слагаме мотора с електрониката на новия механизъм.Асистентът ни между другото внимателно е спуснал стъклото във вратата (няма да го държи с часове,я).После вдига стъклото и пак го държи с ръце :lol: .Ние,с благословии се опитваме да наврем новия механизъм във вратата.Слагаме му болтовете.Стъклото внимателно се спуска до държачите.За да ги стегнем трябва задния ръб на стъклото да е точно в канала на вратата,иначе се не се спуска и вдига нормално.Стягаме държачите внимателно.Слагаме буксата по обратния ред с плъзгане.Нататък е ясно...Само да допълне,че левия и десния механизъм са различни,някой да не си купи два еднакви механизма.Успех на всички,захванали се с неприятната работа по смяна на механизмите.


Потребителски аватар
Wish_Master
Мнения: 948
Регистриран на: Сря 09 май 2007 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот Wish_Master » Пет 20 юли 2007 13:34


Значи разхлабила ми се е дръжката от външна страна на предна дясна врата. Предполагам няма друг начин да се затегне, освен да се махне кората. Въпросът ми е сложна ли е самата операция по затягането? Т.е. след свалянето на самата кора, необходимо ли е да се маха още нещо за да се достигне до болтовете или там каквото е на дръжката?


Потребителски аватар
mafiacartel
Мнения: 965
Регистриран на: Нед 22 юли 2007 13:19
Автомобил: VW Golf 2 GTI G65
Двигател: PG
Местоположение: гр.Поморие

Мнениеот mafiacartel » Сря 25 юли 2007 23:55


Wish_Master написа:Значи разхлабила ми се е дръжката от външна страна на предна дясна врата. Предполагам няма друг начин да се затегне, освен да се махне кората. Въпросът ми е сложна ли е самата операция по затягането? Т.е. след свалянето на самата кора, необходимо ли е да се маха още нещо за да се достигне до болтовете или там каквото е на дръжката?



Здравей , мисляче няма смисал да разглобяваш вратата просто виж точно над механизма за затваряне на вратата който е от страни на вратата и ще видиш един доста голям винт които се пада на нивото на дръжката ти затегни го и виж резултата ако има пак луфт значи е от другия болт който е в другия край на дръжката ,но тогава ще се налови да разглобиш вратата ,но не цялата ,а просто да свалиш кората и можеби изолационното платно и да бръкнеш от вътре и с едно ключе да го затеглеш.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта