Прегледай и тази тема viewtopic.php?f=6&t=267293&start=0&hilit=%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0+%D0%BD%D0%B0%D0%B4%D1%83%D0%B2%D0%B0+%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%BA%D1%83%D1%87%D0%B0+%D0%BE%D1%82+%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8F+%D0%913 колега. Тази може да те насочи към разясняване на съмненията в водната помпа viewtopic.php?f=6&t=134871&start=15&hilit=%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC+%D1%81+%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D0%BD%D0%B0+%D0%913 Възможно е проблема да се окаже комплексен.
В София имаме достатъчно колеги от форума(по-горе друг колега е дал линк), занимаващи се с ремонт от доста години с нашата марка автомобили и стига да се уговориш с някой от тях мога да ти гарантирам, че ще ти определят проблема и за ремонта, който ще ти направят коректно няма да ти вземат големи пари.
пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
-
- Мнения: 415
- Регистриран на: Съб 29 май 2010 10:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lom
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
изпарителя ти е варзан последователно на малкия краг и то след радиатор4ето на парното,варжи го успоредно на малкиа краг и 6те загрява пове4е,както е нормално,виж как е парното при вси4ки режими и обороти на колата,4е както обяснява6 с тва надуване на марку4а и по ниски градуси а предполагам и парното е слабо в ниските обороти маи има6 ваздух в системата,дано не е обезвазду6ена системата, 4е другиа вариант е да прави вазду6на вазглавница и да надува от гарнитура глава,което не е добре,6том има дебит през малкото марку4е не е водната помпа! 

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
Едва ли трябва да се хващаме за гарнитурата все още,няма загуба на антифриз...Опитай да обезвъздушиш както ти е казал колегата Стефанчо.
Тези противоречия трябва да ги изясним-парно 6 пък изходящия му маркуч е студен,на място не загрява а в движение....
За маркуча е нормално да се издува,все пак налягането е 1 бар.
Това което си изтървал в темата а не напразно е важно,е какъв ти е мотора?Ако е 1,6 май обяснението ще е термостат,напоследък се напълни с теми за аномалии при АБУ и АБД /ако не егреша буквите/моторите.
И нещо,с което трябваше да почнем.Замери с термометър в казанчето на място тези 75 градуса дали са наистина толкова.
Тези противоречия трябва да ги изясним-парно 6 пък изходящия му маркуч е студен,на място не загрява а в движение....
За маркуча е нормално да се издува,все пак налягането е 1 бар.
Това което си изтървал в темата а не напразно е важно,е какъв ти е мотора?Ако е 1,6 май обяснението ще е термостат,напоследък се напълни с теми за аномалии при АБУ и АБД /ако не егреша буквите/моторите.
И нещо,с което трябваше да почнем.Замери с термометър в казанчето на място тези 75 градуса дали са наистина толкова.
- stefan4o
- Мнения: 19329
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
delinquente написа:Здравейте! Скоро сменях антифриз и едни "пишман-майстори" не са обезвъздушили системата явно и се почна с проблемите, на магистралата колата ми загасна при скорост 120км/ч на газ.
Аз не знам дали правилно съм разбрал, но проблемите на колегата са започнали СЛЕД смяната на антифриза. Ако няма някое съвпадение свързано с това събитие то единственото, което може да е сбъркано е, че не е обезвъздушена колата. Вече не знам колко дни станаха откак е пусната темата, а не виждам авторът да е направил нещо по въпроса, освен да пише и да се вайка. Само с писане и питане не става иска си ръка да пипне. Вариант също е да се закара при въпросните майстори, дето са ти сменяли антифриза като ги помолиш учтиво да дооправят това, което е нужно, за да може колата ти да работи и да се движи нормално, както е било преди да им я закараш. То се започна водни помпи, гарнитури...

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: пасат Б3 проблем с отварянето на големия кръг
Писа че след това е сменил термостата при друг мастор.Там също е имало за обезвъждушаване и прочие,даже не ми е ясно как го е пуснал майстора следе като колата не загряла до 90гр.?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 70 госта