Смяна к03 с к03s?

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
spiral_tech
Мнения: 52
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот spiral_tech » Вто 06 ное 2012 20:39


колега смени ли турбото ?
Кажи си мнението ? Има ли разлика или няма какво друго смени :)

поздрави




Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот kristian18t » Чет 15 ное 2012 20:04


Дюзите ти могат да го изхранват преспокойно. В краен случай - друг регулатор. Успех :да:


Потребителски аватар
Tipsy
Мнения: 1086
Регистриран на: Сря 13 окт 2010 21:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: НЕ СЪМ ОТ СОФИЯ

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот Tipsy » Чет 15 ное 2012 20:35


А този 4 баров регулатор от каква кола се търси и ориентировъчно каква може да му е цената/нова и на старо/?


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот kristian18t » Пет 16 ное 2012 16:02


Tipsy написа:А този 4 баров регулатор от каква кола се търси и ориентировъчно каква може да му е цената/нова и на старо/?


Мисля че от Ауди s3, TT (225кс, надлъжно разположени двигатели). Не мога да ти кажа точна цена, но не е скъп.


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот kristian18t » Пет 16 ное 2012 16:41


П.П. 3.5 баров регулатор пак ще ти свърши работа :да:


Потребителски аватар
masterOne
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 11:15
Автомобил: Skoda Octavia Mk1 - 435 hp
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот masterOne » Пет 16 ное 2012 20:31


MK4 написа:K03S с генарация, челен кулер и ремап може да извади 220 коня, K03 повече от 190-195 няма как със същите ъпгрейди.


Точно така е, но стоковите дюзи на 150 кс няма да стигнат! Аз бях с К03s/хибрид с който изкарах 200 кс. на гумите, но с челен кулер и генерация на 63мм., Не съм слагал регулатор, защото стоковата помпа е слаба. В ниските обороти имаш към 4 бара,но във високите пада на 3-3.5 бара. Затова е добре направо да се сложат малко по-големи дюзи. Стоковите дюзи на моята бяха 195 куб.


Потребителски аватар
golf4_GTI
Мнения: 68
Регистриран на: Пет 27 май 2011 18:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Раднево

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот golf4_GTI » Пет 16 ное 2012 21:39


добре де ако се сложи к03S без да се сменят дюзи и с генерация на 63мм колко коня горе долу може да се очакват след ремап


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот MK4 » Пет 16 ное 2012 23:46


masterOne написа:
MK4 написа:K03S с генарация, челен кулер и ремап може да извади 220 коня, K03 повече от 190-195 няма как със същите ъпгрейди.


Точно така е, но стоковите дюзи на 150 кс няма да стигнат! Аз бях с К03s/хибрид с който изкарах 200 кс. на гумите, но с челен кулер и генерация на 63мм., Не съм слагал регулатор, защото стоковата помпа е слаба. В ниските обороти имаш към 4 бара,но във високите пада на 3-3.5 бара. Затова е добре направо да се сложат малко по-големи дюзи. Стоковите дюзи на моята бяха 195 куб.


Много правилно, по-добре дюзи с по-голям дебит, от колкото да тормозиш помпата с по-високо налягане. Риска е по-малък.


Потребителски аватар
masterOne
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 11:15
Автомобил: Skoda Octavia Mk1 - 435 hp
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот masterOne » Нед 18 ное 2012 21:00


golf4_GTI написа:добре де ако се сложи к03S без да се сменят дюзи и с генерация на 63мм колко коня горе долу може да се очакват след ремап


Със стоковите дюзи изкарах 185 кс на гуми, но работеха почти на 100% което не е добре! Дюзи се намират лесно, дори аз имам едни високоомни 315 куб. които ми стоят.


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот Vizor » Пон 19 ное 2012 16:54


185 на гуми? на кое дино?...


Потребителски аватар
masterOne
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 11:15
Автомобил: Skoda Octavia Mk1 - 435 hp
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот masterOne » Пон 19 ное 2012 19:25


Vizor написа:185 на гуми? на кое дино?...


На диното на келеша, но тук говорим за К03s хибрид


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2012 10:54


Колеги не мога да разбера защо го препоръчате тоя регулатор на принципа "пусни питомното да гониш дивото". Моторите с к03с са си с по-големи дюзи (мисля 295 спрямо 260) които поемат точно разликата в дебита на к03с. Като копуваш турбината зимаш и дюзите (съмнява ме да струват повече от нов регулатор) слагаш всичко и дори не бараш софта (независимо чипнат или не). Ако се сложи 4 бара регулатор всички стоиности на горивото трябва да се преизчислят и пренапишат - не че е е невъзможно , ама е лишено от смисъл след като оригинално си има дюзи за това турбо :screwy
Аз също имам мерак на една к03с :D


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот Vizor » Чет 22 ное 2012 11:15


Значи да сложиш по-големи дюзи и 4 баров регулатор има страшна разлика така ли? За едното трябва да се пренапише картата, а за другото не?


Потребителски аватар
kristian18t
Мнения: 99
Регистриран на: Сря 09 май 2012 12:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот kristian18t » Чет 22 ное 2012 14:03


В края на краищата при всички положения ще ти трябва ремап :)


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Смяна к03 с к03s?

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 22 ное 2012 15:21


За какво ти е ремап като смениш с к03с и дюзите към него (мисля 290) спрямо к03 с дюзите към нея (260).Процентно разликата на дебитите на турбото и дюзите е една и съща :idea:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта