



от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
- Persin
- Мнения: 392
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Russe-Pleven
от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
колеги имам питане,махам си пиербурга 2ее които е с комп,на негово място слагам пиербург 2е2 дето е без комп от ез мотор,интересуваме всичко ще стане ли за този карборатор,в смисал кабелчета букси и т.н,колата ми е голф-2 1,6 пн газ-бензин,махам го понеже на смукач даржи 2500-3000 оборота а като загрее гасне,ще сам много благодарен които сподели правил ли е тази процедура 

- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
Aз съм преминал от 2ее от PN мотор,на 2e2,НО има сериозно преправяне по инсталацията!Ако не си почел достатъчно и не си сигурен в себе си,не се хващай сам.Аз го сменях с помоща на едно майсторче,и като резултат излезе една голяма топка кабели(около 1/3 от цялата инсталация на колата),добавят се предпазители,има ненужни оставащи кабели и т.н.Изглежда просто като цяло,но не е особено просто.Сменя се и колектора,защото е малко по-различен.


- lozan67
- Мнения: 734
- Регистриран на: Чет 03 авг 2006 20:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
По-добре си потърси Кейхин от Ауди с ръчен смукач. Подръжката на Пиербурга 2Е2 също е доста солена. И доколкото съм запознат може да сложиш Пиербург 2Е3 . За 2Е2 трябва да смениш смукателните колектори. Запазени 2Е3 може да потърсиш в Опел форума. А инсталациите на 2Е2 и 2ЕЕ нямат нищо общо.
- toshara
- Мнения: 1470
- Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
- Автомобил: MK2 Golf
- Двигател: GTI PB 1990
- Местоположение: Провадия
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
И аз съм чувал добри отзиви за Keihin,но не бях намерил на времето,а и ми изпадна 2е2,та го сложихме.Иначе както каза колегата,не е лесна смяната и се сменя и колектор,но за 2е3 и Keihin не знам
Иначе съм доволен от 2е2 засега въпреки,че доста го настройвах.Иначе ремонтен комплект е 30ина лева и нагоре.


Иначе съм доволен от 2е2 засега въпреки,че доста го настройвах.Иначе ремонтен комплект е 30ина лева и нагоре.
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
Ремонтния комплект може да е 30лв. но термо ампулата преди време беше - 130лв.
- Persin
- Мнения: 392
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Russe-Pleven
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
Persin написа:колеги имам питане,махам си пиербурга 2ее които е с комп,на негово място слагам пиербург 2е2 дето е без комп от ез мотор,интересуваме всичко ще стане ли за този карборатор,в смисал кабелчета букси и т.н,колата ми е голф-2 1,6 пн газ-бензин,махам го понеже на смукач даржи 2500-3000 оборота а като загрее гасне,ще сам много благодарен които сподели правил ли е тази процедура
някакви други идеи колеги.помагаите

- stefan4o
- Мнения: 19324
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
Твоят не подлежи ли на ремонт? Не е лош като идея този карбуратор, ползва се в марки като Ауди, ФВ, дори Мерцедес 

- vaskoto1
- майстор Падна ли ми!
- Мнения: 11995
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
2ее към 2е2 става само с колектори от 2е2. колекторите на 2ее имат един израстък, който пречи и не може да се преодолее. също така тампона за 2е2 застава наопаки-наникъде е.
обаче за директен монтаж става 2е3 (пасат б2 1.6) който (по мое мнение) е много по прост и по добър от 2е2.
смукача е автоматичен, но без шантавата термоампула и куп други шитни.
монтажа е 1/1 на колекторите на 2ее. имаше някакви незанчителни преработки, по спомен (не съм го правил от години-не помня...
)
2е3 е карба!




обаче за директен монтаж става 2е3 (пасат б2 1.6) който (по мое мнение) е много по прост и по добър от 2е2.
смукача е автоматичен, но без шантавата термоампула и куп други шитни.
монтажа е 1/1 на колекторите на 2ее. имаше някакви незанчителни преработки, по спомен (не съм го правил от години-не помня...

2е3 е карба!



- Persin
- Мнения: 392
- Регистриран на: Пон 11 яну 2010 21:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Russe-Pleven
Re: от Pierburg 2ee на Pierburg 2е2
stefan4o написа:Твоят не подлежи ли на ремонт? Не е лош като идея този карбуратор, ползва се в марки като Ауди, ФВ, дори Мерцедес
колега един път е перфектен двадесет пъти ме прави на луд,прегледах всичко ама не знам и аз,като нее в ред държи като е студена колата 2500 оборота като загрее гасне,кажи от какво е и аз не знам вече
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 69 госта