


SDI мотор
- panevGT
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
SDI мотор
здравейте колеги,харесах си една шкода фабиа,пише че е със ЕС ДИ АЙ мотор,някой може лид а даде мнение за тея мотори,надежни ли са,икономични ли са,команрейл ли е тоя мотор и каквото се сетите,все ще е от полза.благодаря предварително!
Re: SDI мотор
Ами тва е мотор 1,9 дизел с директно впръскване без турбо. Речено на прост български, тва си чист дизел.
За икономия не знам дали може да се говори, но сами факт че мотора е 68 мисля конски сили, не предразполага за бързина, ускорение и други такива. При него липсват два скъпи компонента на TDi версиите, турбо и двумасовия маховик. Иначе относно надежноста на мотора е спорно да се говори, това зависи кой и как е карал колата преди теб....
За икономия не знам дали може да се говори, но сами факт че мотора е 68 мисля конски сили, не предразполага за бързина, ускорение и други такива. При него липсват два скъпи компонента на TDi версиите, турбо и двумасовия маховик. Иначе относно надежноста на мотора е спорно да се говори, това зависи кой и как е карал колата преди теб....
- stefan4o
- Мнения: 19326
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: SDI мотор
Една малка поправка - ако говорим за код на мотора ASY ми се чини, че е с демпфер - кодът му започва с 038, точно както е и при ПД моторите. За останалото е прав колегата - зависи тоя преди теб как се е грижил за него.
- panevGT
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: SDI мотор
нямам идея какъв е кода на мотора,ина4е съм съгласен,мн зависи от предният собственик:) а като цяло бягам от коман рейл-и че служебната е такава и си имах ядове с тоя мотор и наща нафта.
- villi78
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
- Контакти:
Re: SDI мотор
Като цяло икономичен и надеждни мотор,спокойно си карат по 500-600К без каквито и да е било скъпи ремонти,не са прентециозни, но както казаха колегите не очаквай кой знае какво като вървене.Късмет с избора
Re: SDI мотор
stefan4o написа:Една малка поправка - ако говорим за код на мотора ASY ми се чини, че е с демпфер - кодът му започва с 038, точно както е и при ПД моторите...
Не споря, може и така да е. Просто бях останал с впечатление че са с плътни маховици всички мотори.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: SDI мотор
Те не бяха ли с калпави и трошливи скоростни кутии
Аз лично не бих се спрял на точно този мотор , нито е по-икономичен от TDI ,нито пък и по-здрав. Ценово като поддръжка са на един кантар .Като данъци и гражданска - пак на едно ниво ( ако пет лв е проблем горница за данък
). При TDI има турбо ( предразполага , че някога ще се наложи там ремонт
) , ама пък скор. кутия на SDI
и отделно не е и много срещана по моргите ( познай защо)
Така де , всичко си е въпрос на късмет , но и на малко акъл ...




Така де , всичко си е въпрос на късмет , но и на малко акъл ...
- panevGT
- Мнения: 119
- Регистриран на: Нед 01 ное 2009 16:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия
Re: SDI мотор
това с кутията ако е верно не ми харесва
иначе данака не е проблем,не ми пречи че не е бегачка,да варви и дане спира е по-важно и икономията също 


- villi78
- Мнения: 117
- Регистриран на: Съб 21 май 2011 13:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Troyan
- Контакти:
Re: SDI мотор
Е,какво толкова и се чупи на тая кутия,иначе за икономията ще останеш доволен,ако я караш нормално под 4,5 смесено каране.
- samo_pechka
- Мнения: 8988
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: SDI мотор
Аз като писах TDI имах в предвид 1.9 мотора с 90 к.с. ( вече пък 110 -е още по-голяма "радост "
)
а те определено са си "бегачки" на фона SDI .Разхода им не е по-висок от на атмосферката , абе ...повече +-ове от това - здраве му кажи 
За колегата :
Цялата се чупи за жалост
Тотално неизчислена за повишения въртящ момент на мотора . Същата ,като концепция я има и Поло-та и Голф-4 ( и Сеат)- бензин и дизел с така наречените "наклонени напред мотори"



За колегата :
villi78 написа:Е,какво толкова и се чупи на тая кутия,иначе за икономията ще останеш доволен,ако я караш нормално под 4,5 смесено каране.
Цялата се чупи за жалост

-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: SDI мотор
AEF е номера на мотора ти ,няма демпфер,но съединителя ти е с притискател задължително и около 400-500 кинта,ГНП виж кое е ,има ги с бош и лукас,при тебе е електронна,не е болка за умиране,моргите бъкат от такива,в града гори 5-6 литра,при пенсинерско каране,то и друго не можеш с тези 64 гладни коня,скоростите,тези гадни скорости,смени симеринга на избирача веднага с размер 24х14х7,този сложи да не ти изтича маслото и провери маслото,моли се ,бог да ти е на помощ,че 3 месеца търсих докато намеря втора ръка.Има предимства пред моята тя е само 1.9Д,но повечето неща са еднакви.Ами,добре дошъл в света на мъчениците.
- H2O
- Мнения: 1160
- Регистриран на: Нед 15 апр 2007 20:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Field of Dreams
Re: SDI мотор
stefan4o написа:Една малка поправка - ако говорим за код на мотора ASY ми се чини, че е с демпфер - кодът му започва с 038, точно както е и при ПД моторите. За останалото е прав колегата - зависи тоя преди теб как се е грижил за него.
Адаш,ASY демпфер няма.Никое SDI няма демпфер.1.9D e с демпферен маховик!ПП Колкото за ск.кутия във форума има изревали повече от TDI от колкото SDI

http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... DI#p331197
http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... DI#p329557
http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... DI#p329462
Ето ти малко за четене.
-
- Мнения: 57
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 20:16
- Автомобил: Vw Golf MK3
- Двигател: AAZ _ AEF motor
- Местоположение: Пловдив
Re: SDI мотор
И аз да допълня за колегата да си го знае - помагам на познат в морга,много обича полотата SDI,предполагам и шкодата е същата !
Кутиите ги лапват за 300лв. без да се замислят,ГНП също хвърлят!
За друго не съм забелязал,моторите също ги взимат!
Аз лично такъв мотор не бих си взел
Кутиите ги лапват за 300лв. без да се замислят,ГНП също хвърлят!
За друго не съм забелязал,моторите също ги взимат!
Аз лично такъв мотор не бих си взел

- tdi fen
- Мнения: 4717
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: SDI мотор
Bork написа:И аз да допълня за колегата да си го знае - помагам на познат в морга,много обича полотата SDI,предполагам и шкодата е същата !
Кутиите ги лапват за 300лв. без да се замислят,ГНП също хвърлят!
За друго не съм забелязал,моторите също ги взимат!
Аз лично такъв мотор не бих си взел
повечето полота са 1.9 D помпа лукас тя е проблемната ,sdi e с помпа бош която е много надеждна
Re: SDI мотор
Колега аз имам венто SDI,и да ти кажа чесно освен ,че на моменти ми е малко бавна нямам никви ядове нито с скорости нито с нищо,сменил съ оплътненията на ГНП тя е бош, зимата ми пали без никви ядове поддържам си я и общо взето съм много доволен.Не е бърз мотор но си е мощен набира бавно но поддържа харчи зимата 6 лятото 5 градско