Палене с бутон?!

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
SpoileR_777
Мнения: 7
Регистриран на: Съб 21 окт 2006 14:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Палене с бутон?!

Мнениеот SpoileR_777 » Съб 04 ное 2006 15:27


Така...значи пренебрегваме факта, че ако колата ни не се пали с ключ а с бутон, по-лесно ще я откраднат. Приемаме, че има някаде таен бутон без който няма да запали...:mrgreen:

Та въпроса ми е следния:

За да може да се направи колата да се пали с копче, има ли нещо по особено което трябва да се прави по инсталацията?

Известно ми е, че трябват 2 бутона или един двупозиционен.

Демек при първата позиция, която е стационарна, да дава на контакт, а при втората- да почне да върти и да може като си махнеш пръста от него след като вече е запалила, да се върне обратно в първа позиция.
Лично идеята с 2-та отделни бутона ми е малко дебилна...(Един "щракащ" и един "с пружинка")

Мисълта ми е : може ли да стане "просто така" или трябва да се преправят и други неща?:?

Това го казвам само като идея. Нямам каквито и да било намерения тъй и заключването на волана заминава по този начин и още куп проблеми... :evil:

P.S. Не видях друга такава тема, но ако има тази я делвайте.




Потребителски аватар
CyberBlade
Мнения: 426
Регистриран на: Съб 08 яну 2005 11:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот CyberBlade » Съб 04 ное 2006 15:44


Според мен само с механични бутони няма да е много ефектно. Аз съм със стартер бутон, но контакт давам от ключа. Моята идея е да се напрви схема която да оправлява реле чрез което стартера да върти и да следи кога динамото започва да зарежда акумулатора, за да спре да върти стратера.


Потребителски аватар
bobcho
Мнения: 2230
Регистриран на: Вто 15 фев 2005 16:45
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: AFN 1997
Местоположение: Монтана

Мнениеот bobcho » Съб 04 ное 2006 20:09




Потребителски аватар
Insect
Мнения: 1602
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Insect » Съб 11 ное 2006 23:49


Идеята с два бутона, един за "контакт" и втори за "запалване" ми звучи много добре.
Ако някой има някаква информация, как може да се направи това на GOLF2 да свирка :lol:


Потребителски аватар
Insect
Мнения: 1602
Регистриран на: Съб 11 ное 2006 23:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Insect » Нед 12 ное 2006 3:38


http://www.bgtuning.com/catalog/product ... cts_id=406
Toва много ми хареса, но няма да мога да си го сложа сам :cry:


Потребителски аватар
annunaki
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 12 май 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот annunaki » Чет 14 дек 2006 13:29


а някой знае ли как да се направи да пали с дистанционно?


Потребителски аватар
gr_kanev
Доктора
Мнения: 5650
Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
Автомобил: VW Transporter T5 2006
Двигател: AXD
Местоположение: Търговище

Мнениеот gr_kanev » Чет 14 дек 2006 14:28


annunaki написа:а някой знае ли как да се направи да пали с дистанционно?

Братушките http://www.passat-b5.ru/phpBB2/index.php пишат много за аларми с дистанционо палене, или в зададен час. Лично аз не съм се занимавал - може и на нашия пазар да има такива аларми. Не е лошо нещо, само не трябва да забравящ на скорост колата /някои имали детектор, и ако е на скорост, не пали - ама тогава какъв е смисъла/. Не знам как стоят нещата - дали не е по-уязвима колата докато си работи на място, а ти си доспиваш, бръснеш се, закусваш, или каквото там си правиш. Те по новините даваха че крадели колите покрай будките за вестници - оставяш я да работи, да не я гасиш в студа, и след малко докато си вземеш вестника я няма :twisted:


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Чет 14 дек 2006 17:04


Е, то при руснаците е друго. Когато температурите са доста под -20, става трудно да запалиш колата ако е била на улицата. А дори и да успееш стресът за двигателя, и всички гумени детайли (напр. семеринги) е як. За това ако си отишъл на работа и си я оставил на улицата е желателно да се самоподгрява периодично. Ако нямаш топъл гараж - и нощем. :-(
При нас такива студове са рядкост, съответно и подобни автоматики не са масови. :-)


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Чет 14 дек 2006 22:26


gr_kanev написа:Братушките http://www.passat-b5.ru/phpBB2/index.php пишат много за аларми с дистанционо палене, или в зададен час. Лично аз не съм се занимавал - може и на нашия пазар да има такива аларми. Не е лошо нещо, само не трябва да забравящ на скорост колата /някои имали детектор, и ако е на скорост, не пали - ама тогава какъв е смисъла/. Не знам как стоят нещата - дали не е по-уязвима колата докато си работи на място, а ти си доспиваш, бръснеш се, закусваш, или каквото там си правиш. Те по новините даваха че крадели колите покрай будките за вестници - оставяш я да работи, да не я гасиш в студа, и след малко докато си вземеш вестника я няма :twisted:

Има дори и БГ аларми с модули за дистанционно палене. http://www.lesi-bg.com/
Принципно не се препоръчва монтажа им на автомобили с механична скоростна кутия, но въпреки това има и модели, които са специално за механични кутии. При тях или се монтират датчици за следене на скоростния лост, или имат специален алгоритъм за задействане на дистанционно палене, който не позволява колата да се забрави на скорост.
Опастността да ти откраднат дистанционно запалена кола е същата както да ти я откраднат и когато не е запалена.
Алармите си имат режим за охрана при запален двигател и колата седи заключена. При опит да се отвори, двигателя загасва, активират се всички предвидени блокировки и сирената.
Аз използвам аларма с модул за дистанционно палене на щатски прозводител.
В гаража ми има инфо за нея.


Потребителски аватар
annunaki
Мнения: 33
Регистриран на: Пет 12 май 2006 15:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот annunaki » Пет 15 дек 2006 9:53


аз не толкова заради студа ами за да мога да си е паля като отивам към нея:) 1-2 мин преди да влеза в нея например. А и за студа е хубаво според мен , щото не ми се дават 400 лева за печка за кола. Аз винаги като е запаля не тръгвам веднага ами е чакам малко да поработи на място. И ако е палех с дистанционно ще спестявам малко време.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 15 дек 2006 10:55


Абе риска от кражба май е по-висок защото в такъв случай не може да ползваш самоделни, ръчни "имобилайзери" - скрити ключета, а те са най-добрата защита защото са уникални.



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 49 госта