


Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Здравейте колеги,имам Пасат Б3 92г. 2000 куб 115 кс. 2Е който ми прави следния номер: както си карам загасва и при опит да запаля отново не откинва.При опит да запал,стрелката на оборотите се мята като луда от 0 до 6 - 7 000 оборота и не ще да запали тва го прави на бензин и на газ.Ток до делкото има.След престой от 20ина минути запалва но докато загрее и пак гасне.....някой да има идея???
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 16:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Здравей колега! Аз имам подобен проблем описан малко по надолу в темите! Когато се опитваш да запалиш чува ли се шума от помпата?Но ми се струва че при теб е някои тем. датчик, дебитомер или нарушен вакум! Провери тези неща! Успех!
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
vaniman написа:При опит да запал,стрелката на оборотите се мята като луда от 0 до 6 - 7 000 оборота и не ще да запали тва го прави на бензин и на газ
Кое го прави на бензин и на газ - изгасването или нежеланието да запали?
-
- Мнения: 588
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
vaniman написа:Здравейте колеги,имам Пасат Б3 92г. 2000 куб 115 кс. 2Е който ми прави следния номер: както си карам загасва и при опит да запаля отново не откинва.При опит да запал,стрелката на оборотите се мята като луда от 0 до 6 - 7 000 оборота и не ще да запали тва го прави на бензин и на газ.Ток до делкото има.След престой от 20ина минути запалва но докато загрее и пак гасне.....някой да има идея???
Колега, най-вероятно имаш проблем - 2 в 1 (две в едно).
Мятането на стрелката на оборотомера е свързано с един стабилизатор на напрежението вътре в платката на самото табло с уредите. Като се презапои би трябвало да се оправи. Потърси с търсачката има тема с обяснения.
С другия проблем не мога да ти съдействам.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Голяма вероятност причината за гасненето на двигателя да е: дефектен датчик на Хол в делкото.
- illy1977
- Мнения: 129
- Регистриран на: Сря 04 мар 2009 17:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София- Своге
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Нов датчик на Хол!!!!!!!!!!!!!
или читаво делко може и втора употреба
Това е причината
или читаво делко може и втора употреба
Това е причината
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Днес поръчах делко 2ра употреба във вторник ще го монтирам и ще пиша пак 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Да, де, ама ако беше хол-датчика нямаше да се мята стрелката на оборотомера
Бобината ще излезе, според мен.

Бобината ще излезе, според мен.
- Lifeguard
- Мнения: 664
- Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
- Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
- Двигател: AHU_AKU
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Извинявам се,че се намесвам в темата на колегата,но и при мен положението е подобно.
Става дума за Пасат Б3 РП.Вчера,както си карам спирам на светофара и изгасна изведнъж от нищото.Никога не ми е правила така.Вартях няколко пъти и запали.Тръгвам правя 100 метра и пак изгасна в движение.Пак запалих след 200-300 м. пак изгасна.Това на загрят двигател.Паркирах пред работа и след 2 часа вече студена паля работи 30 секунди и изгасна.После викам да направя 1 кръгче пак изгасна на 2 пъти.Инъче пък след тва бързо си пали.
Това и на газ и бензин същото.На студен и загрят двигател пак така.Викам ще махна клемата на акумулатора. Стоя така няколко часа.После запалих от раз и карах около 30-40 км без проблем.Днес пак ще видя как е.
Възможно ли е да е било от компа нещо и като съм мяхнал клемите да се оправило?Или е съвпадение и ми се ебава Хол датчика?Бубината ми е от старите големите цилиндрични.Делкото нямам спомен да е сменяно.Пътувам през ден по около 100 км и ме е страх да не ме остави по пътищата някъде...
Става дума за Пасат Б3 РП.Вчера,както си карам спирам на светофара и изгасна изведнъж от нищото.Никога не ми е правила така.Вартях няколко пъти и запали.Тръгвам правя 100 метра и пак изгасна в движение.Пак запалих след 200-300 м. пак изгасна.Това на загрят двигател.Паркирах пред работа и след 2 часа вече студена паля работи 30 секунди и изгасна.После викам да направя 1 кръгче пак изгасна на 2 пъти.Инъче пък след тва бързо си пали.
Това и на газ и бензин същото.На студен и загрят двигател пак така.Викам ще махна клемата на акумулатора. Стоя така няколко часа.После запалих от раз и карах около 30-40 км без проблем.Днес пак ще видя как е.
Възможно ли е да е било от компа нещо и като съм мяхнал клемите да се оправило?Или е съвпадение и ми се ебава Хол датчика?Бубината ми е от старите големите цилиндрични.Делкото нямам спомен да е сменяно.Пътувам през ден по около 100 км и ме е страх да не ме остави по пътищата някъде...

-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Бобината е на 50 км. и аз си мислех че е от нея та я смених...искрата към делкото е перфектна...направих проба със свещ на всеки от кабелите и там ми прекъсва следователно е нещо по делкото.
- volodya iliev
- Мнения: 367
- Регистриран на: Сря 05 дек 2007 19:38
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: APT 2000 4MOTION
- Местоположение: Дупница
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Здравей колега бих те посъветвал следващият път като загасне по време на движение да провериш реле №30 намиращо се при бушоните и релетата в монтажният блок с релета под волана.Това реле се намира на горният ред в бушоното табло няма начин да го сбъркаш то захранва ЕКУ.Когато ти загасне и не ще да запали след това веднага изключи от скорост дай на контакт и размърдай въпросното реле и ако запали и всичко си дойде по местата те съветвам да свалиш това реле и да го отвориш и да му презапоиш всички спойки вътре в него и след това да го върнеш на мястото и да си караш.Успех в разрешаването на проблема.
- genov1
- Мнения: 849
- Регистриран на: Пон 09 май 2011 19:52
- Автомобил: Passat CC
- Двигател: CBBB 2008
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Даа, голяма вероятност за гаснене е това реле, което захранва компютъра ..
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
vaniman написа:Бобината е на 50 км. и аз си мислех че е от нея та я смених...искрата към делкото е перфектна...направих проба със свещ на всеки от кабелите и там ми прекъсва следователно е нещо по делкото.
Е това много намирисва на дистрибуторна капачка или палец.
- DimitarBT
- Мнения: 744
- Регистриран на: Съб 23 фев 2008 8:38
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: 2E
- Местоположение: Ловеч
- Контакти:
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
radotom написа:Да, де, ама ако беше хол-датчика нямаше да се мята стрелката на оборотомера![]()
Бобината ще излезе, според мен.
При мен стрелката прекъсваше също,когато ми гаснеше в движение.Смених делкото с ново старо и гасненето изчезна и стрелката спря да се мята.
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Съб 30 яну 2010 10:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: Пасат Б3 92г. 2000 куб -Гасне в движение и не пали след това
Здравейте колеги,вчера смених датчик на Хол,палец,капачка и дебитомер.....колата за сега(60км.) не е гаснала но се появи друг проблем-при подаване на газ и достигане на около 2000 -2200 оборота се усеща придърпване което с увеличаване на оборотите изчезва....някакви идеи?Колата засега я карам само на бензин.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: georgi2140 и 68 госта