Здравейте, колеги!
Колата е голф 4 1.9 ТДИ ALH 90 коня! Значи проблема е следния: През месец април направих рециклиране на турбината, което включваше: почистване на колекторите, почистване на геометрията и раздвижването и, смяна също така и на вакуум-регулатора, защото беше заминал и той. Дотук добре! След като се отремонтира всичко колата започна да върви много приятно и доста добре си набираше за свойте 90 коня, но всичко това до последните няколко дни...колата започна да забива на 3-та скорост при около 3500-3600 оборота и изключва нацяло турбината или както повечето го наричат "пренадуване". Когато отремонтирах турбината ми казаха от сервиза да я настъпвам хубаво колата, а не да я карам до 2000 оборота, защото пак може да се стигне до евентуално същия проблем. Аз по принцип си я настъпвам достатъчно и я карам доста напрегнато и постоянно си я форсирам без да се притеснявам! Посъветваха ме да разменя двата клапана отгоре, които се намират под кората на чистачките и да сменя и всички маркучи на вакумите, които влизат и излизат от тях. Смених им местата и всички маркучи и колата като , че ли малко по-добре върви от преди, но проблема си остава на 3-та скорост или при по-рязко настъпване на педала се получава и най-вече на високи обороти. Днес открих и още един проблем с който не знам как да се справя! Тъй наречената "умна" дюза или дюза номер 3, отгоре тече и при форсиране на двигателя леко пръска нагоре нафта! Пробвах да я затегна с ключ №17 и то малко с 20-30 градуса не повече, но самата дюза не помръдва, а съм много притеснен от факта и ме притеснява да не би това също да е причина за проблема с турбото? Възможно ли е причината също да е от ЕГР клапана или вече не знам от къде и аз? Проверих обстойно във форума и търсачката за проблема, но няма нищо конкретно писано по този проблем така, че моля не ме съдете ако не съм видял или прочел нещо! Благодаря ви!



голф 4 ALH ужасен проблем
- El_Genesis
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 23:37
- Автомобил: Toyota Avensis T25
- Двигател: VVTI 2006
- Местоположение: Асеновград/Пловдив
- ka4o_pi4a
- Мнения: 303
- Регистриран на: Пет 13 юли 2012 12:00
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ASV 2002
- Местоположение: Благоевград
Re: голф 4 ALH ужасен проблем
Добър вечер. Отиваш на диагностика, записваш си грешките, показваш ги тук и тогава евентуално може да се предположи от къд ее проблема. Може да са доста неща... повярвай ми 

- El_Genesis
- Мнения: 92
- Регистриран на: Чет 09 апр 2009 23:37
- Автомобил: Toyota Avensis T25
- Двигател: VVTI 2006
- Местоположение: Асеновград/Пловдив
Re: голф 4 ALH ужасен проблем
ka4o_pi4a написа:Добър вечер. Отиваш на диагностика, записваш си грешките, показваш ги тук и тогава евентуално може да се предположи от къд ее проблема. Може да са доста неща... повярвай ми
Не записва грешка никъде! Пробвал съм го и това, затова вече не знам какво да правя! Просто връща газта...пренадува и изключва турбината без грешка да записва! ...
- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: голф 4 ALH ужасен проблем
Не може да не записва грешка щом влиза в авариен режим.
Най-вероятно пак се е зацапала геометрията.
Най-вероятно пак се е зацапала геометрията.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: голф 4 ALH ужасен проблем
Градски,колата си иска диагностика както вече ти писах в движения да се види дали пренадува или не надува турбината,а и Филипе е прав-трябва да имаш записана грешка.Много ще е странно ако нямаш записана грешка,което не е фатално,защото пак ще се хване проблема от къде е.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: голф 4 ALH ужасен проблем
А актуатора проверихте ли?
Вземи и откачи маркучето към актуатора от другия му край и засмучи с уста силно.Трябва лоста да се дъпне около 12мм нагоре.Ако не се вижда-с напипване с пръст се установява приблизително.При засмукано положение задържаш 10-15 сек.-не трябва да се връща сам лоста.Като отпуснеш-рязко се връща без задържане.
Това е теста за работещ актуатор-със здрава мембрана и неклеясал или ръждясал.(последното се получавало често,ако нямаш кора под дв.)
Ако актуатора не е в ред-чисти турбини и сменяй Н75 до безкрайност.
Вземи и откачи маркучето към актуатора от другия му край и засмучи с уста силно.Трябва лоста да се дъпне около 12мм нагоре.Ако не се вижда-с напипване с пръст се установява приблизително.При засмукано положение задържаш 10-15 сек.-не трябва да се връща сам лоста.Като отпуснеш-рязко се връща без задържане.
Това е теста за работещ актуатор-със здрава мембрана и неклеясал или ръждясал.(последното се получавало често,ако нямаш кора под дв.)
Ако актуатора не е в ред-чисти турбини и сменяй Н75 до безкрайност.
-
- VW експерт
- Мнения: 1108
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: голф 4 ALH ужасен проблем
Като почнете с това изключване на турбината, това да не електромотор с копче!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Sky_is_the_Limit и 39 госта