Цитат от тук:
http://btvnews.bg/bulgaria/obshtestvo/s ... inata.htmlДопълнително монтираните дневни светлини на по-старите автомобили са разрешени за използване, обясняват от КАТ. ..........
Христо Узунов е монтирал такива светлини на автомобила си. След влизането в сила на новия закон е предупреден от полицията, че трябва да свали новите фарове.И само не разбрах,последно, обясняват от КАТ,че можела,объче пък от полицията му казали че трябвало да ги маха тия "новета фарове"
Или тоя дето е писал статията е кретен,или тия от "родната милиция"
Понеже в момента карам една смотана фиеста,и карането постоянно на фарове не и се отразява добре на ел.системата се чудя какво да правя!?Прочетох цялата тема,и никой нищо конкретно не казва,а най-Ъпсурдното е и че в КАТ си противоречат!
Опита с другата ми кола,е следният:
Мод БМВ 528 1997г. ксенон на късите,и Н7 на дългите.Двусекционен фар!
От Лайт модула на колата(това разстройство което отговаря за всички светлини в колата) чрез бъркане с лаптоБ

си активирах Day Light,на 35%, по спомени, от което следва да опровергая всички твърдения,че редуцираните дълги "вадели очи"! Нищо подобно! Тази операция я направих още преди 2 години,и никога не са ми спирали,разликата в светенето на 35% и 100% е доста голямо.Също така като пусна късите,и въпросните дълги огасват.Лошото е че не може да се изключват и включват когато пожелае човек,понеже на контакт светят.Все пак в това меню на моето дърто БМВ се влиза само с лаптоБ!
Дано съм бил пхолезен на някого.....
....а относно фиестата, ще пробвам с модул за дългите ад видим какво ще станИ....
